Spelrum
Giraffen34
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
31
Inloggade65
Mobilspel
Pågående19 244

Forumkategorier

Användare Inlägg  
IckeSacka - Ej medlem längre2007-08-05 10:00
Antal inlägg: 787

Egna anteckningar om matchen
På spelstatistiken för varje enskild match står en del fakta. Under rutan för "rullningar" skulle jag tycka det vore roligt om det kunde läggas in en till kategori. Nämligen "Mina egna anteckningar om matchen". Denna rutas innehåll skulle dock inte vara läsbar för besökare utan bara för mig själv.

I rutan skulle man kunna skriva ner sådant man tycker är minnesvärt, till exempel: "Jag hade tre tillfällen att rulla, varje gång täppte han till just då" eller "Jag låg under med 200 poäng till sista draget, motståndaren fällde någon kommentar om "Vad skönt för min rating" och då drämde jag till med ett ord värt 450 poäng och vann".

krösamaja262007-08-05 18:07
Antal inlägg: 102

icke jag håller med dig där att de kan va bra att ha en liten flick där man kan skriva egna anteckningar, inte bara om matchen utan om lite annat, typ turnerings regler så man slipper dra dom varje gång man ordnar en, bara att gå in och kopiera och lägga ut i chatten=)

illiterate - Ej medlem längre2007-08-05 18:12
Antal inlägg: 6521

Jag tycker att det skulle kunna finnas en miniräknare också, så att man kan räkna ut vilket drag som ger bäst poäng. Gärna med grafmöjligheter så att man kan plotta kurvor och jämföra. ;)

Birgerkung - Spelvärd2007-08-05 21:23
Antal inlägg: 2392

det tycker du inte alls

Eket2015-05-19 22:02
Antal inlägg: 75

Jag tycker det skulle vara toppenbra om man kunde föra egna anteckningar om motståndaren. Man kan ju göra det när man spelar poker t ex. Då kunde man anteckna spelare som man misstänker för fusk och bojkotta dom, kanske skulle de sluta fuska om ingen spelar mot dom.
Tror inte det skulle vara tekniskt omöjligt att fixa detta och sidan skulle bli mycket bättre med fair play. Synpunkter!!

Eket2015-05-20 23:35
Antal inlägg: 75

Det verkar som om ingen är intresserad av det här. Tror att spelet här hade kunnat bli bättre och mer fair play. Men då måste fler än jag och några till reagera och hitta på åtgärder.

mittre5745 - Ej medlem längre2015-05-21 12:35
Antal inlägg: 23

Min synpunkt: Lägg till spelarna på din kompislista och för egna anteckningar istället för att kräva att någon ska lägga ner programmeringstid på en funktion som oerhört få varit intresserade av under alla de år som Betapet existerat.

Många andra för spelandet intressantare funktioner har efterfrågats flera gånger, utan att införas, med tidsbrist angivet som främsta skäl. De ansvariga driver Betapet på sin "fritid" utöver ordinarie arbete.

Men om du skickar dem färdig programmeringskod för att åstadkomma vad du eftersöker blir de nog tacksamma.

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?