Spelrum
| Giraffen | 51 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 76 |
Mobilspel
| Pågående | 19 609 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| onobond | 2010-06-20 03:31 | |
![]() | Betas sajt nere! I förrgår kopplades både jag och motspelaren ur, vi försökte båda starta om browser, dator utan effekt, själv säkert i närmare en halvtimme. Strax efter midnatt 18/6. Lessnade o gick till sängs. Nästa dag inget på startsidan, andra kommenterade i trådar att man också blivit utsatta för tillfälligt "spelförbud", i n g a officiella meddelanden. Spelet vare sig avbrutet eller genomfört - finns inte. Andra lösningar? | |
| bobo flux | 2010-06-20 07:05 | |
![]() | Samma sak hände mig och min motspelare. Dessutom står min motspelare efter nedkopplingen som ständigt inloggad i ett och samma spelrum, även om det är tomt där. | |
| monk - Administratör | 2010-06-21 11:22 | |
![]() | Det låter som ett tillfälligt fel där servern tappar internet-förbindelsen. I samband med detta brukar även buggen uppstå som gör att en spelare felaktigt står som inloggad i ett rum. | |
| jejeje - Ej medlem längre | 2010-06-21 11:30 | |
![]() | Ah bra att vi benade ut det. Hade ingen aning om problemet som TS nämner men en av mina vänner har varit inloggad i krokodilen i flera dagar. Hennes poäng har dock inte förändrats och jag trodde nästan hon kolat framför datorn eller liknande.. | |
| Mouche - Administratör | 2010-06-21 18:01 | |
![]() | Om hon går in i krokodilen igen och sedan byter rum innan hon till sist loggar ut från Betapet som vanligt, så försvinner namnet som varit "fast" i Krokodilen. Mouche | |