Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
0
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 502

Forumkategorier

Användare Inlägg  
taifun2009-03-21 11:29
Antal inlägg: 4

Dags att straffa för tidsavdrag....?
Är det inte dags för ett högre poängavdrag när man går minus på sin tid?

Är inte själv så snabb, spelar stress men råkar alldeles för ofta utför spelare som inte har en möjlighet att hinna med. Okej om man går över ett par sekunder, säg upp till en minut. Men när man lägger ut sista brickan på -4.42 borde det kännas rejält på poängkontot.

Vad jag menar med detta är att man ibland har tid att spela en sista beta innan man ska iväg. Råkar man då få möta en söltratt så får man ju lägga ner eller komma för sent. Rätta mig om jag har fel men om man lägger ut sista brickan på -4.42 så får man 50 poäng i avdrag. Något som för vissa är nåt man tjänar på då man genom dessa 5 minuter extratid lyckas ta in på poäng. Så vem tjänar på att motspelaren inte spelar i den tidsform han/hon borde?

Jag är inte ute efter att få en massa mer poäng men jag vill spela på den tid som jag avser spela på. Högre bestraffning kanske håller spelare i den tidsform där de borde spela...

Tycker fler som jag och kan man göra något åt detta???

Niko20082009-03-21 11:31
Antal inlägg: 58

Det är väl tillräckligt poängavdrag som det är idag.

lejonmix - Ej medlem längre2009-03-21 11:35
Antal inlägg: 2692

men det finns ju en EXAKT likadan tråd startad av precis samma människa!

STÄNG

taifun2009-03-21 12:00
Antal inlägg: 4

Inlägget censurerades i "snack" pga att det ballade ur och hänvisades till support. Därför ligger det här nu...

Kirkelina2009-03-21 15:32
Antal inlägg: 972

Jag är nog en sån som ofta drar över litegrann, men håller med om att det borde vara lite hårdare just av de skäl som TS anger. Det tror jag skulle göra att såna som jag skulle skärpa till oss.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?