Spelrum
Giraffen | 7 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 7 |
Inloggade | 14 |
Mobilspel
Pågående | 19 890 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
gladur | 2008-11-24 13:09 | |
![]() | Nedkopplad Hej på er! Jag undrar varför man förlorar i rating när man blir nedkopplad och inte kan ta sig in igen. Ibland blir det ju fel på internet. Det blev så för mig igår. Tycker att det är lite synd... | |
Tess 08 | 2008-11-24 13:27 | |
![]() | Kan man se om man kopplar ner eller om man ofrivilligt kopplas ner?? (bara en fråga) Det kan ju var så att det itne går att särskilja om du gör det med flit eller inte och så är det ju lättare att "fuska" genom att koppla ner om det går dåligt. Tror det finns ett par trådar i ämnet under SUPPORT. Kolla där! | |
Kirkelina | 2008-11-24 17:21 | |
![]() | Du hittar följande svar av här ovan i den pinnade tråden "Innan du frågar läs här": Att bli nedkopplad Ibland blir man nedkopplad, detta är tyvärr inget vi kan göra något åt. Det beror på uppkopplingen mellan dig och vår server och detta är utom vår kontroll. Försök att koppla upp så snabbt som möjligt om du misstänker att du är nedkopplad så fortsätter matchen. Tyvärr kan vi inte korrigera avbrutna matcher i efterhand. | |
Kirkelina | 2008-11-24 17:21 | |
![]() | av Odin skulle det stå | |
vulcan | 2008-11-25 15:35 | |
![]() | gladur: Om alla spelare var ärliga så skulle vi kunna ha det på det viset. Tyvärr blev det klart långt innan Betapet ens startat att det inte fungerar om man vill ha en rättvis rating. Alltför många spelare sätter i system att själv koppla ner sig när det går dåligt. De slipper då avdrag och motståndaren får heller inga pluspoäng för sin rättmätiga seger. Spelservern kan inte skilja mellan oavsiktlig och medveten nedkoppling. Vi får därför stå ut med att det är på det viset som det är. Det finns ju också vissa argument som inte har med fusk att göra. Om man är nästan klar med en match och spelare B som ligger under med 250-400 blir nedkopplad, då verkar det åtminstone på mig inte riktigt rättvist att hon ska slippa minus och motståndaren inte ska få något plus i sin rating. | |
K_Jansson | 2008-11-27 18:49 | |
![]() | Åååh vad ledsen jag blev när internet dog mitt under matchen igår - min tredje danska match så jag ville inte få en avbruten match direkt :( Förlorade vansinnigt mycket i rank, men det värsta är att det är så få reggade så man vill ju "vårda relationerna" så folk vill spela med en igen. *suck* Men det var inte betaservern utan mitt eget bredband som bar skulden. | |