Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 8 |
| Inloggade | 27 |
Mobilspel
| Pågående | 19 623 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Warren | 2009-08-28 18:36 | |
![]() | Betapetträna? Hej, jag undrar om det finns något ställe här där man kan träna på alfapet och kanske spela mot datorn? Skulle vilja öva mig lite innan jag ger mig in i matcher igen :) | |
| vulcan | 2009-08-28 18:40 | |
![]() | Här: ivansson.org/Frank/ har du ett alldeles utmärkt hjälpmedel för det du söker. Du kan ställa in datorspelaren på olika nivåer så att du antingen får svårt eller lätt motstånd och du kan be datorn att visa dig vilka möjliga drag du kan göra i olika lägen och vilka som är bäst. Programmet är freeware och skapat av två av våra tävlingsspelare, däribland dubble SM-vinnaren Gunnar som spelar här under nicket Radagast. | |
| Sallen | 2009-08-28 20:19 | |
![]() | Men kan man inte spela "solo" på Betapet? Även om det kanske är bättre mot en dator...men ändå! :-) | |
| slånbär | 2009-08-28 20:29 | |
![]() | går alldeles utmärkt att spela solo.Skapa ett spel med bara en deltagare och starta så är det bara att spela på. | |
| Kirkelina | 2009-08-28 20:59 | |
![]() | Nu kom jag på något som både skulle kunna ge träning till den som vill det och förhindra att det blir avbrutna matcher på grund av dålig uppkoppling. När någon tappar kontakten med spelet så skulle en robotslpelare kunna kopplas automatiskt. Den ska då vara inställd på en skicklighet som motsvarar spelarens ratingnivå. Kommer spelaren tillbaka så försvinner roboten och spelet fortsätter som vanligt. Roboten skulle också kunna användas som motspelare med valfri ratingnivå för träningsmatcher. | |