Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 502

Forumkategorier

Användare Inlägg  
popular2009-03-18 21:33
Antal inlägg: 4

Blanka spelrum
Har prövat de åtgärder som rekommenderas under frågor och svar ( annan webbläsare, ominstallerat adobe ) men får på alla spelrummen bara upp en giraff en tiondels sekund eller så och sedan är spelrummet helt blankt. Vad jag vet har jag inte gjort några ändringar som skulle kunna leda till detta ( innna jag följde tipsen som gavs vill säga) Någon som vet något jag kan göra?
Klassek

odin - Administratör2009-03-18 21:45
Antal inlägg: 7442

Har du installerat Adobe med administratörskonto? Det kan stå att allt gick finnemang men i själva verket misslyckades det.

hannaroman - Ej medlem längre2009-03-18 21:47
Antal inlägg: 3306

När det blev helt vitt för mig så betydde det (tror jag) att spelrummet hann bli fullt. Fast då kom det ifs inte upp ngn giraff innan.

popular2009-03-18 21:57

Jag är inte säker på vad som menas med att jag skulle ha installerat Adobe med administratörskonto men jag försöker ladda ner Adobe igen så får vi se.

Kirkelina2009-03-18 23:15
Antal inlägg: 972

Det betyder att du är inloggad i windows som administratör. Du kan kolla det genom att t.ex. klicka på startmenyn och sedan på din inloggningsbild. Då får du upp en sida där det bör stå att du är administratör om du är det.

Kirkelina2009-03-18 23:17
Antal inlägg: 972

Om du inte är administratör så har du begränsade rättigheter och kan bl.a. inte installera vissa program.

Petal_ - Ej medlem längre2009-03-19 12:25
Antal inlägg: 37

Under "vanliga frågor" finns just din fråga, samt svar på hur du kan gå tillväga!

popular2009-03-20 00:00

Problemet var att jag hade prövat de tipsen som ges under FAQ. Nu har jag emellertid tömt webbläsaren på allt tidigare besökta platser , lagrade filer , lösenord och allt som går att ta bort. Sedan beställde jag ett nytt lösenord och si- jag kommer in igen och allt funkar som vanligt.Slutet gott.. Tack alla som försökt hjälpa mig på olika sätt!!

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?