Spelrum
Giraffen0
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade14
Mobilspel
Pågående21 691

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Dalkiel2006-03-10 13:05
Antal inlägg: 17

Avbryten match?
Jag har en avbruten match i min statestik. Men jag har aldrig avbrutit någon match. Dessutom så står det inte att jag avbrutit någon av mina matcher om man får in och kollar alla mina matcher. Det är bara vid "tårt-diagramet" som det står 1 avruten match.

Det måste ju gå att ta bort det för det är ju en bugg eller nåt. Lite trist att ha det håret i ögat hela tiden.

Går det att fixa?
 
vulcan2006-03-10 17:22
Antal inlägg: 7666

Ja det går naturligtvis att gå in och redigera sånt här i databasen om man har tid. Och ändra folks rating om de tycker att de orättvist förlorat den pga att de blev nedkopplade av någon teknisk orsak. Problemet är att om betapetteamet ägnade sig åt sånt här så skulle det sluka en massa tid. Och till vad nytta? De här killarna administrerar den här sajten på sin fritid ska vi också komma ihåg.

Ta inte så hårt på din avbrutna match även om det skulle vara ett fel (jag har inte tid att gå igenom alla dina matcher och se om det stämmer). Vi råkar alla förr eller senare ut för att tekniska problem eller något hastigt påkommet ärende hemmavid gör att vi inte kan spela klart matcher. En eller några enstaka avbrutna på hundratals spelade matcher är absolut inget problem och inget att fästa sig vid när man ev. kollar in andra spelares matchstatistik.
 
odin - Administratör2006-03-10 18:46
Antal inlägg: 7442

Jag måste hålla med vulcan. Vi skulle vilja ha tid att fixa osv, men problemet är att jag inte hinner :(. Vi gör vårtat bästa för att stabilisera upp servern ist.
 
Blue Ztar2006-03-10 20:17
Antal inlägg: 1065

När du har spelat 200 matcher så försvinner tårtbiten. Bara att börja spela. =)
 
Birgerkung - Spelvärd2006-03-10 21:45
Antal inlägg: 2392

I just det här fallet verkar det i och för sig vara ett systemfel, inte en enstaka match hos en spelare som behöver ändras. Må så vara att det här var en liten detalj, men det är väl ändå inget fel i att buggar påpekas? Det här hamnar förmodligen i botten av prioriteringslistan, men ändå...
 
Dalkiel2006-03-12 14:21
Antal inlägg: 17

Tack ska ni ha för era kommentarer... Jag är inte så jätte störd över den "avbrutna" matchen så jag får väl se till att köra på till 200 som blueztar så varmt rekomenderar :D

Och till er som adminar denna sida vill jag bara säga: Ni är fantastiska! Vet inte om ni vet vem Nils är men han gjorde en liknande sida för 5-6 år sen som var rätt poppis... vet inte om han sålde sin kod eller ej...
 
GM Flash - Ej medlem längre2006-03-12 18:12
Antal inlägg: 255

Tror inte att skaparna av den här sidan skulle ha köpt koden, om det är det du menar. En del av grejen är ju att göra en sida och se när den fungerar.
 
Dalkiel2006-03-13 01:46
Antal inlägg: 17

Det är inte det jag menar... jag undrar om dom vet vem han är precis som jag sa :D
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?