Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 718 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hundskallet | 2008-05-14 19:39 | |
![]() | Gå upp i vikt! Hur går jag upp i vikt? finns det nån bra diet? utan att äta chips och bullar? | |
| miss_ia | 2008-05-14 19:40 | |
![]() | Träna och ät bra mat, undvik inte husmankost.....men oftast är det ämnesomsättningsfel då man inte ökar i vikt. Vanligare tvärtom... | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-05-14 19:49 | |
![]() | Kolla här: www.betapet.se/forum...ad id=10079 | |
| melankolia | 2008-05-14 20:02 | |
![]() | bli gravid! jag har gått upp 10 kg på 28 veckor! funkar fintfint! nej, men skämt och sido.. hur många kcal äter du / dag i genomsnitt? | |
| Nattravn - Ej medlem längre | 2008-05-14 20:03 | |
![]() | melankolia: Haha. :d | |
| erikd | 2008-05-14 20:12 | |
![]() | Vad är det för fel på den klassiska chipsdieten nu då? | |
| Palini | 2008-05-14 20:55 | |
![]() | Alla sätt är väl bra utom de dåliga. Det är väl bara att se till att du får i dig mer kalorier än du gör av med. Dricka några liter vispgrädde i veckan tillsammans med några pizzor gör nog susen. Eller ostbågar och kakor då? | |
| fatherfigure | 2008-05-14 21:06 | |
![]() | Jag har testat å äta det mesta. Chipsdieten funkar hyfsat. Bullar likaså. Man går upp några hekto. MEN, det lägger sig på insidan ådrorna (på mig iallafall), vilket kanske inte är alldeles optimalt. :-o | |
| Järnröret | 2008-05-14 21:09 | |
![]() | Chipsdiet är oftast inte ett säkert kort för de som har problem att gå upp i vikt. Styrketräna, ät mer än du egentligen orkar (frukost - lunch - middag) och sov minst 8 timmar/dygn. | |
| Ceckes | 2008-05-15 02:12 | |
![]() | Gå till doktorn o hör vad han säger. Är det inget fel på dig så skit i o ansträng dig o lev vidare. O va nöjd med den du är. | |
| sandrur | 2008-05-15 07:36 | |
![]() | Till ceckes: Är en doktor alltid en han? Det är inte mycket jag stör mig på men sådana mansnormativa inlägg måste jag kommentera! | |
| jinx8 | 2008-05-15 08:01 | |
![]() | Det finns en bok som heter "Upp i vikt" av Camilla Porsman som innehåller recept och träningstips. Hon tycker att man ska äta ofta och tycker att det är bättre att ta extra av nyttig olja istället för grädde. PS Det finns en annan tråd om viktökning, finns kanske fler tips där? Miss-ia, ÄmnesomsättningsFEL är väl att ta i. Helt naturligt att folk har olika ämnesomsättning | |
| habukaz - Ej medlem längre | 2008-05-15 08:40 | |
![]() | Annars brukar ju styrketräning vara ett ypperligt sätt att gå upp i vikt. Jag själv är 185 cm lång men vägde bara 72 då jag var aktiv löpare för en 10 år sedan. Tyvärr höll inte ryggen för den påfrestningen varvid jag tog till styrketräning. Numera väger jag runt 82 kilo. | |
| hundskallet | 2008-05-15 10:37 | |
![]() | nej gud, skulle aldrig köra en cips/bull diet. Man ska ju må bra också utan att bli över trött och få i sig onyttiga fetter som blir som slaggprodukter i kroppen! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 10:40 | |
![]() | Jag som trodde alla pinnar som vandrade omkring var nöjda med sig själv? | |
| hundskallet | 2008-05-15 10:46 | |
![]() | jag är inte pinn smal jag är 169 cm lång och väger 62,2 kg! sen kan inte alla rå för att de är jätte smala. Bara för att en del stora vräker i sig feta såser eller sånt. Sen vissa smala har hets bantat ner sig fast r ändå inte nöjda! | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 10:52 | |
![]() | Min erfarenhet är ändå: Det är synd om de smala, för de kan inte gå upp i vikt buhu stackars Skjut de tjocka som kan med att visa sina kurvor. Utan någon hänsyn till att de kanske försöker minska sin vikt. Så sympatin från mig går inte till er pinnar. | |
| hundskallet | 2008-05-15 11:03 | |
![]() | men det är väl för du själv är rund, eller? Men äter man normalt så borde man ju inte öka i vikt som rund iaf. Sen har det ju med gener att göra. Jag tycker inte det är synd om de smala, de har du rätt i . Man har mindre problem som smal, kroppligt alltså. Men man kanske ändå vill gå upp i vikt. Det är fint med former, men dricker man massor med light produkter och feta såser får de skylla sig själva. | |
| hundskallet | 2008-05-15 11:05 | |
![]() | de runda alltså | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-05-15 11:06 | |
![]() | Självklart är det olika varför man är smal eller tjock. Genetiskt, självförvållat mm. Men allmänna attityden är ändå det jag skrev innan. Jag är rätt nöjd med min rundhet. Det stör mer andra än mig. | |