Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 610 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| obitje | 2010-05-04 09:27 | |
![]() | Ang. besök på sin profil Så fort jag går in och kollar på min "besökare"-listan verkar det som om det registreras som att jag besöker personerna på listan. Jag har inte besökt någons profil på minst två veckor. Under våren fått mail från två på listan som antyder att jag besöker deras profil dagligen. Senast häromdagen. Jag kollar min besökslista dagligen. Någon annan som upplever samma sak? Är det bara hjärnspöken eller har jag missat något? Eller är det rentav någonting som inte är som det ska? Känner det som att jag omedvetet stalkar folk. | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-05-04 09:35 | |
![]() | du stalkar :) nix, har aldrig vart med om det. eller mig veterligen iaf. låter skitskumt. | |
| Skugga | 2010-05-04 09:37 | |
![]() | Tittar du bara på listan eller klickar du på namnen? Klickar du på namnen så besöker du ju deras sida och registreras på deras besökarlista. | |
| justforfun | 2010-05-04 09:38 | |
![]() | Om du bara kollar din Besökare-lista utan att klicka på något namn så har du inte besökt någons profil! Då ska ingen heller kunna se att du varit inne och kollat din lista. | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-05-04 09:44 | |
![]() | Det har jag aldrig varit med om.. Eller det kanske beror på att jag är glömsk och stalkar alla som varit på min besökslista :-) Men det får man ju nästan räkna med på nätet så ;) | |
| Sköldmö - Ej medlem längre | 2010-05-04 10:04 | |
![]() | Hos mig har det visat att du har besökt min profil nästintill dagligen den senaste tiden, senast igår faktiskt. Därför jag har tittat tillbaks varje gång. ;P Men som någon annan skrev, kollar du bara på din besökare-lista utan att klicka på något namn så besöker du ju ingen så då ska det ju inte visas hos t.ex mig att du har besökt min profil. | |
| wildman | 2010-05-04 10:14 | |
![]() | Kan man låta bli att klicka på dom som står där? Jag menar, om man nu ändå kollar den fliken så gör man ju det av nyfikenhet, och då vill man ju också se vad det är för kufar som stalkar en ;-))) Själv är jag obotligt nyfiken och skulle aldrig kunna låta bli att se vad det är för ena som besöker en :-) Jag tycker det brukar bli rätt komiskt när man stalkar varandra under en lång tid. Först kollar jag på dig, och du på mig, och jag på dig, och du på mig osv..... ;-) Men för att svara på TS, såsom många andra redan sagt, nej så funkar det inte normalt sett. | |
| obitje | 2010-05-04 10:15 | |
![]() | Jag klickar inte på några namn utan bara tittar på listan... | |
| obitje | 2010-05-04 10:19 | |
![]() | Jag har förmodligen varit inne på alla besökares sida en gång någon gång. Men jag besöker inte allihopa dagligen. Med Sköldmö så räknar jag med att minst tre från listan får besök av mig dagligen och det göra jag helt enkelt inte. Jag klickar inte på namnen, möjligtvis drar jag med muspekaren över fotografierna. Det här börjar kännas olustigt.. | |
| Kajsan | 2010-05-04 10:35 | |
![]() | Jag har vart medlem sen 2004 och har väl besökt 10 profiler sammanlagt. Det är ju så trista presentationer här ( ja, inklusive min ;-) ) att det känns onödigt. | |
| bobo flux | 2010-05-04 10:36 | |
![]() | Profilen i sig är väl inte så mycket att stalka? Den rör ju inte på sig. Lägger man upp en profil så är det väl för att folk ska titta på den? Värre är det väl om nån t ex börjar skicka PM och förfölja folk i olika rum? Nu fick jag den här låten på hjärnan... open.spotify.com/tra...Cs 0FESNa3x | |
| honeydevil81 - Ej medlem längre | 2010-05-04 10:42 | |
![]() | Nej vill man inte att folk ska kolla så kan man ju ta bort all info och sen låta bli att kolla runt själv ;) Bobo; Är det mig du syftar på nu lr har du fler stalkers?! Hahaha | |
| bobo flux | 2010-05-04 10:57 | |
![]() | Jag har aldrig blivit stalkad. I så fall har Stalkern skött det väldigt snyggt och diskret. Jag bryr mig inte om folk kollar på min profil var och varannan minut. Det står inte så mycket matnyttigt där ändå. | |
| obitje | 2010-05-04 11:23 | |
![]() | Nej, det är väl inte hela världen. Men jag hade till exempel ett mailutbyte som avslutades abrupt (det var inte otrevligt, men jag fick uppfattningen att personen inte ville ha med mig att göra) och att jag då som per automatik fortsätter att besöka dennes profil dagligen känns inget vidare. Sociala signaler hit och dit kan vara lite extra svårnavigerad terräng för mig i vissa sammanhang, så jag besöker i regel inte någons profil "för" ofta. För att vara på den säkra sidan liksom. Jag vill inte skicka signaler av att vara intresserad, eller vad det nu kan vara, utan att jag är medveten om det. | |
| sanlin | 2010-05-04 12:04 | |
![]() | obitje: 2010-05-04 10:19 skrev du: " Jag klickar inte på namnen, möjligtvis drar jag med muspekaren över fotografierna. Det här börjar kännas olustigt.." Men om du får upp fotografierna så måste du väl ha klickat på namnet? På besökslistan så står det ju bara vem som besökt dig och när. Finns ju inga bilder där. | |
| ElectricEye - Ej medlem längre | 2010-05-04 12:08 | |
![]() | sanlin = mästerdetektiv | |
| sanlin | 2010-05-04 12:12 | |
![]() | =) tack ElectricEye | |
| dellartista - Ej medlem längre | 2010-05-04 12:12 | |
![]() | obitje, du skriver: "Under våren fått mail från två på listan som antyder att jag besöker deras profil dagligen." Och ...? Det är väl inte förbjudet att besöka någons profil? Varför behöver man antyda om det? ? | |
| justforfun | 2010-05-04 14:55 | |
![]() | Logga ut, eller låt bli att logga in - så kan du besöka andra medlemmars profilsidor utan att själv synas. | |
| långtnamn - Ej medlem längre | 2010-05-04 15:17 | |
![]() | Jag läste det som "drar med muspekaren över bilderna på framsidan som syns oavsett om man besöker någons profil." Då besöker man inte någons profil. | |