Spelrum
| Giraffen | 5 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 20 160 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:02 | |
![]() | Jag undrar verkligen ??? Läser ofta att folk fuskar här på Betapet.... Hur sjuttan gör man när man fuskar... För mig finns bara ett sätt att spela på....man bygger ord på varandras bokstäver... Så jag fattar inte riktigt vad som menas med fusk ? Förklara ni som vet ! | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:05 | |
![]() | Vet inte exakt men tror det finns nåt program man använder som talar om vilket ord som passar in här och var, typ :-) fattar inte vitsen att ens spela om man bara fuskar!? | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:11 | |
![]() | Nej det ska vara rent spel.... Då är det ju hjärnan som arbetar inte en dator... Men dom som använder sig av ord-program orkar kanske inte använda hjärnan ??? Fast man kan ju inte bevisa fusk....en del är ju himla duktiga ändå ! | |
| Johanna73 - Ej medlem längre | 2008-10-01 10:25 | |
![]() | Jo det är sant, många är grymma :-) | |
| Blamse tlött | 2008-10-01 10:40 | |
![]() | Alltså jag fattar inte ens grejen med att fuska i spel..Man spelar ju för att det är skoj och för att kunna vinna på ärliga grunder...Speciellt att få tänka själv! Man kan ju undra hur dessa som då fuskar, är i verkliga livet... | |
| Sotfinger | 2008-10-01 10:50 | |
![]() | Det finns anagramprogram som visar vilka ord man kan få ut av de bokstäver man har på stället. | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-01 11:13 | |
![]() | Mycket snack om fusk tror inte att det ändå är så många som faktiskt har bevisats att göra det under alla min år här,, Bitte | |
| i96_sos - Ej medlem längre | 2008-10-01 11:37 | |
![]() | Jag vet minst tre som gör/gjort det (alla tre av det manliga könet, föga överraskande...). Två av dem har sina konton kvar. Så jag tror nog ändå det är hyfsat vanligt att spelare använder anagramprogram (Frank, Filip), åtminstone ibland. Men jag har slutat lägga energi på det, man lär sig snabbt om det är någon man inte vill möta igen. Och nej, jag tänker inte namnge dem. | |
| StinaD | 2008-10-01 11:39 | |
![]() | Jag trodde inte man fick diskutera fusk osv utan att ta det med värdarna först.... :-/ Lessen om jag verkar dum... Själv fattar jag inte vitsen... herregud detta är ju bara på skoj. | |
| lejonmix - Ej medlem längre | 2008-10-01 11:40 | |
![]() | det e coolt att fuska, slåss o knarka | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-10-01 11:41 | |
![]() | analprogram? | |
| Smussel | 2008-10-01 11:43 | |
![]() | Det finns ett anagramprogram, men då måste man spela med lååång tid, för det tar tid att skriva in de bokstäver man har, samtidigt som ordet även skall passa in. Det verkar inte vettigt att försöka fuska med det. För övrigt sk-ter jag i om folk fuskar, låt de små barnen hållas. | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-01 11:45 | |
![]() | ""Betapet är en spelsajt som erbjuder möjligheten att spela för nöjes skull och under trevliga och avkopplande former. Man kan inte vinna något annat än själva spelet och alla är lika välkomna oavsett hur hög eller låg rating man har. Det här är i första hand en rolig lek! Trots det här förekommer det ibland problem med fusk och misstankar om fusk på Betapet. Vi anser att det är självklart att det här är ett ställe där människor möts och spelar efter sin egen bästa förmåga. Då detta tyvärr inte har förståtts av alla spelare vill vi förtydliga följande: - Det är INTE tillåtet att använda hjälpmedel i form av ordsökningsprogram eller ordlistor under pågående spel! - Det är INTE tillåtet att spela uppgjorda matcher med kompisar eller egna ”skräpkonton” i syfte att få upp ratingen på ett annat spelkonto. De här reglerna gäller utan undantag och spelare som bryter mot dem kommer att få sina konton avstängda. OBS! Det är heller INTE tillåtet att anklaga andra spelare för fusk. Denna regel gäller utan undantag. Alla frågor om misstänkt fusk ska hanteras av Betapets spelvärdar. Fuskanklagelser direkt mot andra spelare kan leda till varning eller avstängning. Om du misstänker att en annan spelare fuskar: kontakta en spelvärd eller skicka ett mejl till abuse@betapet.com."" Plockat från reglerna . Bitte | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-01 12:09 | |
![]() | Den som fuskar till sig rating lär ju göra bort sig grovt i live-spel. | |
| Eva_M - Ej medlem längre | 2008-10-01 12:13 | |
![]() | jag spelar för det är kul :) om nån kollar ligger jag inte ett dugg bra till.... Men det är ROLIGT..... Och jag spelar med den som vill oavsett hur personen ligger till... | |
| Bitte - Administratör | 2008-10-01 12:14 | |
![]() | Sant Mommes,, sant,, för då sitter man där med skägget i brevlådan,, Bitte | |
| trashone - Ej medlem längre | 2008-10-01 12:15 | |
![]() | Livespel är inte vidare skoj. Risken att behöva vara social dödar spellyckan. | |
| Jollz | 2008-10-01 17:00 | |
![]() | Panik är bra ur den aspekten, eventuella fuskare hinner knappast sitta och plira med sina program. | |
| Jollz | 2008-10-01 17:00 | |
![]() | Såg just att Smussel redan hade klargjort det... | |
| run-marie | 2008-10-01 17:18 | |
![]() | Är det inte ganska svårt även när man spelar Stress att hinna kolla i nåt annat program (om man nu vill), har fått för mig att det inte är så lätt iaf. En jag spelade med för flera månader sen sa att det var normalt att fuska, det "för väl alla" och han erkände också att det var svårare med stress-spel, sen dess spelar jag bara stress. | |