Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 66 |
Mobilspel
| Pågående | 19 571 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Lola-39 | 2008-12-30 15:22 | |
![]() | Det har gått spöken i min dator. Jag kan inte öppna något spel för att jag inte kan ladda ner Adobe Flashplayer som är förålsdrad påstås det. I en gu textremsa ovanför spelet står texten: "Internet Explorer körs för tillfället med tillägg aktiverade." Hur kan jag återställa detta? Allt fungerade för 10 timmar sedan. Tacksam för snabb hjälp! | |
| Husa | 2008-12-30 15:37 | |
![]() | Prova med att göra en systemåterställning | |
| El literate - Ej medlem längre | 2008-12-30 15:39 | |
![]() | Prova att starta om datorn. | |
| Lola-39 | 2008-12-30 15:43 | |
![]() | Det går inte att göra systemåterställning och det hjälper inte att starta om datorn heller. Windows Update-sidan är blank. När jag startar upp datorn kommet inte startsidan utan att jag klickar på knappen "startsida" uppe till höger. Denna texten kommer i stället: "Internet Explorer körs för tillfället utan tillägg Alla tillägg i Internet Explorer, som ActiveX-kontroller eller verktygsfält, har inaktiverats. Vissa webbsidor kanske inte visas korrekt. Klicka på knappen Startsida om du vill gå till din startsida. Starta om Internet Explorer om du vill använda tillägg när du läser webbsidor. Sök efter de senaste uppdateringarna. Hur påverkar webbläsarens tillägg mitt surfande? | |
| Husa | 2008-12-30 16:07 | |
![]() | Kan du gå in i "felsäkert läge" och prova att göra en systemåterställning? | |
| Lola-39 | 2008-12-30 16:25 | |
![]() | Husa, hur går man in i "felsäkert läge"? | |
| Bamsefar - Spelvärd/Forumvärd | 2008-12-30 17:16 | |
![]() | Här står hur man gör, Lola sv.wikipedia.org/wik..._l %C3%A4ge '''För att starta datorn i felsäkert läge trycker man vid uppstart på F8-tangenten på tangentbordet, för att visa en meny med avancerade alternativ. Det räcker att trycka en gång, men det måste ske precis när Windows har börjat laddas, vilket gör att det kan vara enklare att trycka många gånger för att säkert "komma rätt" någon gång. Om man börjar trycka på F8-tangenten för tidigt kan vissa datorer visa ett meddelande om tangentbordsfel. I så fall får man starta om datorn och försöka igen, eller välja att ignorera felet (om det går). Välj Felsäkert läge med piltangenterna på tangentbordet och tryck sedan på Enter.''' | |
| Lola-39 | 2008-12-30 17:38 | |
![]() | Tack alla som svarat, men nu har jag lyckats jaga ut spökena och det fungerar igen. Det jag saknade mest var att jag inte har kunnat spela på Betapet | |
| Sotfinger | 2008-12-31 13:41 | |
![]() | Vad var det som var fel? Och hur gjorde du? | |