Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 2 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 691 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:00 | |
![]() | Singel eller förhållande? Är samlevnad bäst genom slutna band eller inte? Antar kanske att frågan redan på förhand är avgjord, men vill ändå kolla lite för att se vad folk känner? Knulla med eller utan löften!!!!!! | |
| dahlgren_ | 2008-08-05 22:01 | |
![]() | Jag tycker om tryggheten i att ha någon att dela allt med. Däremot tycker jag inte att det ska bli alldeles för tight så att man inte kan umgås med några andra eller att svartsjuka tar över hela förhållandet. Jag tycker det ska vara med löften men inte alltför strikt :) | |
| powerslave_ - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:05 | |
![]() | jag har ett underbart förhållande med en fantastisk tjej. det trivs jag med, förstår inte riktigt varför man inte ska kunna umgås med andra bara för det? men visst, om det är seriöst så blir det ju tight, men på ett bra sätt som förhoppningsvis båda parter är nöjda med? | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:06 | |
![]() | "Knulla med eller utan löften!!!!!!" Beror väl på, men rent spontant: Båda två såklart!!!!!!!!!!!! | |
| Malla13 | 2008-08-05 22:07 | |
![]() | Alltså...frågan att knulla med löfte eller inte... gäller att att knulla..så tycker jag att det går lika bra att göra det utan löften...skrattar...men jag fattar frågan... jag tycker att det är en trygg och mysig sak att vara gift. men idag finns ju den inställningen att det kan kvitta då sambolagen o giftelagen tydligen är ganska lika. Men för mig är det väldigt trevligt att vara gift. =) | |
| bobo flux | 2008-08-05 22:08 | |
![]() | så länge folk i förhållanden bygger sina band likadant så får de göra hur de vill... | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:13 | |
![]() | jo jo bobo flux, Tänkte inte tvinga på folk bigami här eller för den delen spärra in alla satar i kloster. Ville bara se vad folk föredrar =D | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:14 | |
![]() | Singel. Utan tvekan. | |
| bobo flux | 2008-08-05 22:14 | |
![]() | jag förstår din fråga, yonderboy :) den är intressant...det var min egen åsikt jag presenterade... | |
| upa - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:17 | |
![]() | Jag förstår inte riktigt frågan. För/emot äktenskapet eller för/emot knulla runt? | |
| bobo flux | 2008-08-05 22:30 | |
![]() | upa, du får läsa av innebörden av samlevnad... | |
| zmiley | 2008-08-05 22:42 | |
![]() | Har ett trassligt förhållande till familjen Hässlich i tråden här breve. Och så har jag äntligen vid 37 års ålder insett fördelarna med KK-förhållanden (jädrans infantilt uttryck, KK). | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:43 | |
![]() | grattis och alla lyckoönskningar i framtiden :) | |
| Amiable | 2008-08-05 22:47 | |
![]() | Har förhållande. Vi lever som särbos pga av barn ur tidigare förhållanden. Har pratat om att flytta ihop men det blir inte förrän de flyttat ut isf. Vi har samma åsikt vad det gäller att enbart ha varandra som sexobjekt/älskande..att inte strula runt med andra... Åsikt om KK? Javisst, om det är så du vill ha det så varför inte. Har haft och det tjänar ett syfte det med...men inte på längre sikt! Lycka till ;P | |
| helbe267 | 2008-08-05 22:56 | |
![]() | Med risk för att låta som en gammal kärring.......men varför ska man ha KK??? Har inte fattat det och skulle inte vilja ha det heller. Är man tillsamman med någon så är det för att man tycker om den personen och respekterar honom/henne, att vara med en annan är att svika det förtroendet. | |
| micro113 | 2008-08-05 22:56 | |
![]() | monogami -- med både känslor och löften, ger bäst sex enligt mig.. men visst .. det fanns en tid i livet då det kunde vara trevligt att riva av sig bara för sakens skull också- | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-08-05 22:58 | |
![]() | KK är guld. Om nu motpartnern kan tygla sina känslor. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:04 | |
![]() | helbe267: Om man nu råkar vara singel (som om det vore det värsta i världen) och inte vill leva i celibat, så är KK ett bra alternativ till att "ligga runt". Om det sker på bådas villkor och begäran såklart... | |
| helbe267 | 2008-08-05 23:07 | |
![]() | Mmm, känner mig ganska kluven i denna fråga. Klar att man inte vill leva i celibat, alla har vi behov av närhet. Vill inte "ligga runt" som en slampa, för gammal för det ;) och risken med ett KK förhållande är ju att ena parten får känslor. | |
| Stilig_karl - Ej medlem längre | 2008-08-05 23:10 | |
![]() | helbe267: Jag hoppas att du använde dig av ordet "slampa" i positiv bemärkelse nu ;) | |