Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 2 |
Inloggade | 4 |
Mobilspel
Pågående | 20 284 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Nattflyg | 2006-05-27 00:48 | |
![]() | varför tar jag ofrivilliga flygturer hela tiden? Så här sitter och spelar på en trådlös anslutning...[villket jag inte brukar göra] och på en match tror jag spelet hängde sig 5ggr för mej. Så frågan e why? (eller har det nått med den trådlösa anslutningen att göra, för tror aldrig jag nånsin vart med om samma problem med den fasta) Det skumma e att jag (när jag tar ofrivilliga flygturer under spelets gång) inte flyger ur i den benämningen utan för mej så ser det ut som min motståndare aldrig lägger (det e dennes tid som rullar hela tiden) utan märker att nått inte stämmer först när jag försöker skriva nått i 'chatten' till höger och det inte funkar... Och då klickar jag ner spelfönstret och loggar in på nytt, och då funkar det några drag och sedan e det samma visa igen... | |
Hunkalunk | 2006-05-27 03:00 | |
![]() | Hmm har förmodligen med internetuppkopplingen att göra. | |
Nattflyg | 2006-05-27 15:58 | |
![]() | min då antar jag eller?...(eller kan det vara nån inställning i explorer) | |
Nattflyg | 2006-05-29 00:21 | |
![]() | ...lyckades i alle fall spela mej igenom ett parti nu och bara flyga ur en gång...så det går framåt i alle fall, eller så e det slumpen...hm... | |