Spelrum
Giraffen | 26 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 13 |
Inloggade | 39 |
Mobilspel
Pågående | 19 479 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Terna1 | 2016-03-15 20:36 | |
![]() | Rating Tycker det är helt fel att man kan få minusrating även om man vinner en match. Wordfeud har i sitt spel ändrat på detta. Vill att betapet gör det också | |
mittre5745 - Ej medlem längre | 2016-03-15 21:15 | |
![]() | Jag tycker nuvarande system är bra, och förhindrar den tråkiga sortens systematik som jag tror lätt följer annars; att bara möta betydligt sämre motstånd i syfte att ackumulera rating. Jag inbillar mig liksom du att Betapet beaktar förändringar av den egna tjänsten utifrån mina personliga preferenser, så jag vill att Betapet inte ändrar någonting. | |
kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2016-03-15 21:21 | |
![]() | Inte jag heller. Det är roligt att möta någon med 1000 poäng mer än jag själv har. Om jag spelar bra så kan jag få poäng för det. | |
MissCoco - Ej medlem längre | 2016-03-16 11:41 | |
![]() | Vill inte heller ha någon ändring. Usch vad tråkigt. | |
özhanne | 2016-03-16 12:34 | |
![]() | En med låg rating är väl inte tvungen oavsett ändring eller ej att möta någon med högre rating? Dessutom skulle en ändring möjligen leda till att fler spelade mot lägre rankade än fallet är idag. | |
mz_lzrd | 2016-03-16 12:58 | |
![]() | Jag förstår inte vad det ska vara bra för. Får man ångest om man förlorar poäng i beta så kan man spela orankat. | |
özhanne | 2016-03-16 14:02 | |
![]() | Måste det handla om ångest? Varför spela över huvud taget?? Alla spel inkl. sport och idrott med rankingsystem handlar väl om att man vill vinna i alla avseenden? | |
mz_lzrd | 2016-03-16 14:13 | |
![]() | Det är kul att vinna, men om min rating hänger på att jag piskar skiten ur spelare som har 400 i rating, så betyder ju inte ratingen något. Som systemet är utformat nu så ser man ungefär hur bra en spelare är. Orankat går ju jättebra att spela, det gör man när det är turneringar. Jag ser det som en chansning att spela mot folk som har låg rating. Spel likaväl som idrottstävlingar har ju alltid ett element av tur. | |