Spelrum
Giraffen | 19 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 1 |
Grisen Böjningslistan | 21 |
Inloggade | 41 |
Mobilspel
Pågående | 19 865 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Koste | 2006-09-10 17:55 | |
![]() | 3 förbättringar? Hej. Jag gillar betapet alot. Här är tre saker som skulle göra det otroligt bra: Ursäkta att jag tjatar: 1 Synligt att det är min tur. Gör rutan med bokstäver grön när det är min tur, eller hela brädet ljusgrönt. Orsaker till att jag vill att det ska vara tydligare: Ljudet hörs inte på tåget. Högtalarna är paj. Musiken är på för högt. Jag var borta från datorn och tog en macka. Jag var ouppmärksam. Jag vill inte störa mina medmänniskor med högt ljud. Jag fick ett telefonsamtal och skruvade ner ljudet. Motspelaren bytte brickor direkt efter mitt lägg. (Det kan vara så att man kan stänga av funktionen om ni tycker det stör) 2 Ha en knapp som öppnar alla spel så man ser motståndarnas ranking i rummet eller ännu bättre ha en knapp man kan stänga spelen med.. och låt 2:a raden vara synlig. Det är inte så ofta det är så många spel som är uppe så att rulllisten kommer fram och det gör väl inget om man får rulla lite.. Folk flackar in och ut ur spelen för en del har inte fattat att man kan öppna med gröna pilen (eller bryr sig inte). Det är irriterande (och inte särskilt kul att möta någon som är mycket bättre eller mycket sämre.) 3 Musarm.. Om jag vill plocka in en bokstaven A mellan 2 bokstäver så hoppar ju den ena till den plats som jag tog A ifrån. Kan man göra så att om man håller nere shiftknappen så glider de andra bokstäverna ett steg åt höger? Den här är lite jobbig att göra förstår jag men... Tack för ett kanonspel på nätet btw. | |
Birgerkung - Spelvärd | 2006-09-10 18:01 | |
![]() | Håller med helt om 1 och 2. | |
Koste | 2006-09-10 20:06 | |
![]() | 4 Tidsbegränsad paus, en ruta där man kan be om tex tio minuters paus. Är båda med på det så startar spelet automatiskt. | |
odin - Administratör | 2006-09-10 20:40 | |
![]() | Tidsbegränsad paus är på g. Funkar i English Testroom om du vill prova där. Paus är max 10 min. | |
Koste | 2006-09-10 21:53 | |
![]() | Bra! Det kommer bli bra statistik på sjukhusen runt om i landet, antalet fall av sprängda blåsor kommer att minska med 14%. | |
odin - Administratör | 2006-09-10 22:20 | |
![]() | Ang 2. menar du en "expand all" typ? | |
HumbleBug | 2006-09-10 22:28 | |
![]() | Inget grönt tack. Håll stilen på betapet ren och så långt borta från ordspel som möjligt. . . . för er egen skull om vi snackar profilering. | |
Birgerkung - Spelvärd | 2006-09-10 22:41 | |
![]() | Jag vet ju inte hur det är med er andra, men jag kollar ALLTID ratingen på den som har startat spelet innan jag ansluter. Så jag skulle föredra om den syntes från början, så slapp jag klicka... | |
Koste | 2006-09-10 22:56 | |
![]() | Ja odin expand all games Och färgen eller utseendet spelar ingen roll, bara det syns väldigt tydligt vems tur det är. Det får givetvis vara stilrent. | |
Koste | 2006-09-10 22:59 | |
![]() | Och det är nog bra om man kan stänga av den funktionen.. (1:an) annars blir väk H-b svartvit. | |
Agnez1 | 2006-09-11 19:44 | |
![]() | Bra idéer Koste har. Håller med om att man inte alltid uppmärksammar att det är ens tur, vore bra med en tydlig markering. Desamma gäller ratingen på motståndarna. Bra om dessa syns med en gång. | |
Gunilla N - Ej medlem längre | 2006-09-11 20:17 | |
![]() | Speciellt som det är lätt hänt att man klickar in sig i ett spel fast man klickar på gröna pilen för att kolla ranking. Lite mysko...??! | |
blue_moon | 2006-09-17 19:04 | |
![]() | Skumt! För ett tag sen befann jag mig plötsligt i en stress special när jag bara skulle kolla en spelares ranking innan jag stängde ner för att gå till jobbet! Jag brukar vara noga med var jag klickar... | |
Legobiten | 2006-09-17 21:20 | |
![]() | Väldigt bra förslag! Speciellt nr.1. Jag missar ofta att det är min tur... | |
Jibbarn - Ej medlem längre | 2006-09-18 10:42 | |
![]() | Kanske inte är de största problemet, men går de o fixa så att privatchatt-fönstret blinkar till när någon skrivit något nytt inlägg i det? | |