Spelrum
Giraffen51
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
25
Inloggade76
Mobilspel
Pågående19 609

Forumkategorier

Användare Inlägg  
onobond2010-06-20 03:31
Antal inlägg: 24323

Betas sajt nere!
I förrgår kopplades både jag och motspelaren ur, vi försökte båda starta om browser, dator utan effekt, själv säkert i närmare en halvtimme. Strax efter midnatt 18/6.

Lessnade o gick till sängs. Nästa dag inget på startsidan, andra kommenterade i trådar att man också blivit utsatta för tillfälligt "spelförbud", i n g a officiella meddelanden. Spelet vare sig avbrutet eller genomfört - finns inte. Andra lösningar?

bobo flux2010-06-20 07:05
Antal inlägg: 11371

Samma sak hände mig och min motspelare. Dessutom står min motspelare efter nedkopplingen som ständigt inloggad i ett och samma spelrum, även om det är tomt där.

monk - Administratör2010-06-21 11:22
Antal inlägg: 2379

Det låter som ett tillfälligt fel där servern tappar internet-förbindelsen. I samband med detta brukar även buggen uppstå som gör att en spelare felaktigt står som inloggad i ett rum.

jejeje - Ej medlem längre2010-06-21 11:30
Antal inlägg: 119

Ah bra att vi benade ut det. Hade ingen aning om problemet som TS nämner men en av mina vänner har varit inloggad i krokodilen i flera dagar. Hennes poäng har dock inte förändrats och jag trodde nästan hon kolat framför datorn eller liknande..

Mouche - Administratör2010-06-21 18:01
Antal inlägg: 24193

Om hon går in i krokodilen igen och sedan byter rum innan hon till sist loggar ut från Betapet som vanligt, så försvinner namnet som varit "fast" i Krokodilen.

Mouche

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?