Spelrum
Giraffen | 27 |
Krokodilen | 1 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 15 |
Inloggade | 43 |
Mobilspel
Pågående | 19 464 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
myskan | 2008-12-01 13:14 | |
![]() | obegränsad! Spelar/tyvärr spelat med en person som vägrar lägga nåt i spelet jag har igång...personen skrev att det var ett tre dagars spel, vilket jag inte såg. Nu tycker vederbörande att han/hon har rätt att jäklas bara för att det blivit irritation när han/hon spelat panikspel o nån gått över tiden. Och tar ut sin frustration på mej. Det är ett obegränsat spel, o nu är han/hon upp i massor av minuspoäng o vägrar lägga iaf...vad gör jag, för jag vill inte ge upp o få minuspoäng bara för att han/hon ska jäklas med omvärlden... Har skrivit till abuse men har inte fått nåt svar...tacksam om nån kan hjälpa mej...men kom inte med att Ge Upp, för det vill jag inte...vill inte hamer minuspoäng. Måste ju finnas nån regel hur man får bete sej, inte jäklas medalla för att det passa vederbörande. | |
mrperfect | 2008-12-01 13:18 | |
![]() | Chatta direkt med en administratör..som tips | |
myskan | 2008-12-01 13:19 | |
![]() | Gjorde det,men ingen svarade...o inget svar på mejlet jag skickat....sitter bara o blippar o väntar. | |
bobo flux | 2008-12-01 13:22 | |
![]() | det står ju i din presentation att du är en envis rackare som inte ger sig, så...upp till kamp! Och jag håller tummarna för att din motståndare får ett strömavbrott eller ett datorhaveri efter 2 dygn! lycka till! | |
PSE | 2008-12-01 13:24 | |
![]() | jag hade gett upp, skit samma om man får lite minus,verkar ju va en riktig knäppis den du spelar mot | |
myskan | 2008-12-01 13:25 | |
![]() | hahaha....kul med humor...=)...men egentligen så är det bara ett löjligt,patetiskt sätt att försöka vara nån som beter sej sådär ju...nästan så jag tycker synd om personen....pallar man inte, så varför vara med här?...o att ta ut sin irritation på nån oskyldig är ju barnsligt. | |
bobo flux | 2008-12-01 13:29 | |
![]() | ja, synnerligen omoget om du frågar mig! I mina ögon är beteendet förbehållet relaterat till för mycket fritid och för lite uppfostran. | |
myskan | 2008-12-01 13:30 | |
![]() | EXAKT....eller så kanske det är lite yra tomtar på loftet...*L* | |
myskan | 2008-12-01 13:31 | |
![]() | Konstigt att ingen på Abuse hör av sej... | |
annelille | 2008-12-01 13:32 | |
![]() | ... det verkar som att du spelar mot vit_velvet.... h*n har startat en upprorstråd om panik.... | |
myskan | 2008-12-01 13:34 | |
![]() | jo jag såg det...o om man blir irriterad på vissa, varför att ut det på såna som inte har med det att göra....barnsligt...3års- stil.. | |
Dalkullan | 2008-12-01 13:37 | |
![]() | Hehe myskan...stå på dig! Jag skiter i poängen men i det här läget hade jag aldrig någonsin gett mig =) | |
myskan | 2008-12-01 13:39 | |
![]() | TACK Dalkullan...vill inte det, för varför ska jag trycka på Ge Upp bara för att han/hon vill vara irriterad på hela Betapets medlemmar...logga ut o ta en paus från Beta om man inte pallar med då..lr? | |
milla39 | 2008-12-01 13:43 | |
![]() | precis..det handlar ju inte om pengar å spelet är frivilligt å helt gratis desutom.men att låta sitt dåliga humör gå ut över andra bevisar bara hur allvarligt vissa tycks ta spelet :P vare sig dom får minus eller inte !! | |
vindsus86 | 2008-12-01 13:47 | |
![]() | Alltså, du gick med i ett tidsmässigt obegränsat spel som spelstartaren döpt till "tre dagarsspel"(eller något). vad har du egentligen att komma med till spelvärdarna? alltså... du får väl skylla dig själv om du inte läser vad för spel du går med i? | |
vindsus86 | 2008-12-01 13:48 | |
![]() | fast jaha. nu hade personen inte skrivit tredagarsspel som han hade inatt. men ändå. obegränsat är obegränsat? | |
myskan | 2008-12-01 13:50 | |
![]() | Kan hålla med dej där...ska jag ta smällen o få minus när jag inte gjort något...nej, tycker inte det! | |
myskan | 2008-12-01 13:51 | |
![]() | vindsus86:...om jag missade det, ska jag råka ut för nån då som bara vill jäklas? | |
dannä | 2008-12-01 13:53 | |
![]() | obegränsat heter väl det för att det är just obegränsat, de tycker inte jag är någe fel med det. jag är sugen på att ta ett sådant spel som står på under tre dagar, skulle faktiskt vara skoj, ungefär som ett schackspel som står och går under lång tid. | |
myskan | 2008-12-01 13:54 | |
![]() | med lite sans o vett så gör man väl ändå inte så...jag tolkar obegränsad som att man ska slippa ev stress med att få minus på tiden...inte för att jäklas som den här personen gör. | |