Spelrum
| Giraffen | 19 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 974 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| lottisplotti | 2008-05-08 23:18 | |
![]() | Fundering kring telefonsex Ja ni, har funderat lite kring vad som är vitsen med att ha telefonsex. Verkar så himla konstlat och pinsamt. Jag är inte pryd, men förstår inte vitsen, att bli tänd på en röst, kanske helt okänd. Håller med Babben Larsson som har sagt: "Jag fattar inte vitsen med telefonsex; när man väl har stoppat in luren så hör man ju inte vad den andre säger" Slut från mig | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-08 23:19 | |
![]() | Jag förstår vitsen men damn så många som inte har det rätta knycket. | |
| Vikage | 2008-05-09 02:20 | |
![]() | Det är väl bara att acceptera att det finns människor för allt. Lika svårt är det att förstå det stora intresset för tvprogram som momento och vad alla idiotiska ordprogram heter. | |
| jfc | 2008-05-09 02:32 | |
![]() | Jag vill se. Och känna. Inte höra. | |
| Miss_jk | 2008-05-09 06:22 | |
![]() | Jag tror att vitsen är att tillfredsställa sig själv och den andre genom att prata snusk. Fast det är bara vad jag tror. | |
| E Solu - Ej medlem längre | 2008-05-09 07:07 | |
![]() | Liksom en del människors utseende kan stimulera sinnet så kan en del människors röst stimulera sinnet. Dock långt ifrån alla. De flesta röster man hör är ju bara irriterande. Men hur som helst så är det ju alltid tråkigt att prata i telefon. Men har man sex under tiden så kanske det inte är lika långtråkigt. Det är nog så man resonerar. | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-05-09 07:53 | |
![]() | Jag och en kompis ringde upp ett sådant nummer och larvade oss rejält en gång. Vi förvirrade nog den stackars tjejen när vi s att vi ville bli tillfredsställda tillsammans, eller så genomskådade hon oss och hängde på. Kul var det i alla fall, och helt meningslöst enligt min mening, men jag håller med E Solus resonemang. Sedan kom en räkning på drygt 200 kronor. Då var det inte lika kul längre... | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 07:56 | |
![]() | Hmm snackar vi inte om telefonsex som i två pilska som snackar utan pengainblandning? | |
| lillselle | 2008-05-09 07:59 | |
![]() | exakt!!! Är man pilsk båda två är det väl hekt underbart!!! :) | |
| Missix - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:06 | |
![]() | Jo men det kan ju vara hur trevligt som helt. Man får använda lite fantasi också ju samtidigt som man lyssnar på varandra. | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:09 | |
![]() | Hmmm, jo varför inte? Har inte testat det någon gång så jag kan inte uttala mig. Men det blir ju betydligt billigare! :D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:10 | |
![]() | Nöden har ingen lag ;) | |
| Bergarn1 | 2008-05-09 08:26 | |
![]() | Kan man inte se så är det bättre att höra än att inte ha nått. Säger som kajsa varg, man tager vad man haver. | |
| Miss A | 2008-05-09 08:33 | |
![]() | hjärnan en det största erogena organet.. helt klart att ens sinnen kan kittlas över telefon.. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:44 | |
![]() | Förhållande på distans kan ju bli tråkiga ibland och då kan det ju hjälpa att prata lite med varandra :) För att det ska fungera kräver det att man känner sig trygga med varandra så att man klarar av att säga precis vad man känner för. Det kan ju vara lite svårt för den ovane att berätta vad man känner och vilka lustar man har men jag tror också att det är en bra övning. Ska det fungera måste man ju lita på den andre och våga öppna sig och det gör ju i sin tur att man kanske kommer lite närmare varandra. Och klart det är skönt, är det inte trevligt att höra ngn som berättar för dig att dom vill ha dig och att dom vill hitta på allt möjligt avancerat snusk med dig? | |
| ZizzPiggy | 2008-05-09 08:54 | |
![]() | Telefonsex låter ju kansek lite absurt..Men som sagt fixar man att fantisera,lyssna,Få den andre o njuta och smeka sig själv samtidigt då Lovar att det inte är några som helst problem att få en orgasm.. Likväl som man gör det själv så why not... Man blir kåt/upphetsad av att höra den andre stöna och smeka sig själv..telefonsex med en tjej är ju det klart skönaste när man får höra hennes safter plaska:=).. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-05-09 08:58 | |
![]() | minns en gång då jag ringde skulle ha tag på en tjej men hennes kille var hemma hon på jobbet...jävligt pinsamt blev det.....han började prata med mig men jag kände inte honom direkt.. Så började han o stöna o stånka :) aj då...fattade ju vad han höll på med....han tyckte vi skulle ha tfnsex....jag blev fly förbannad och han fick sej en jäkla skrapa.....sa aldrig nåt till hans tjej...men då undrar man......jag skiter i om folk har tfn sex.....men vill man ha det så ska man välja själv med vem.... | |
| gubbi | 2008-05-09 09:48 | |
![]() | Att ha telefonsex är väl ungefär som att rita en bild av en skinkmacka när man är hungrig? :P | |
| Ceckes | 2008-05-09 09:50 | |
![]() | Håller med killen i inlägget på andra sidan. Det kan vara bra med telefonsex när man har ett förhållande på distans. Då man är kär o lysten o saknar varandra som fan! | |
| Alvas pappa | 2008-05-09 10:07 | |
![]() | absolut inget konstigt med telefonsex. Luta er tillbaka,slappna av och njut ....! Kan vara hur bra som helst! | |