Spelrum
| Giraffen | 45 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 75 |
Mobilspel
| Pågående | 19 731 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| brava | 2013-05-14 10:41 | |
![]() | kommer inte in i spelrummen jag har helt plötsligt fått problem med att komma in i spelrummen. Jag vet inte vad det är som är ändrat. Jag kör Chrome med Flash player version 11,7,700,179. Windowsbrandväggen avstängd. Det mest frustrerande är att det går att komma in ibland, men inte alls de senaste typ 20 försöken... Väldigt frustrerande. Snälla hjälp mig att hitta felet. | |
| JefautjOuer | 2013-05-14 12:39 | |
![]() | För mig är problemet att jag kommer in, börjar spela, kastas ut och inte kommer in igen. Har varit så ett par veckor, tröttnar verkligen, spelar knappt längre. Var ju inte svar på ditt inlägg brava, men om någon intelligent människa ser nån koppling, vad vet jag....har inga problem med några andra sidor någonstans och har inte haft med Beta tidigare heller. | |
| brava | 2013-05-14 13:14 | |
![]() | odin åh odin varför har du övergivit oss? | |
| blue_moon | 2013-05-14 13:23 | |
![]() | Kontakta Monk, han har varit inloggad idag! :) | |
| brava | 2013-05-14 13:29 | |
![]() | testade just att använda IE i st f Chrome men det hjälpte inte | |
| brava | 2013-05-14 13:31 | |
![]() | » Ansluter till spelrummet... » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se "Vanliga frågor" på hemsidan! » Anslutning upprättad. | |
| sclub2 - Ej medlem längre | 2013-05-15 11:10 | |
![]() | har samma jäkla problem hur löser man en brandvägg funkat förut men inte nu kommer ej in inågot spel alls:( | |
| brava | 2013-05-15 11:34 | |
![]() | Wow jag kom in! Trots att jag faktiskt satte på brandväggen igen. helt konstigt alltså... | |
| JefautjOuer | 2013-05-15 12:28 | |
![]() | Får upp samma text som du. Ska man behöva bli wordfeudare istället.... | |
| Mindymoo | 2013-05-19 01:54 | |
![]() | Jag spelar numera nästan bara i mobilen eftersom jag inte kommer in i spelrummen, men det är inte lika roligt... I appen kan bara välja kön ch ranking på motspelare, inte att man vill gå med i spel med böjningslista, t ex. Anslutningen hakar sig just när det ansluter till script.tailsweep. Har jag för mig. Ändå en tröst att fler drabbats. | |
| Bitte - Administratör | 2013-05-19 07:02 | |
![]() | Kan det vara så att ni har problem med pop- eller så , och har ni gjort alla åtgärderna som föreslås under vanliga frågor, jag har Chrome med Flash player version 11,7,700,179 och det fungerar utan problem . Bitte | |
| kajix | 2013-05-19 09:53 | |
![]() | jag kan välja böjningslista i appen? | |
| brava | 2013-05-27 20:50 | |
![]() | Blä, samma problem igen. Kom inte in igår och verkar inte komma in idag heller. Snälla hitta buggen. Jag fattar att det kanske känns mer värt att lägga energin på att mobilspelandet ska flyta på - men vi är ändå en trogen liten skara som gillar att spela på det gamla sättet. Om man kommer in vill säga... | |
| brava | 2013-05-27 20:59 | |
![]() | Känns lite som på den gamla goda tiden när mullvaden kom fram och texten Betapet är lite nere... | |
| blue_moon | 2013-05-27 21:20 | |
![]() | Giraffen och Grisen är fulla som vanligt. Då kan det inte vara någon bugg. Felet måste ligga i din dator och dina inställningar. Önskar jag kunde hjälpa dig. Kanske nån annan kan? | |
| brava | 2013-05-28 22:40 | |
![]() | Det skumma är att det funkar - ibland - utan att jag har ändrat något på min dator. Dessutom hjälpte inget av det föreslagna åtgärderna, liksom det inte hjälpte att byta webbläsare, vilket brukar kunna utesluta en del saker som inställningar, popupblocker mm. Hm vet inte vad jag ska göra för jag gillar verkligen att koppla av med några matcher mellan varven och lider fn av rättså svår abstinens. Mindymoo. Det där med script tailsweep - vad är det? | |
| brava | 2013-05-28 22:48 | |
![]() | Möjligen finns det någon konflikt som har med den nya upplysningen om hur många mobilspel som pågår just nu. Jag tror i allafall att jag började få problem i samband med att den upplysningen dök upp på startsidan. Jag verkar ju faktiskt inte vara helt ensam om problemet heller. | |
| Mindymoo | 2013-05-28 22:49 | |
![]() | det där med script tailsweep har jag igen aning om vad det är, men det är vid det budskapet som allt hänger sig... | |
| brava | 2013-05-28 23:12 | |
![]() | Men hur fick du reda på det? Jag googlade det, alltså script.tailsweep, och det är tydligen någon räknare av hur många som besöker sidan eller nåt. Därav min slutsats att problemet kanske hänger ihop med mobilspelsräknaren. Men jag famlar kanske efter halmstrån. Det som förbryllar är ju att jag aldrig haft detta problem förut och att det faktiskt funkade en hel vecka utan att jag ändrade något på min dator för att sedan bli knas igen fortfarande utan att jag ändrat något... Konstigt och frustrerande. | |
| blue_moon | 2013-05-29 11:37 | |
![]() | Skriv till Monk och fråga. Ser att han var inloggad i förrgår. | |