Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 20 169 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hottiz | 2008-04-16 16:02 | |
![]() | Nu får Betapet fixa sin server så det går spela... förlorat 2-spel i Grisen idag pga...spelet svarar inte...reebota min dator efter den första...då den andra hände hade jag bara betapet öppet inget mer...trist förlora poäng på andras fel :( | |
| hottiz | 2008-04-16 16:03 | |
![]() | Var i Grisen detta skedde...är spelrummen olika säkra? | |
| Husa | 2008-04-16 16:10 | |
![]() | Har man betalat för att spela här så kan man väl ställa såna krav...men nu är det ju faktiskt en gratis-sajt och några jobbar gratis och på sin fritid för att vi ska kunna spela och ha roligt...då får man väl ta sånt med en axelryckning. | |
| erikd | 2008-04-16 16:16 | |
![]() | Detta handlar nog mer om din dator/uppkoppling än om betapets servrar. | |
| emmylicious | 2008-04-16 17:59 | |
![]() | alltså, det har inget med betapets server att göra. då skulle väldigt många fler ha problem. lyssna på erikd här ovanför. | |
| vulcan | 2008-04-16 19:08 | |
![]() | Det är snällt tänkt emmy, men vi har haft hottiz här i ett par år åtminstone. Han skriver den här typen av inlägg under Frågor med jämna mellanrum, men h*n har aldrig visat några som helst tecken på att vare sig lyssna på eller läsa någon annans svar eller kommentarer. | |
| evald2 | 2008-04-16 19:31 | |
![]() | jag har oxå problem när jag spelar, att spelet slutar svara och så. Vad gör man åt det? | |
| emmylicious | 2008-04-16 19:37 | |
![]() | vulcan, i know... jag har sett alla hans/hennes andra inlägg också... | |
| cowboy | 2008-04-18 19:21 | |
![]() | emmy, det är faktiskt väldigt många fler som har samma problem. Har hänt både mig och fok jag spelat mot. En gång för några veckor sedan tror jag det hände i princip alla inloggade. När jag väl fick kontakt med siten igen efter någon minut hade antalet spelare i rummen minskat markant. Har svårt att tro att sisådär en 500 spelare skulle ha struliga datorer samtidigt. Själv har jag på senaste tiden mer och mer gått över till ordspel där jag aldrig stött på samma problem. | |
| Nemi | 2008-04-18 20:14 | |
![]() | cowboy: Det kan ju vara så att det är en ISP som har problem med. Då och då kan man se stora ras i antalet inloggade på exempelvis dc-hubbar eller stora communitys och då kan det vara så att bbb eller telia har problem eller något liknande. | |
| odin - Administratör | 2008-04-18 20:15 | |
![]() | Om 500 blir nedkopplade förlorar ingen rating då servrarna upptäcker detta och kopplat ned spel. Alla servrar går ned då och då och det du syftar på var när Stokab hade problem med fibern-nätet hela Stockholm. Lite svårt att påverka :-) | |
| WordTour2008 - Ej medlem längre | 2008-04-19 18:01 | |
![]() | He he, hottiz är rolig. | |
| Bitte - Administratör | 2008-04-19 18:26 | |
![]() | har inga problem med nedkoppling nu,, var mycket värre innan uppdateringen,, Bitte | |
| Bängan | 2008-04-19 18:39 | |
![]() | har också haft sånna problem , men sen bytte vi internet typ och nu blir ja typ aldrig nerkopplad sååå ja tror inte de är betapets fel.... | |
| y not | 2008-04-19 19:32 | |
![]() | fan min uppkoppling svajar hela tiden och jag tappar kontakt med nätet. Jag tycker det är min fulla rätt att kräva att betapets admin fixar det. Så här kan det inte vara. /amatörteleinstallören | |
| odin - Administratör | 2008-04-20 10:47 | |
![]() | Ibland är det troligtvis Betapet's problem också. Vår ISP kan vara svajig osv. Men det är inget funktionellt problem i våra servrar. Det är snarare vägen mellan oss och den som spelar som är svajig och vi har väldigt svårt att påverka denna. | |
| y not | 2008-04-20 13:09 | |
![]() | ja får problem när det är fuktigt väder och fryser tinar om vartannat. Det måste väl ändå vara Betas fel? Annars har jag svårrt att tycka något annat än Husa i frågan. | |