Spelrum
| Giraffen | 47 |
| Krokodilen | 1 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 654 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| -Lala-la | 2008-08-19 22:53 | |
![]() | Nutrilette? Har någon provat detta? www.bodystore.com/cg...MA od6G2Kfg funkar det? funderar på att gå ner i vikt lite snabbt. | |
| Gariam - Ej medlem längre | 2008-08-19 22:54 | |
![]() | Och sen gå upp lite snabbt eller? Jojobanta lite? | |
| Sotfinger | 2008-08-19 22:55 | |
![]() | Prova det här kanske www.betapet.se/forum...ad id=12364 | |
| Tess 08 | 2008-08-19 23:05 | |
![]() | Jag brukar köpa hem några färdiga tetror med nutrilett då jag ibland har svårt att hinna med lunch. Inte egentligen för viktnedgången, men för att jag ska äta något. Den är skitgod vilket inte pulvret är (utblandat). | |
| Tess 08 | 2008-08-19 23:06 | |
![]() | och frågan om det hjälper så Jepp, man går ner i vikt. Men det gör man ju av svält också... | |
| krysopras | 2008-08-19 23:07 | |
![]() | Kokosfett (o andra medium chain lipids) lär kunna pigga upp en slö skjöldkörtel. Kolla Pubmed. | |
| Tess 08 | 2008-08-19 23:09 | |
![]() | kändes mycket relevant i frågan krysopras... | |
| krysopras | 2008-08-19 23:17 | |
![]() | Förlåt. Menade att orsaken till övervikt kan vara att ens skjöldkörtel ej är riktigt på hugget. | |
| le-lou | 2008-08-19 23:20 | |
![]() | Nutrilett - jag fick ett sinnesryck och skulle gå ner ett par kg ett tag i våras och köpte ett stoooort paket med detta elände i. En dag med Nutrilett och jag höll på att kräkas bara jag hällde ner pulvret i koppen. Det smakar som jäst mjölredning ungefär - vidrigt. Ska man banta med pulver så finns det godare varianter....Nutrilett är bara äckligt äckligt! | |
| Tess 08 | 2008-08-19 23:21 | |
![]() | Det som är pulver som man ska blanda med vatten smakar sågspån med äckel. Det som är färdigblandat smakar mer Pucko... | |
| DennisPlz | 2008-08-20 04:01 | |
![]() | Blir aldrig gammal: www.youtube.com/watc...iF -61bCBpA Garanterat resultat. | |
| Tess_80 | 2008-08-20 06:42 | |
![]() | Nutrilett vet jag inget om men om du vill ha resultat och en drink som faktiskt smakar helt ok så skall du prova herbalife. De har olika smaker och mina favoriter är vanilj och exotiska frukter. Jag drack sådant i vintras och i så bra form som jag vart på lite drygt 1 månad vad det år och dar sedan jag var!!! Jag drack inte för att gå ner i vikt direkt utan jag bara tyckte att det var helt värdelöst att laga middag åt mig själv, så jag var lat helt enkelt, *fniss* Jag började igen med Herbalife i början av sommaren för jag förstod inte varför jag stadigt gick upp i vikt utan att äta mer än vanligt, vipps d visa sig att jag är gravid så jag slutade på en gång!!!!! Men ett tips till dig är iaf Herbalife. Min bror drack det dära i bantningssynpunkt och gick ner hela 20 kilo på ca 4 mån och är fortfarande jättefin i kroppen. Lycka till! | |
| gjodan | 2008-08-20 08:51 | |
![]() | Köp Aftonbladet. De har säkert nåt bra tips till dig. | |
| taru | 2008-08-20 10:16 | |
![]() | Kan inte äta nutrilett, d e så mkt mjölk i så jag blir sjuk. Men har 2 stora kartonger så kom o hämta! | |
| emmylicious | 2008-08-20 11:00 | |
![]() | Har druckit Naturdiet, det smakar kartong *får kväljningar bara av tanken* | |
| Delicious - Ej medlem längre | 2010-09-26 17:37 | |
![]() | Finns inte ord för hur mycket jag hatar Nutrilett, Naturdiet och allt vad dom heter. Deras senaste reklam som går på tv nu är bara för mycket. Typ "I min familj har vi en historia med övervikt och följdsjukdomar, så därför var det självklart för mig att välja Nutrilett" ELLER så kan du gå till en läkare och kolla om det är något fel på dig, ät bra mat, rör på dig och försök leva allmänt bra. Inte äta nån jävla smörja som riktar sig till kvinnor med dålig självkänsla. Det borde fan vara åldersgräns på skiten också eftersom smala 15 åringar kan gå och köpa det där. | |
| Savi | 2010-09-28 12:22 | |
![]() | Jag levde 2 månader på nutrilett inför mitt bröllop & gick sammanlagt ner 7 kg. Men när jag sen började äta "vanlig " mat igen så fick jag kramp i käkarna & svinont i magen. Nutrilett anser inte jag är världens bästa att banta på,kan vara bra om man på några veckor ska gå ner några kilo. Men det finns ju andra sätt att gå ner i vikt på om man är ute efter det som dessutom är lite mer hälsosammare. Kontakta en dietist eller det som jag håller varmt om hjärtat Viktväktarna.Lära sig äta rätt helt enkelt. Jag gick ner 15 kg med hjälp av viktväktarna & det var inga problem att hålla vikten heller. Nu är jag gravid,men när den här pojken har kommit ut så ska jag återgå till Viktväktarna igen. Lycka till | |
| fairy_Dragon | 2010-09-28 13:17 | |
![]() | Ush för nutrilett, prövade det i över 1 månad. Åt vanlig frukost och sen bara nutrilett resten av dagen.. gick upp 2-3kg. Så på mig funkade inte alls. Var inte jätte gott heller... | |
| Kotilda | 2010-09-28 13:25 | |
![]() | Gick ner 8 kg på två veckor med nutrilett. Sammanlagt gick jag ner 15 kg på 8 veckor. | |
| schmuppisch | 2010-09-28 13:58 | |
![]() | På tal om viktnedgång men som är helt of topic. Hanldade på ICA häromdagen och när jag ska betala så står en man och en lite större kvinna före mig. Svensk som jag är så spanar jag in deras varor medan jag väntar och upptäcker 5 paket med chokladkakor från viktväktarna. Liksom vad är grejen? Hur mycket nyttigare kan det vara att sätta i sig 5 paket från viktväktarna? Ska man gå ner i vikt så ska man väl ändå gå ner i vikt och lägga av med sådantdära. OM man nu måste äta kakor med mera så kan man la baka egna och på så vis se till att byta ut det mest onyttiga & ohälsosamma? Behövde dela med mig. Det har stört mig i dagar nu! | |