Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 2 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gonica | 2008-11-07 19:12 | |
![]() | går ej att flytta brickorna Satt just o spelade då jag helt plötsligt inte kunde använda de 2 brickorna till vä. Prövade att spela 2 drag med bara 5 för att se om det rättade till sig men jag fick till slut ge upp spelet o fick såklart minuspoäng på köpet. Inte rättvist alls. Vad var det som hände? | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-11-07 19:15 | |
![]() | Vet inte vad som hände men du kunde väl berättat det för din motståndare så kunde ni passat er ur spelet eller kunde du helt enkelt spelat klart med 5 st? | |
| Bitte - Administratör | 2008-11-07 19:17 | |
![]() | Eller testat F5 för att uppdatera sidan Bitte | |
| solros x - Ej medlem längre | 2008-11-07 19:29 | |
![]() | Tack det var bra att veta Bitte :) | |
| Gonica | 2008-11-07 19:31 | |
![]() | Jeg berättade för min motspelare men hon hade inget förslag. Hade det hjälpt att passa sig ur menar du "hannanorman". Hade jag behållt min raiting då? | |
| Kirkelina | 2008-11-07 19:52 | |
![]() | Om ni passar er ur så beräknas ratingen utifrån den poäng ni har hunnit få och de bokstäver ni ha kvar. Hur din rating påverkas beror ju också på vad du och din motspelare redan har för rating. Det som hade varit bra att göra är annars, som Bitte skrev, att uppdatera sidan genom att trycka f5 eller att stänga ner spelrummet med krysset högst upp (inte bara avbryta spelet alltså) och sedan snabbta gå in i samma rum igen. Sedan är det förhoppningsvis bara att fortsätta spelet. | |
| Gonica | 2008-11-07 20:49 | |
![]() | Jag är rätt ny på det här men tack för alla tips | |