Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
20
Inloggade51
Mobilspel
Pågående19 550

Forumkategorier

Användare Inlägg  
magga2008-11-22 01:12
Antal inlägg: 2533

Info om motspelare
Hej,
kan man inte klæmma in högsta rating och antal rullningar i det lilla infofönstret som man kan öppna i spelet?

Pingulala - Ej medlem längre2008-11-22 01:17
Antal inlägg: 5

är det så nödvändigt då? eller du kanske du vill veta om du möter en som är bra på att rulla eller söker rull ;) ... annars s kan du ju alltid kolla vanliga profilen... blir så plottrigt om det blir "för mycket" information tycker jag då...

vindsus862008-11-22 01:20
Antal inlägg: 3785

jag håller faktiskt med. funderade på detta när det var meningen att jag skulle sova förra natten. jag vill kunna se hur ofta folk rullar, för att anpassa spelet efter det så man inte stänger eller öppnar i onödan. så mycket mer plats skulle det inte ta upp.
högsta rating tycker jag dock inte är så viktigt att ha där eftersom det inte påverkar hur man spelar, direkt.

magga2008-11-22 01:26

Men Pingulala, det ær ju bara tva rader till. Man kan ju ta bort onödig info som antal oavgjorda. Det kan man ju ænda rækna ut sjælv: Antal matcher minus vunna minus förlorade minus avbrutna... ;)

Pingulala - Ej medlem längre2008-11-22 01:26

vindsus du spelar panik så hur mycket folk rular är rätt sekundärt ändå... dessutom står inte högsta ratingen med i den där rutan vad jag kan se iaf... men allt som kan ändras utan att det blir för smått i rutan är väl bra... behöver man till exempel veta vad personen heter... är man intresserad kollar man väl profilen (en tanke bara)... det som står när man får upp pm's rutan borde ju rimligtvis röra det som är av intresse vid match, eller har jag fel? :)

Pingulala - Ej medlem längre2008-11-22 01:28

hehe det är sant, men du har ju fyror olika slut på matcher... seger, förlust, oavgjord och avbruten då tycker jag det jag skrev i senaste inlägget är en bättre ändring

Paniksurr - Ej medlem längre2008-11-22 01:37
Antal inlägg: 242

Virrsus funderar på livets väsentligheter vid sovdags märker jag! ;-)

MonkeyPonkey2008-11-22 03:48
Antal inlägg: 96

So? Om man vill veta mer om sina motspelare kan man väl besöka deras sidor?? Bara jobbigt med för mycket info och kommer att leda till att folk skaffar flera konton för att förvirra...

vindsus862008-11-22 06:31

... varför skulle det leda till att folk skaffar fler konton? det skulle ju inte vara så att info lades till som inte redan går att få tag på, bara att den skulle vara lättare att få tag på i spelrummen. det jobbiga med att gå in i annan webbläsare och kolla upp folk för att se hur ofta de rullar, osv, är att då hinner man ofta inte göra det förrns motståndaren är borta igen.

jag vill se sådant innan jag startar en match.

vindsus862008-11-22 06:32

och jag håller med om att man isf kan ta bort namn eller så för att göra plats för sådant som gynnar spelandet mer. eller för all del bilderna på folk. jag behöver inte se hur den jag möter ser ut. (fast iofs, då får jag inte användning av min skrämma-motståndare-bild. )

magga2008-11-22 20:14

Haller med dig vindsus. Men alltsa, 2 extra rader kan væl inte vara nat att tjafsa om? Tycker det ær bade intressant och viktig information.

Kirkelina2008-11-22 20:16
Antal inlägg: 972

Är det en skrämma-motståndare-bild du har vindsus? Jag som alltid har trott att det var en bild på dig när du sjunger för full hals med en mick i handen.

Softarman2008-11-27 16:43
Antal inlägg: 122

skulle vara väldigt nyttig info givetvis. tur att den inte finns. jag satsar mer på att rulla än att gå upp i rating.

blackrat2008-11-27 16:47
Antal inlägg: 919

Hu vad rädd jag blir, vindsus! ;-)

run-marie2008-11-27 16:50
Antal inlägg: 1806

Kirkelina, trodde först också att vindsus sjunger karaoke, men sen när jag tittade lite närmare och såg det där vita bandet runt handleden så är det nog så att boxhandsken just åkt av.

Vindsus, kan det var så? :-)

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?