Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 523 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hhaanna | 2009-03-06 12:53 | |
![]() | överhoppad Var i ett spel nyss. Motspelarens tid tickade ut och jag skulle klicka ut mitt ord, då lägger hon ut sitt ord trots det och fick poäng och min klocka hade inte ens börjat gå och det stod att tiden var ute för mig. Spelet hoppade helt enkelt över min tur, var ej nerkopplad. Varför blev det så? | |
| Bitte - Administratör | 2009-03-06 13:00 | |
![]() | Ibland laggar tiden och det kan bli så här Bitte | |
| grönmoped - Ej medlem längre | 2009-03-06 14:46 | |
![]() | Har hänt så för mig också nån gång. Ibland(sällan) syns det inte att man är nerkopplad. | |
| embizana | 2009-03-06 20:33 | |
![]() | Jag har några några gånger råkat ut för att själv bli nerkopplad utan att det syns. Det är bara motståndarens klocka som tickar och sen när tiden är ute, så inser man att hela systemet har låst sig. Jag undrar hur det blir med poängen. | |
| Kirkelina | 2009-03-06 21:43 | |
![]() | Om det tar väldigt lång tid innan motståndaren lägger sitt ord så kan det vara bra att testa uppkopplingen genom att skriva något i chatten. Går inte det så är det du som är nedkopplad. Stäng då hela spelfönstret och gå in igen i samma spelrum. Då får du en fråga om du vill ansluta till spelet på nytt. Gör det och du är med igen! | |