Spelrum
Giraffen | 32 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 2 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 376 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Naussika | 2016-06-20 17:54 | |
![]() | Fusk? Jag har spelat med en ny profil som har vunnit över 80% av sina spelade matcher....när vi spelade förvånades jag över ovanliga ord som "volut" och några fler...under spelet fick motspelaren in ord på exakt varje mest värdefull plats och till slut skrev jag att jag inte vill spela med henne igen eftersom min magkänsla sa att detta kan vara en fuskare. Användarnamnet kan jag lämna om du skriver till mig. Hälsar Anna | |
Bitte - Administratör | 2016-06-20 18:05 | |
![]() | Har skickat meddelade till dig Bitte | |
Iren12 | 2016-06-29 20:44 | |
![]() | Hur vet man om en person fuskar, eller om denne bara är skicklig o har extremt tur o ökar massor här inne på 1veckas spel? | |
66an | 2016-06-29 21:25 | |
![]() | Trist om det går att fuska | |
Iren12 | 2016-07-20 14:03 | |
![]() | Klart det går att fuska,folk fuskar dagligen här inne! | |
ttiittii - Ej medlem längre | 2016-07-20 14:21 | |
![]() | Skaffade mig ett spelkonto,vann 23 matcher på raken innan jag förlorade.sen tog jag bort kontot,och det kan vara så personen gjort | |
toonfisken | 2016-07-20 14:23 | |
![]() | Jag är helt övertygad om att det går att fuska ! Ordbehandlingsprogram och kanske 2 datorer i gång . Eller 2 personer som hjälps åt . Tur man får välja vilka man vill spela med . | |
SvartaOliver | 2016-07-20 14:29 | |
![]() | Tråkigt med fuskare. Det här är ju en trevlig avkoppling och hjärngympa. Bäst är väl att ignorera dom och spela med dom som verkar vara ärliga. Jag har stött på en spelare som skällde på mig för att hon fick dåliga bokstäver och tyckte att jag då spelade fegt som lyckade få många poäng !!??? Man ä väl som Ralf Edström "En gör så gött en kan!". En annan spelare skällde på mig för att jag fortsatte spela när han hade problem med nedkoppling av sin dator. Han tyckte jag skulle vara passiv då!! Synpunkter ?? | |
Bitte - Administratör | 2016-07-20 14:41 | |
![]() | """"odin - Administratör 2008-03-16 16:51 Antal inlägg: 7423 Om fusk Betapet är en spelsajt vars främsta syfte är att ge människor i alla åldrar chansen att spela för nöjes skull och under trevliga och avkopplande former. Man kan inte vinna något och alla spelare är lika mycket värda i våra ögon – oavsett hur hög eller låg rating man har. Det här är i första hand en rolig lek! Trots det här förekommer det en del problem kring fusk och misstankar om fusk på Betapet. Vi har tyckt att det varit självklart att det här är ett ställe där människor möts och spelar efter sin egen bästa förmåga. Då det här tydligen inte har förståtts av alla spelare vill vi nu göra följande klart: - Det är INTE tillåtet att använda hjälpmedel i form av ordsökningsprogram eller ordlistor under pågående spel! - Det är INTE tillåtet att spela uppgjorda matcher med kompisar eller egna ”skräpkonton” i syfte att få upp ratingen på ett annat spelkonto. De här reglerna gäller utan undantag och spelare som bryter mot dem kommer att få sina konton avstängda. Vi vet att många spelare tror att fusket är utbrett. Vi delar inte den uppfattningen. Däremot vet vi att det ur trivselsynpunkt har varit ett minst lika stort problem med helt grundlösa fuskanklagelser mot andra spelare. Många ärliga spelare har tagit väldigt illa vid sig av sådant. Även här känner vi oss tvungna att komma med ett påpekande: - Det är INTE tillåtet att anklaga andra spelare för fusk. Denna regel gäller utan undantag. Alla frågor om misstänkt fusk ska hanteras av Betapets övervakningsfunktion. Fuskanklagelser direkt mot andra spelare kan leda till varning eller avstängning. Om du misstänker att en annan spelare fuskar: Kontakta en övervakare Allmänt kan sägas att det är mycket svårare att bedöma fusk än vad många spelare förstår. Det räcker aldrig med en enstaka match och man måste som regel själv vara en mycket duktig spelare för att kunna avgöra vad som kan vara fusk och vad som helt bara är skicklighet. Våra bästa spelare har ett stort ordförråd och kan massor av både långa och korta ord som de flesta mer ordinära spelare aldrig ens hört talas om. För säkerhets skull vill vi slutligen påpeka att följande är tillåtet: - I efterhand slå upp betydelsen av ett spelat ord i en ordlista. - Använda sig av en s.k. stryklapp för att pricka av spelade bokstäver. - Ha olika ordlistor som man MELLAN matcher använder för att plugga in ord.""" Detta skrev Odin tidigare om fusk och misstänker ni att någon fuskar kontakta mig eller Mouche Bitte | |
omeganoll | 2016-07-20 16:25 | |
![]() | Bra policy! | |
Iren12 | 2016-07-20 17:37 | |
![]() | Hur lyckas man med en ratinökning på över 1600 på en veckas spel, om man spelar ärligt?'! Är det ens möjligt oavsett hur många spel man har i gång!? | |
magnusito | 2016-07-20 18:23 | |
![]() | Därför spelar jag panik, inbillar mig att det blir svårt att fuska när det ska gå så fort. | |
Bitte - Administratör | 2016-07-20 18:26 | |
![]() | Som sagt har man misstankar om att någon fuskar så tar man det med oss värdar Bitte | |
Iren12 | 2016-07-20 19:15 | |
![]() | Tyvärr finns bara valet 72h på mobilen tråkigt att de inte kan fixa kortare tid där! Och fortfarande undrar jag på min fråga om det är möjligt att öka över 1000 på 1v spel? | |
volpe1964 - Ej medlem längre | 2016-07-20 19:31 | |
![]() | Finns ju en del som är nya på betapet men som har spelat en hel del på wordfeud innan, och deras rating kan ju öka väldigt snabbt. | |
Iren12 | 2016-07-20 19:34 | |
![]() | Ändå konstigt om nya kan öka så mkt på kort tid,medan vissa som spelat länge knapp når 100 på 1v spel. | |
Bitte - Administratör | 2016-07-20 19:46 | |
![]() | Läs det som jag la in som Odin skrivit ,, det finns många bra spelare som lätt kan öka med mycket på kort tid. Bitte | |
kajix | 2016-07-23 06:25 | |
![]() | Att ratingförändringen är större i början beror delvis på att en bra spelare ligger långt ifrån sin förväntade rating och att ratingförändringen de första 40-50 matcherna på ett nytt konto blir högre än i senare matcher. www.betapet.se/ill/d...rv e_se.gif | |
barbigirl | 2016-08-17 15:17 | |
![]() | ||