Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 995 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| bobo flux | 2008-10-15 14:27 | |
![]() | TV-personligheter Här är en renodlad missnöjestråd. Jag tycker vi översvämmas av den ena TV-personligheten värre än den andra i TV. Senaste exemplet: www.aftonbladet.se/n...35 37692.ab Vem är denna människa? jag har för mig att hon varit gift med nån av schulman-snubbarna. Hon verkar vara av samma skrot och korn som Carolina "jag måste föra oväsen så jag verkligen försäkrar mig om att jag syns och hörs mest" Gynning. Samma sak gäller de kulsprutekäftar till programledare för alla spelprogram som sänds på förmiddagarna och nätterna. Pratar de på ackordslön? När man klickar förbi de kanalerna så hinner man höra en massa kackel, trots att man kanske bara ser ett par sekunder av programmet innan man kommer vidare till nästa kanal. Programledare och TV-personligheter som inte spottar ur sig en massa dravel och har glapp i käkarna börjar bli allt färre. Mina favoriter är Kristoffer Lundström samt Anders & Måns. Äntligen en julkalender att se fram emot efter flera års torka! :D | |
| hannaroman - Ej medlem längre | 2008-10-15 14:35 | |
![]() | Det är ju Katrin Schulman, som var gift med Alex Schulman precis som du sa. =) Verkar dock som att hon har bytt efternamn nu. Själv tycker jag Filip & Fredrik, dem är ju sjukt roliga :D | |
| bobo flux | 2008-10-15 14:38 | |
![]() | TV-hallåan Sven-Olof Persson har iaf klarat sig igenom årens lopp med bravur: www.youtube.com/watc...iJ 7AHIEPs4 | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-10-15 14:39 | |
![]() | Ska Anders och Måns hålla i julkalendern i år? | |
| bobo flux | 2008-10-15 14:50 | |
![]() | Ja, det ska de: sv.wikipedia.org/wik...l% C3%A5dan Finns det för övrigt någon som tycker att Carolina Gynning är en bra programledare? | |
| Pg up - Ej medlem längre | 2008-10-15 14:57 | |
![]() | Yey! Kul! Anders och Måns är trevliga tv-profiler att se på! | |
| pentrollet | 2008-10-16 13:38 | |
![]() | Carolina Gynning måste va en av sveriges mest överskattade programledare precis som Filip o Fredrik...usch...*kräkas* | |
| run-marie | 2008-10-16 13:48 | |
![]() | bobo, tycker din beskrivning av Gynning var det roligaste och mest passande jag sett tidigare. Jag tycker hon är skitjobbig och förstår inte heller varför hon ska leda det ena programmet efter det andra. Hon verkar tro att hon är "skitball" själv och den självkänslan kanske man kan få när man får det ena jobbet efter det andra. Det måste ju finnas otroligt många fler att välja bland. | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-16 13:51 | |
![]() | "Samma sak gäller de kulsprutekäftar till programledare för alla spelprogram som sänds på förmiddagarna och nätterna" Haha...den var bra! Men jag håller med dig - det är stor skillnad på programledare och programledare. Tyvärr tycks trenden vara så att TV-kanalerna anställer personer som i deras ögon "anses" se bra ut, om de sedan kan klara sitt arbete är en helt annan sak. Gynning är rent ut sagt patetisk! Jag såg delvis några program hon hade för ett tag sedan och antingen så spelar hon dum eller så är hon helt enkelt dum som ett spån. Finns det någon självinsikt överhuvudtaget??? Ta det här med tjejen som spydde i ett av spelprogrammen - hon blev kändis på grund av det!!! Inbjudningar till kändisfester, till Tyra Banks show, och andra diverse tillställningar översvämmade tydligen hennes brevlåda. Nog för att hon kommer att bli ihågkommen, men själv skulle jag absolut vilja bli det på helt andra grunder. | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-16 14:00 | |
![]() | För ett tag sedan gick det ett program på TV som hette "I huvudet på Gynning". Titeln antydde det bristfälliga innehållet... | |
| tina_tiger - Ej medlem längre | 2008-10-16 14:01 | |
![]() | (Och ja, jag är lite avundsjuk på att hon ser bra ut ;-) ) | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-16 14:09 | |
![]() | "(Och ja, jag är lite avundsjuk på att hon ser bra ut ;-) )" Ingen kvinna är tillräckligt vacker om hon öppnar munnen och det bara blir "goddag yxskaft" - minns det. Fö tycker inte jag att hon är speciellt vacker - hon är bara en kopia av så många andra. | |
| NightRanger - Ej medlem längre | 2008-10-16 14:18 | |
![]() | Gynning är värdelös Rickard Palm som läser Nyheter är grymt rolig hehe han är skön | |
| run-marie | 2008-10-16 14:23 | |
![]() | Xpose, tycker inte heller hon är snygg, undrar om hårfärgen är äkta? Om jag var hon skulle jag ha mörkt hår istället då slipper man ju ursäkta allt möjligt hon säger med, ja, men hon är ju blond. :) Detta var nu INTE menat som nå´t påhopp på alla andra blondiner, äkta eller inte det hoppas jag alla förstår. | |
| Xpose - Ej medlem längre | 2008-10-16 14:32 | |
![]() | Jag tror att hennes naturliga hårfärg är "råttfärgad" dvs askblond | |
| run-marie | 2008-10-16 14:59 | |
![]() | Det är ju skitsnyggt, det är samma färg som jag har (naturligt) :-) | |
| Modest Y - Ej medlem längre | 2009-06-20 20:06 | |
![]() | Rycker en gammal tråd... huuuuur kort e inte Gynnings klänning ikväll. En kameraman som råkar svaja lite o det e full insyn. Robban, du sitter beredd ;-) | |
| kissed - Ej medlem längre | 2009-06-20 20:27 | |
![]() | Vilken kanal då!! Måste se ,hon är ju så fiiiin:-) | |
| ---Robban--- - Ej medlem längre | 2009-06-21 01:21 | |
![]() | Gynning <3 ;-) | |
| 655556 | 2009-06-21 01:26 | |
![]() | Förstår inte vad som är så intressant med Gynning. Hon är onaturlig (oaktat diverse ingrepp) och extremt gapig. Hon är varken speciellt snygg eller klipsk. Nej fy. | |