Spelrum
Giraffen | 2 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 1 |
Inloggade | 3 |
Mobilspel
Pågående | 19 812 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
proMiLLan | 2018-02-14 21:28 | |
![]() | statistik inbördes möten. tjena bp-personalen. kanske redan varit på tapeten tidigare sedan länge för er, men är det inte nu hög tid att bjussa era gamla trogna , samt även ev nya bp-gamblers , på tjänsten att lätt kunna se vinst/förlust-statistik vid inbördes möten!? super-intressant ju, enligt mig, å troligen alla andra när de blir nyfikna om det.. :) å önskar ,nästan djupt ,även en upp-dat i bp ang 'nytt spel' få kunna söka motståndare utifrån personliga önskemål , tex 'grundform/slumpat bräde/ matchande min rating' , där önskemålen/valen "klickas å sparas" , så att säga , om en så vill, till skillnad från som det är nu ; att promt behöva välja/klicka 2-3 ggr (i onödan om en kör samma gamla stuk var gång) vid önskad typ av bräde/motståndare osv... fattar ni? gör jag mig förstådd? ty, är en i ett sk flow men råkar va extra seg i kålan tex, där å då, är det lätt ath välja/klicka fel, tex 'böjn./slump/spelar ingen roll'... borde väl ej va så j-a krångligt va? ;) tackar ödmjukt på förhand å hopppas på utveckling å bättring.. /jannne - truely addicted since '02. | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2018-02-15 15:03 | |
![]() | Kul idé Det blir ju så att man möter vissa ofta, och för mig är det så att vissa har jag genuint svårt att slå även fast de kan ha lägre siffror på pappret, deras spelstil funkar mot mig helt enkelt. Vore lite kul att se statistik på de upplevelserna :) | |
playmo | 2018-04-02 22:00 | |
![]() | Detta har jag och mina vänner efterfrågat länge. Hur ska man veta vem som egentligen är bäst liksom? 😉 | |
Sopot | 2018-04-02 22:04 | |
![]() | Absolut önskvärt! Håller med! | |
Lindemanbox | 2018-04-02 22:11 | |
![]() | Bra idé. Instämmer! | |
toonfisken | 2018-04-03 08:23 | |
![]() | - Det låter som en bra idé , men kanske inte tekniskt möjligt !? | |
Bitte - Administratör | 2018-04-03 08:29 | |
![]() | Det ni frågar efter är då ni spelar via appen eller hur , för det finns när man kollar statistiken på datorn www.betapet.se/user/...se rid=4863 Bitte | |
Jelenas77 | 2018-04-03 20:31 | |
![]() | Ja via appen. :) Det hade varit roligt att veta. | |
volpe1964 - Ej medlem längre | 2018-04-03 20:35 | |
![]() | Många andra appar som har och är en trevlig funktionalitet. | |
Nachteis | 2018-09-08 14:42 | |
![]() | Ska man tolka frånvaron av respons som att det inte är aktuellt att införa? | |