Spelrum
Giraffen30
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
26
Inloggade56
Mobilspel
Pågående21 645

Forumkategorier

Användare Inlägg  
MagicaDeHäx2021-03-09 16:35
Antal inlägg: 18

Varför hoppar brickorna hit och dit och går inte att styra?
Sedan uppdateringen har jag ingen styrsel på brickorna - de skuttar fritt hit och dit, oavsett om jag kör Edge eller Chrome.
 
pacc2021-03-09 19:55
Antal inlägg: 139

Brickorna hamnar inte där brickan är mest utan alltid i rutan precis under muspekaren - oftan är det till höger eller nedåt...

Jag tycker också att de kunnat implementera någon "snap",
t.ex att brickan alltid hamnade mitt under muspekaren när man drog den...
 
MagicaDeHäx2021-03-15 22:10
Antal inlägg: 18

Det är mycket värre än så - de fastnar längst ned och följer inte med alls, eller hoppar själva till valfri ruta. Händer det bara mig? Bug - eller fel på Musen?! :) ? (Ler lite generat)
 
tjafs2021-03-18 09:49
Antal inlägg: 32

Jag har också problem med bokstäverna till och från. De flyttar sig när jag lagt dem. Trist. Var inte så förut. Och ... jag har också testat spela i olika webläsare. Samma skräp var som. Väldigt störande speciellt när man ska lägga ett långt ord. Tar tid att rätta till och helt plötsligt har tiden gått ut och så har man missat den chansen. Motståndaren lägger ngt där man tänkt. Väldigt surt.
 
vigren2021-03-18 10:48
Antal inlägg: 1146

Upplever också detta "fenomen" Hopplöst att spela Panik nu ...

Häromdagen hade jag ett annat spex i ett spel ... Plötsligt hade jag bara 5 synliga brickor! Vet inte var de två andra blev av men de fanns tydligen i alla fall när brickorna var slut, visade då på 2 brickor kvar. Alltså helt osynliga ...!
 
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?