Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 20 143 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Marby | 2008-04-05 23:39 | |
![]() | nedkopplad Hej, jag spelade ett spel och blev plötsligt nedkopplad. Det är inget konstigt med det, det händer ibland. Det märkliga den här gången, när jag tittar på matchresultatet efteråt, är att jag hann lägga fler ord efter att jag blivit nedkopplad och att det inte gick att komma tillbaka till spelet igen. Jag kunde däremot bläddra i betapet och surfa på andra sidor. Har det här med betapet att göra eller vad kan det vara? Jag höll på att vinna stort. Suck. | |
| odin - Administratör | 2008-04-06 10:30 | |
![]() | Marby, var det i giraffen? vilken tidpunkt? | |
| Marby | 2008-04-06 10:32 | |
![]() | Match #15859679 Minns inte om det var i giraffen. Igår kväll vid halv 12. | |
| odin - Administratör | 2008-04-06 10:38 | |
![]() | Hur vet du att du hann lägga flera ord? | |
| Marby | 2008-04-06 12:23 | |
![]() | För att jag fick 90 p på ett ord (vilket är ovanligt när det gäller mig) och hann se att poängen ändrades med nästan hundra poäng, sen spelade vi på lite till. Det gick ett tag innan jag upptäckte att jag var nedkopplad. Det var så skumt. Sen snurrade hennes klocka runt ett bra tag i 2 min-intervaller och min stod still innan jag helt enkelt klickade på gav upp. Och vad jag kan se fick jag ett rejält tidsavdrag och förlorade matchen. | |