Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| angelica81 | 2008-04-04 00:17 | |
![]() | bärbar dator!!! hej jag har en bärbar dator men när jag ska skriva inne på chatten när jag spelar går det jätte trögt,måste trycka flera gånger för att det ska bli nåt osv. provade sambons bärbara data lika där med, men vanlig stationära datorer går det hur bra som helst med,varför är det så? | |
| erikd | 2008-04-04 00:27 | |
![]() | Var inte orolig, betapet fungerar på bärbara datorer. Du menar alltså att det krävs flera knapptryckningar på varje tangent innan bokstaven skrivs ut? Att uppdatera Flash kanske kan vara något att börja med.. | |
| angelica81 | 2008-04-04 00:36 | |
![]() | oki men jag har en splitter ny dator , så då borde ju den vaara uppdaterad tycker jag. | |
| fatherfigure | 2008-04-04 00:43 | |
![]() | Hur ser det ut i Task Manager ? Ctrl+Alt+Del Mycket processer igång? Är datorn slö annars också? (Antar att du kör pc/windows å inte Mac som jag ;-) ) | |
| erikd | 2008-04-04 00:45 | |
![]() | Att allt är uppdaterat kan du nog inte räkna med. Att Flash fanns installerat (om det nu var så) låter ovanligt tycker jag. Som jag förstår det så är det enbart i spelet som problemet uppstår, vilket tyder på att det är specifikt för just Flash. Här finns senaste Flash att ladda hem: www.adobe.com/shockw...kw aveFlash | |
| erikd | 2008-04-04 00:47 | |
![]() | Det kan för övrigt vara intressant att veta hur andra funktioner fungerar. Är det samma sak när du försöker lägga ut brickor mha tangenterna? Tar det bara lång tid innan en knapptryckning registreras, eller händer det inget alls? | |
| angelica81 | 2008-04-04 01:27 | |
![]() | oki nu ska vi se här father: nej inte mycket igång bara beta och msn nej datorn är snabb annars har bara haft den i några dagar det är en compaq för 7000 så den ska va bra tror jag :) jag har windows wista i den. erik: när jag lägger ut brickorna använder jag den llilla plattan och det är inga problem, det händer inget alls utan måste trycka jätte många gånger innan det händer nåt överhuvudtaget. | |
| angelica81 | 2008-04-04 01:29 | |
![]() | erik: flash var redan i datorn har inte installerat nåt utan det gick bara att spela. | |
| mange boy | 2008-04-04 02:00 | |
![]() | kan vara vista som är problemet, prova att byta webläsare till Firefox (mozilla). se gärna tidigare tråder typ "windovs vista problem..... Lycka till! | |
| Kirkelina | 2008-04-04 08:00 | |
![]() | Om du har vista på de bärbara och xp på de stationära så är det nog det som är problemet. Hur mycket minne är det på de bärbara? Vista kräver mycket mer minne än xp. | |
| angelica81 | 2008-04-04 12:53 | |
![]() | oki minnet är 2g så det ska väl räcka tror jag,tack alla för hjälpen jag ska ta hem fire fox :) | |
| emmylicious | 2008-04-04 13:06 | |
![]() | I den här tråden har problemet med Windows Vista diskuterats förut. www.betapet.se/forum...e= 2#317096 Kan dock nämna även här att jag har haft exakt samma problem men då hjälpte det att stänga av något som kallas för "Säkert läge" eller "Protected Mode". Man går in under Verktyg/Internetalternati v och sedan säkerhet. Där finns det en kryssruta för Säkert läge. Det funkade för mig! | |
| angelica81 | 2008-04-04 18:19 | |
![]() | emmy: tack det ska jag oxå prova :) | |