Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 537 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2008-11-07 20:18 | |
![]() | Problem i Word Hej, jag har ett problem när jag ska använda Word i IE. När jag trycker på ENTER för att börja på ny rad så flyttas markören ner två rader istället för en. Hur korrigerar man detta? Tack på förhand. | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-11-07 20:20 | |
![]() | Tryck Ctrl+Enter så flyttas du ner en hel sida i taget istället. Nej, men går det inte att ändra radavståndet i programmet och se om det är det som påverkar? | |
| Forticert | 2008-11-07 20:20 | |
![]() | Flyttas den verkligen två rader eller är det dubbelt radavstånd? | |
| ANDERStG | 2008-11-07 20:24 | |
![]() | Word inuti IE? Enter ger väl en ny paragraf? Ändra på paragrafinställningar. | |
| bobo flux | 2008-11-07 20:27 | |
![]() | Det är det skumma, jag har en text jag har skrivit som jag ska redigera. När jag öppnar ett tomt word-dokument så går det utmärkt att exempelvis skriva tre ord, trycka på enter och markören hamnar på raden under, men så fort jag kopierat in texten i det här dokumentet så envisas det sedan med att hoppa över en rad när jag trycker på enter. Tack för föregående svar. | |
| Strankila | 2008-11-07 20:31 | |
![]() | Ta Format -stycke och kolla radavstånd. Använd också funktionen som visar mellanslag och radbrytningar, så ser du vad som händer. Det är säkert en formatmall på detta dokument som ställer till det. | |
| Nunnelunan | 2008-11-07 20:37 | |
![]() | Om du har kopierat en formaterad text (exv från Internet), så kan du "tvätta" av den genom att först klistra in den i Anteckningar. Sedan klipper du ut den och klistrar in den i World! Det brukar funka? | |
| bobo flux | 2008-11-07 20:38 | |
![]() | Hoppa inte i livbåtarna än! Min ömma moder löste problemet :) Tack för föregående svar. | |
| Strankila | 2008-11-07 20:39 | |
![]() | Det går att klistra in den direkt med "Klistra in special" och välja oformaterad text så slipper man Anteckningar. | |
| Nunnelunan | 2008-11-07 20:40 | |
![]() | Tack Strankila, det har jag aldrig testat! | |