Spelrum
| Giraffen | 43 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 101 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| An-archos - Ej medlem längre | 2011-04-06 21:31 | |
![]() | Bokstavsslumpningen Jag vet inte varför, men bokstavsslumpningen är verkligen hur jävla kass som helst. Jag har sedan en tid tillbaka suttit varenda match (jag brukar spela ett par per dag) med en skev fördelning mellan konsonanter och vokaler. Det genomsnittliga antalet vokaler per match har varit ungefär tio stycken. Behöver jag påpeka att det leder till svårigheter i spelet att sitta med bricka efter bricka av S,S,T,S,T,R,R? Det är inte ett skämt att min bricka ser ut så minst en gång per match. Att det här kan hända mig och andra i långa perioder är ett tecken på att det är fel någonstans i bokstavsslumpningen. Den som påstår annat ljuger helt uppenbart. | |
| odin - Administratör | 2011-04-06 21:33 | |
![]() | Det är egentligen inte fel i slumpningen. Dock har vi "markerat" ditt konto så att du skall få sämsta möjliga slump. Se det som ett litet skämt från vår sida :-) / Henrik | |
| odin - Administratör | 2011-04-06 21:33 | |
![]() | (Vill bara påpeka att föregående inlägg var ironi). | |
| kranglan | 2011-04-06 21:34 | |
![]() | Å andra sidan skulle ju din motspelare påstå raka motsatsen - "jag får aldrig bokstäverna STRSTRR". Ljuger då denne? | |
| kranglan | 2011-04-06 21:35 | |
![]() | Haha:-) När du ändå är här, Odin- en helt annan fråga: vad hette firman som gjorde reklam för billigt nätsmink här ovanför för några månader sedan? Har startat en frågetråd om det och fick rådet att fråga dig. | |
| odin - Administratör | 2011-04-06 22:46 | |
![]() | Beauty Planet kanske? Vet faktiskt inte men det var det enda jag hittade. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-04-06 22:54 | |
![]() | Trådstartaren verkar lite konspiratorisk. Det framgår inte minst av hans personbeskrivning. | |
| MalanMos | 2011-04-06 23:03 | |
![]() | odin hahaha :D lovely :D | |
| dinodog | 2011-04-07 09:05 | |
![]() | När jag spelar här hemma på riktig spelplan, och får ta mina egna brickor får jag precis lika "dåliga" bokstäver, som när jag spelar här. Det är ju "slumpen" som styr :) Men ibland har jag ett otroligt "flyt" och får kanonbrickor, och kan göra fantastiska rullningar. Då har jag glömt dom dåliga matcherna med bara TRDSSLN på brickstället. | |
| Mia W | 2011-04-07 09:34 | |
![]() | Det är lite irriterande när man måste avsluta därför att det enbart kommer upp knsnntr i de inledande omgångarna. Jag spelar ofta norska Ordspill och där har jag aldrig råkat ut för det. | |
| Pocaloca | 2011-04-07 09:39 | |
![]() | hahahaha....javisst kan det vara irriterande....man vill ju rulla jue! =) | |
| slånbär | 2011-04-07 09:47 | |
![]() | Mia-menar du att du faktiskt måste avsluta ett spel för att varken du eller motståndaren kan lägga någonting alls dom första tra ( tre var dvs) omgångarna? Har jag aldrig någonsin varit med om faktiskt och jag har hängt med några år och spelar ett par matcher varje dag om jag kan. Visst förekommer det spelomgångar där jag får väldigt dåligt med vokaler under mest hela spelet men för det mesta är det helt normalt. Ge mig bara en vokal så kan man tom rulla om det vill sig väl....... | |
| susila | 2011-04-07 10:20 | |
![]() | Sanslöst komiskt. | |
| Dammen | 2011-04-07 10:37 | |
![]() | An-archos - tycker du det är bättre med 6-7 vokaler och 1 konsonant? Eller som jag ofta får 4 st i. Då gäller det att ha fintisi.... Skämt åsido - ta det för vad det är - ett spel, en lek - ett tidsfördriv. Ta det inte så högtidligt. | |
| chickenheart | 2011-04-07 12:37 | |
![]() | ...men som det talats om tidigare, ju längre ord du lägger, desto bättre fördelning av bokstäver får du. Kör du bara med "id ös du ni" och så vidare, blir det kass... | |
| kranglan | 2011-04-07 20:27 | |
![]() | Om det antingen är för enkelt eller för svårt är det ju det yttersta beviset på att slumpningen funkar utmärkt. Ibland får man bra bokstäver, ibland dåliga. Slump! | |
| Salthatten - Ej medlem längre | 2011-04-07 20:37 | |
![]() | Dt kn br p tt d sknr vklr p dtt tngntbrd. Jg rkr t fr dt stndgt. | |
| Mouche - Administratör | 2011-04-08 21:25 | |
![]() | Tråden stängs och jag uppmanar TS att aldrig mer sätta in sådant trams som hon/han satte in i det inlägg jag just raderat. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.