Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 20 |
Inloggade | 50 |
Mobilspel
Pågående | 19 323 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Linneabe | 2007-11-03 20:15 | |
![]() | Mailadress Min kusin avslutade sitt medlemskap, men när hon sedan skulle registrera sig igen gick det inte, och det stod att det redan fanns en användare med samma mailadress även om hon en gång avslutat det. HUr ska hon göra? | |
SheDeVille | 2007-11-03 20:23 | |
![]() | Ja, det går inte att registrera mer än ett konto på en mailadress, oavsett om kontot är avslutat eller inte. Hon får alltså skaffa en annan mailadress och regga ett nytt konto på eller så kan vi öppna det gamla kontot om hon är intresserad av det. | |
AttilaTheHun - Ej medlem längre | 2008-09-24 20:47 | |
![]() | Varför sparar ni våra mailadresser när vi avslutat vårt konto? Anledningen till att man avslutar sitt konto tror jag oftast är att man vill byta användarnamn, när man sen inte kan registrera sig på samma adress igen blir man ganska irriterad. Det känns ganska onödigt att gör en mail enkom för betapet. Jag förstår att ni inte vill att folk byter användarnamn stup i kvarten, men skulle det inte vara en ide att man kan byta en gång per 6 månader eller nåt sånt. Jag skulle iaf gärna vilja ha min riktiga mailadress på mitt konto på betapet. | |
illiterate - Ej medlem längre | 2008-09-24 21:35 | |
![]() | Du kan alltid med hänvisning till PUL be dem radera samtliga uppgifter om dig från sina servrar. ;) | |
zmiley | 2008-09-24 21:37 | |
![]() | Hade jag hetat attila hade jag också velat ha mitt riktiga namn och adress...... | |
odin - Administratör | 2008-09-24 22:26 | |
![]() | Det står väldigt klart (OBS! Läs detta med fet stil) och tydligt när man avslutar sitt konto att det inte går att skapa konto på samma e-mail-address. Så läs gärna igenom det ni klickar ja till innan ni klickar ja. | |
odin - Administratör | 2008-09-24 22:27 | |
![]() | Att låta folk byta en gång var 6:e månad känns som en onödig feature då vi ändå är väldigt tydliga med detta. | |
AttilaTheHun - Ej medlem längre | 2008-09-25 16:29 | |
![]() | Men VARFÖR sparar ni mailadresserna från avslutade konton? Det känns som en helt onödig grej det med. Om jag ber dig snällt, skulle du då kunna radera min mail som ni inte har någon nytta av på något sätt när det ändå inte finns en användare med den adressen längre. | |
Nemi | 2008-09-29 21:24 | |
![]() | AttilaTheHun: de är kopplade till det "gamla" kontot som finns sparat men ej aktivt. Varför kontona/namnen finns kvar är för att det ju har spelats matcher med det spelarkontot och det skulle bli fel med alla statistik om allt rensades helt när ett spelkonto stängs. Betapet använder inte epostinformationen på något annat sätt än att den är ihopkopplad med just det kontot. | |
Tommy 1979 | 2008-09-29 23:22 | |
![]() | Alltså.... att det inte går att använda en och samma mail flera gånger beror på att man vill undvika att systemet missbrukas. Men med tanke på att det tar typ 5-10 minuter att skapa en ny e-postadress..... vad är problemet? | |
AttilaTheHun - Ej medlem längre | 2008-10-07 19:02 | |
![]() | Nemi: Tack, det är den förklaringen jag har sökt men inte hittat. Ni kanske skulle kunna sätta den på "Vanliga frågor", jag vet inte om så många har ställt den frågan, men många kanske undrar ändå. Tack igen! | |