Spelrum
| Giraffen | 33 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 51 |
Mobilspel
| Pågående | 19 218 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| feken | 2008-10-18 16:45 | |
![]() | Uppblåsbart badkar Hej på er alla! Jag har ett allvarligt problem, haha: Jag och mina barn älskar att bada badkar. Men efter badrumsrenov. bestämde jag och gubben ( mest gubben) att vi bara skulle ha dusch för att få ett "luftigare" badrum. I vintras tog jag och barnen in en av deras plastpooler å fyllde m vatten å bubblor några ggr. Diametern är ju väl tilltagen men djupet kunde vara bättre, då jag är "ett rejält" fruntimmer hehe. Problemet var alltså att även om jag låg ner så var inte hela min kropp under vatten å det blev lite kallt brrrr....Har googlat en del å bara hittat uppblåsbara SVINDYRA badkar utomlands. Någon som vet om det finns i Sverige? Och i så fall till rimligt pris. Jag menar, pooler kan man ju i dag få för en spottstyver. Mv h En hoppfull Fek | |
| Mimikryp | 2008-10-18 16:52 | |
![]() | Jag vill också ha ett (uppblåsbart) badkar! :-( | |
| feken | 2008-10-18 17:05 | |
![]() | Ska vi bli svenska återförsäljare MIMIIKRYP | |
| Mopedstöld - Ej medlem längre | 2008-10-18 17:12 | |
![]() | Jag är en rätt uppblåst badkarl hahahahaha, fy fan vad rolig jag är, satan i gatan! måste sätta mig en stund | |
| feken | 2008-10-18 18:15 | |
![]() | Haha gillar moppen | |
| Sotfinger | 2008-10-18 19:50 | |
![]() | Det finns ju såna där ute-pooler som har ett stativ och sen en duk på? kan kanske funka i ett badrum. | |
| zafyr | 2008-10-18 19:57 | |
![]() | www.comforthouse.com/ez.h tml 2550:- vet inte om det är billigt eller dyrt ? | |
| Skeppsråttan | 2008-10-18 20:20 | |
![]() | Jag vill också bada badkar! Vi hade en gasläcka (bor i USA, allt är lite efterblivet här) och var tvugna att stänga av gasen tills vi kunde få det fixat. Så nu har jag varit utan varmvatten i en vecka, har varit tvungen att koka vatten och hälla i badkaret. Det tar tre timmar att få två decimeter vatten i karet, och då har det redan börjat kallna. | |
| feken | 2008-10-19 09:01 | |
![]() | Tycker över 2000:- är dyrt....man jan ju köpa "jättepooler" för några hundralappar. Formen spelar eg ingen roll, kan vara en vanlig barnpool, men det är ju djupet som är bekymret. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-10-19 09:39 | |
![]() | Jag undrar vad som skulle hända om ett stort uppblåsbart badkar fyllt med vatten plötsligt sprack och allt vatten forsade ut. Det skulle nog bli en ganska omfattande vattenskada i det huset. Som tillverkaren skulle kunna bli ersättningsskyldig för. Det är kanske därför det inte säljs uppblåsbara badkar? | |
| anof | 2008-10-19 10:21 | |
![]() | Tror på Birgerkung. Vatten är farliga grejer när det inte håller sig där det ska... Jättedumt! | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2008-10-19 10:54 | |
![]() | Varför köper ni inte ett hederligt badkar i emalj? Ni kan ju bära ut det ibland om det står i vägen, lika väl som att tömma och frakta undan ett uppblåsbart. | |
| feken | 2008-10-19 11:15 | |
![]() | Haha, vilka idéer ni har. Visst kan det spricka men det kan akvarier också;). Man måste va lite "wild" ibland haha. Emaljbadkar å flytta runt? Nää, tror inte det, lite för jobbigt för mig. Poängen med ett uppblåsbart är ju att det väger lite och tar liten plats när man inte använder det. | |
| Tess 08 | 2008-10-19 15:55 | |
![]() | Sittbadkar finns ju...? Men det klart, om ni har dusch är det lite svårt att få in ett sånt... | |
| feken | 2008-10-19 18:58 | |
![]() | Vill inte ha ett permanent badkar. Vill ha ett uppblåsbart/hopfällbart av något slag, som tar liten plats när det inte används. | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-10-19 19:11 | |
![]() | Bygg ett eget av stor presenning och 4 rejäla krokar i alla hörnen i badrummet. Bara att fylla med vatten och hoppa i från toan sen.. ;) | |
| ANDERStG | 2008-10-19 19:18 | |
![]() | Ska vi marknadsföra dessa djupare barnpooler som 'Drunkningsdöden 2.0' eller är konsumentsegmentet "sparsamma, stadiga husägare" (marknadsföringsavdelning en förkastade "snåla, feta") tillräckligt stort? | |
| feken | 2008-10-19 19:20 | |
![]() | Haha. Skrattar åt ewalena å anderstg. Humorn e d inte fel på iaf=). | |
| rufs | 2008-10-19 19:26 | |
![]() | jag vill oxå ha badkar:) nu när jag va sjuk sist fick jag ligga på kakelplattorna o sprattla skitjobbigt o kallt brrrrr försökte trycka fast röven i avloppet men trots min storlek så gick det inte o få vattnet o stanna kvar på golvet=) | |
| ANDERStG | 2008-10-19 19:28 | |
![]() | Detta passar du på att göra när du är sjuk? | |