Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 42 |
Mobilspel
| Pågående | 19 638 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| VaKul | 2008-12-02 16:20 | |
![]() | Varför... ...kan ni inte meddela när Beta´s server segar???? Förlorat 200 p på två matcher för att jag får 4 miunuter minustid! Inte så jäkla kul! Lika väl som ni skriver om nåt bra, kan ni väl meddela att servern segar eller så...eller hur?? | |
| kissed - Ej medlem längre | 2008-12-02 16:21 | |
![]() | Men segar den bara för vissa då? Jag har inte haft några problem alls. | |
| rosa_kanin - Ej medlem längre | 2008-12-02 16:23 | |
![]() | inga problem här inte.. | |
| ElinSundin | 2008-12-02 16:24 | |
![]() | Det är inte bara du som drabbas när servern segar | |
| vulcan | 2008-12-02 16:27 | |
![]() | Vid större driftproblem försöker vi naturligtvis informera om det. Tillfälliga avvikelser har vi inte möjlighet att genom dygnet-runt-passning sitta och informera kontinuerligt om. De flesta problem beror dessutom inte på vår server, utan på saker som ligger utanför vår kontroll. Det kan vara din egen uppkoppling eller din internetleverantör. Ibland är det också svårt att kartlägga vad som är orsaken och hur många som är drabbade. Ofta hinner fel fixa till sig ganska snabbt. Om du tittar bakåt i Supportfliken så kommer du att se att vi har givit information när det varit möjligt. Om du vill ha en högre servicenivå så är det kanske en bättre idé att gå till vår konkurrent betalsajten istället. Där bör man rimligen som betalande kund kunna kräva mer insatser från sajten | |
| Q-tile - Ej medlem längre | 2008-12-02 16:28 | |
![]() | Jag tror det är bara VaKuls dator som segar. för 100% av trådsvararna fungerar det ju klanderfritt! Skämt åsido så är det ju inte så att man alltid ser på en dator (snarare oerhört sällan) att nu kommer den nog gå er för räkning vilken sekund som helst. Problemen som uppstår är förmodligen inte förutsebara. | |
| lehena | 2008-12-02 16:33 | |
![]() | Jisses vad du är gnällig!!!! Är man såååååå bra så kan man väl ta igen det ganska snabbt eller???? | |
| alexon | 2008-12-02 16:45 | |
![]() | rating schmating. | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-12-02 16:46 | |
![]() | Men det är segt. Att de som svarade inte märkte av det är väl bra för dem men här vill inte sidan vara riktigt medgörlig o snabb. | |
| VaKul | 2008-12-02 17:35 | |
![]() | Kul att läsa alla olika inlägg !! Och vissa kan man ju bara skrynkla ihop och kasta på "högen" på en gång.... men på flera andra sajter står det, när man loggar in att det segar eller kanske inte alls funkar(så bra)...Och som synes var det inte bara min dator som var seg !!! Men.....som lille nippertippan Lehena skriver...bara att kamma sig och komma igen! Kan ju sno poängen av dig.,..*s* | |
| Nemi | 2008-12-02 17:55 | |
![]() | VaKul: Andra sajter kanske har anställda som jobbar med sajterna dygnet runt och kan skriva rapporter om problem så snart de upptäcks. Betapet har inte det men försöker så snart det går att rätta till felen och rapportera om vad som händer. | |
| lehena | 2008-12-02 18:26 | |
![]() | Japp klart att du kan få om du vill, jag e ingen dålig förlorare.... *tänkatänka* | |
| vindsus86 | 2008-12-02 18:31 | |
![]() | lehena: du kan ju alltid hoppas på att vakul drar över tiden.:) | |
| Softarman | 2008-12-02 19:55 | |
![]() | vakul, är jättelätt att kolla om det är din internetanslutning. Gå in i kommandotolken och skriv: tracert www.betapet.se Där mäts hur lång tid det tar att få ett svar från routrarna som du hoppar via för att komma till betapet. Blir det jättemycket ökning just på de sista hoppen kan det vara ide att fråga här. Annars är det nog din egen anslutning. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-12-02 22:42 | |
![]() | För mig segar det som fan, men bara när jag är inloggad i något rum. | |
| mrperfect | 2008-12-04 02:21 | |
![]() | Det kan ju vara uppkopplingen , såväl till klienten som någonstans på vägen ut från betapet...det är otur helt enkelt, datorer är inte perfekta, detta är en av anledningarna att jag inte spelar snabba spel, [förutom att jag tänker långsamt förstås men det skulle jag aldrig erkänna :) ] | |
| Kirkelina | 2008-12-04 08:04 | |
![]() | Jag har mycket sällan haft problem med att det har segat eller att jag har kastats ut ur spel. För ett tag sedan så bytte jag router eftersom jag ville ha en som jag kunde koppla skrivaren genom och sedan dess har problemen börjat. Tappar ideligen kontakten med Internet och ändå är det en snabbare router än den gamla. Vad jag vill säga med detta är att det nog oftast beror på något någonstans på vägen att det segar eller att man åker ut. Någon förändring man gjort som man kanske inte direkt har tänkt på. | |
| chivve - Ej medlem längre | 2008-12-04 08:41 | |
![]() | När man använder sig utav gratistjänster såsom Betapet så ska man inte glömma bort att dom insatser som görs av teamet bakom är för vår nöjes skull. Ha det därför alltid i åtanke att det är ett privilegium och inte en rättighet att få spela här. | |