Spelrum
| Giraffen | 40 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 3 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 70 |
Mobilspel
| Pågående | 19 105 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MiaPer | 2011-05-26 14:23 | |
![]() | iPhone app Betapet finns ju till Android, så varför inte till iphone? Finns ju nån liknande variant men den är inte alls lika bra som orginalet. Plus att det skulle inbringa lite mera cash via försäljningen om dom nu skulle ta några kronor för det.. Over and out | |
| MiaPer | 2011-05-26 14:23 | |
![]() | Kanske blev fel forumdel men men.. | |
| Bulimiker | 2011-05-26 14:35 | |
![]() | Håller med :) | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2011-05-26 18:05 | |
![]() | Verkar inte vara någon större fart i Mini-rummet i och för sig. Jag är inte så säker på att Betapet passar som telefon-app. | |
| balldo | 2011-05-26 18:11 | |
![]() | Jag har Android appen men det är inte nåt vidare värst. Endast 6 bokstäver och lite väl pilligt. Får ha bra abstinens för att jag ska köra ett spel där. | |
| -Passiflora- - Ej medlem längre | 2011-05-26 18:26 | |
![]() | Jag tror att anledningen till att Betapet inte finns i iPhone är för att iPhone inte har flash. Det krävs för Betapet. | |
| Miss_jk | 2011-05-31 12:05 | |
![]() | "Flash är ett sätt att presentera information för användaren och se vad användaren gör med den. En app, som de till exempel gjort till Android, är ett annat sätt. I och med att Flash finns till Android så kan jag i min mobil gå in på www.betapet.se och starta ett spel i de vanliga spelrummen, men det är ganska bökigt (i praktiken ospelbart) eftersom det är anpassat för datorskärm och mus. Appen däremot är ju anpassad till mobilen och funkar bra. Det finns inga tekniska hinder för att göra Betapet till iPhone/iPad. Det handlar bara om att sätta sig in i ett nytt programmeringsspråk." | |