Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 960 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Betaeva | 2011-09-22 20:42 | |
![]() | vad är det för fel sitter och spelar med en som har lite mindre poäng än jag när tiden för den andra spelaren för drag går på 0 och sen rullar tiden på hela spelt vidare hur länge som helst., jag sitter och väntar i mer än 5 min, har väntat i timmar ibland, men den andra går inte ur till slut måste jag göra det ju, trots att jag leder lite i poäng på spelet så är det jag som får en massa minuspoäng och den andra vinner fast det är hennes tid som rullar vidare och jag får sitta och vänta, det är inte första gången det blir så, kan dom påverka det själv eller blir det något fel, man blir så ledsen när det blir så där och man inte förstår varför om do gör det för att få poäng eller vad det är. | |
| Perra92 | 2011-09-22 20:46 | |
![]() | Du har blivit nedkopplad.Dvs din internetanslutning är instabil så kontakten med spelservern är bruten. Det går att kolla uppkopplingen genom att skriva någon tecken i chatten i spelrummet. | |
| blue_moon | 2011-09-22 22:42 | |
![]() | Om du blir nedkopplad kan du gå ur spelrummet (översta krysset i högra hörnet) och sedan in igen. Då får du upp en ruta med frågan om du vill ansluta till ditt pågående spel. Då kan du klicka JA och fortsätta spela. | |
| Tinna | 2011-09-22 23:20 | |
![]() | Väntar i timmar? Spela aldrig obegränsad tid.. :P | |
| vindsus86 | 2011-09-22 23:27 | |
![]() | Tinna: det är nog snarare som Perra och blue_moon säger: att hon blivit nedkopplad och den andres tid därför bara tickar på. Jag tror den fortsätter ticka på tills man stänger fönstret trots att matchen tagit slut för längesen på grund av att man själv blivit nedkopplad och ens tid gått ut. Så det har ingenting med obegränsad match att göra. | |
| dwight | 2011-09-22 23:42 | |
![]() | nob | |
| Betaeva | 2011-09-23 12:39 | |
![]() | Jag vet inte om jag inte förstår men min tid hade inte gått ut hade halva tiden kvar och det var motspelarens tid som tickade på och gick över till minus, (och det var inte obegränsad tid det spelar jag aldrig) motspelarens tid fortsatte gå även efter 5 min som skall vara gränsen är det ändå min dator som hängt sig? | |
| blue_moon | 2011-09-23 12:59 | |
![]() | Betaeva Precis så som du beskriver ser det ut när man blir nerkopplad. Motspelarens tid tickar på och går över till minus - om man inte bryter dödläget! Om du tycker motspelaren dröjer för länge med att lägga kan du skriva tre punkter (...) i spelets chatruta för att kolla om det fungerar. Om dina punkter inte syns i chatrutan, så är du nerkopplad. Då ska du göra som vi sagt ovan. Gå ur spelrummet helt och hållet, därefter in igen och svara Ja på frågan om att ansluta till ditt pågående spel. | |
| annelille | 2011-09-23 13:12 | |
![]() | värt att tillägga är ju att man alltid har tillgång till spelrummet när man har ett pågående spel - oavsett om det är fullt eller ej =) så bekymra dig inte om det står '200' brevid spelrummet - du kan gå in igen iaf. | |
| ullis1164 - Ej medlem längre | 2011-09-23 13:41 | |
![]() | Ibland hjälper det med att trycka ctrl+alt+del, stänga ned och gå in igen. | |
| blue_moon | 2011-09-23 14:13 | |
![]() | Eller enklare: att trycka f5 och uppdatera sidan. | |