Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 18 |
| Inloggade | 41 |
Mobilspel
| Pågående | 20 061 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gubbi | 2006-03-03 10:59 | |
![]() | Vad lärde du dig igår? Det sägs ju att vi lär oss genom hela livet, så varför inte dela med oss av den visdom vi insamlar. Jag tänkte att vi dagligen kan lista en eller flera saker som vi lärde oss under gårdagen. =) Jag börjar: - När det står "Varning! Mycket stark!" efter en rätt på en indisk restaurang bör man inte fnysa åt en sådan varning och se det som en personlig utmaning... - Det är inte konstigt att folk särskriver om barnens läseböcker ser ut som den som åttaåringen hemma har. Den är en orgie i omotiverade bindestreck. Jag fick rysningar av att se igel-kott, vit-hårig och katt-unge... - "Molnens idéhistoria" verkar vara en mycket intressantare bok än vad namnet antyder efter två kapitels läsande, men jag lär återkomma i ärendet. | |
| Fjupplisa | 2006-03-03 11:18 | |
![]() | I går lärde jag mig att man kan bränna vid även potatis, ja, iaf om man samtidigt lägger sig i sängen och pratar i telefonen....hmm, måtte ha pratat vääääldigt länge. | |
| IMO - Ej medlem längre | 2006-03-03 11:18 | |
![]() | Har man infektion i kroppen ska man INTE ropa "hoppsan hejsan" utan snällt ligga kvar i sängen tre dar till... | |
| mamman - Ej medlem längre | 2006-03-03 11:30 | |
![]() | Att det finns snälla och duktiga kirurger som gör sitt bästa för att hjälpa en... över telefonen. Trots konstiga frågor ingen direkt referens över dessa rågor. | |
| OneW | 2006-03-03 15:36 | |
![]() | att ordet hybris missbrukas något fruktansvärt! Hybris= övermod, inte hysterisk på någon! | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-04 09:58 | |
![]() | Lägg inte en brödpåse nära spisen innan alla plattor har svalnat!! Nu blir det till att skura hårt och länge... | |
| Amandarin | 2006-03-04 10:58 | |
![]() | Systern lärde mig (jag ror hon kanske lärt mig det förut också) varför det är så satans svårt att hitta skor. När skoaffärerna beställer in skor från tillverkarna så kommer de i paket om många 37, 38, 39:or, ett par 16:or och några få stora storlekar. Så affärerna själva kan inte styra så att de tar in fler små skor, då måste de köpa in alldeles för många av de "vanliga" storlekarna. Detta medför att om man har små fötter- strl 35/36 måste man köpa skorna samma dag som de kommer in på affärerna, annars, som med de übersnygga skorna jag hittade igår, så är det någon satans ungjävul som har snott dem. | |
| Frbg - Ej medlem längre | 2006-03-04 13:11 | |
![]() | Jag lärde mej att lufta styrservon på bilen...och gjorde det alldeles själv! :) | |
| skrabban | 2006-03-04 13:52 | |
![]() | Jag lärde mig för länge sen att inte sätta brödrosten på spisplattan. Jag glömde den där och min son som var liten då kom åt att sätta på spisen så det började brinna i bakelithandtagen på brödrosten. Jag har samma problem som du Amandarin när jag skall köpa skor. | |
| anduin - Ej medlem längre | 2006-03-04 14:19 | |
![]() | På tal om brödrostar sprängdes min helt oprovocerat när jag satte i kontakten, vart ett stort svart märke på bordet. | |
| Spyan | 2006-03-04 14:49 | |
![]() | igår lärde jag mig att det lönar sej inte att ta ett tåg tidigare om man har bråttom på vintern. man blir sen i alla fall. | |
| Mitzy | 2006-03-04 20:23 | |
![]() | igår lärde jag mig att jag inte kan ett dugg om skrivare....suck.... | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2006-03-05 02:03 | |
![]() | att banan betyder finger på arabiska. enligt fruxoasken som jag åt iaf. | |
| tanthäxa - Ej medlem längre | 2006-03-08 23:29 | |
![]() | igår lärde jag mig att håll ordentligt ivattenglaset när du går till rummet. annars kan du tappa det och halka och göra illa dej(vilket jag gjorde). | |
| pardon | 2006-03-09 15:14 | |
![]() | igår lärde jag mig att det inte GÅR att svälja något fastare än filmjölk eller något varmare än rumstemperatur om man har halsfluss. | |
| myran_64 - Ej medlem längre | 2006-03-09 18:35 | |
![]() | igår lärde jag mig att det inte hjälper att söka jobb, jag får inget ändå =( | |
| Algazoth | 2006-03-10 03:06 | |
![]() | att man kan bli satans jävlar godomligt vansinnig (i tysthet, som alla svenskar) på arbetskamrater som stinker parfym varje dag! | |
| Bim1964 | 2006-03-10 09:03 | |
![]() | Att andras olycka inte är min lycka. | |
| HappyU | 2006-03-10 22:17 | |
![]() | Att jag i framtiden skall lyssna på min kvinliga "instution" om folk. Den brukar ha rätt och i går fick jag bevis för detta ännu en gång. | |
| TomasLeonard | 2006-03-10 22:23 | |
![]() | institution? du kanske bara retas men sånt skär i öronen,, skärpning! ;D | |