Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 640 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tigera | 2008-11-04 01:49 | |
![]() | Drömmer du om Betapet? Om man drömmer om Betapet när man sover, är det dags att gå på avvänjning då? Förra natten (eller egentligen fram på morgonkvisten för jag somnade seeent...) så drömde jag att O var den absolut bästa bokstaven att få, för den kunde man lägga i typ vartenda ord som finns. Dessutom... ganska ofta när jag håller på att somna brukar det "flimra" förbi en massa ord i huvudet. Någon mer som har drabbats på detta obehagliga vis? ;-) | |
| JennieDear | 2008-11-04 02:50 | |
![]() | Ja, lätt, jag ser bokstavskombinationer och hör ljudet av att lägga ett ord jätteofta när jag ska somna :) | |
| Tigera | 2008-11-04 02:55 | |
![]() | Åh så skönt, då är det inte bara jag :-) | |
| Ceckes | 2008-11-04 04:22 | |
![]() | Absolut inte, när jag jobbade på industri så brukade jag tänka på betapet o hitta nya ord i huvudet o likaså somnade jag till bilder som flimrade förbi i skallen, med bild av spelet i huvudet o hur man lade ut bokstäver. Jag har till o med vaknat till när jag börjat somna o trott jag satt o spelat men det var bara en dröm. | |
| sanlin | 2008-11-04 09:31 | |
![]() | Och jag som trodde jag började bli Betapettokig....men än så länge är drömmarna ifred från Beta.Fast det är väl bara en tidsfråga kanske...:) Däremot så kan jag komma o tänka på betapet och ord när jag ser bilarnas regskyltar iofs , så lite tokig är man nog! | |
| Tess 08 | 2008-11-04 09:31 | |
![]() | Me too!!! Ofta kommer jag på ord jag kan lägga när jag ska somna eller precis har somnat. Många ord som kanske inte ens finns på riktigt... Ett tag hade jag poängräkning av bokstavskombinationer... | |
| Rönnbybo | 2008-11-04 09:35 | |
![]() | Jag drömde att jag träffade flera av personerna som spela beta, det var en kul dröm:) | |
| sjutusan | 2008-11-04 09:37 | |
![]() | Samma här, men ändå är det rätt ok med bokstavskombinationer. För hundra år sen när jag spelade mycket (alldeles för mycket) super mario bros såg jag vart man kunde hoppa, var det kunde finnas osynliga block osv. Det var i trapphuset och i affären och överallt. | |
| riotgrrl | 2008-11-04 09:51 | |
![]() | haha. jag är en av er. ibland använder jag det rentav som en metod för att somna... lägga ord och räkna poäng och ... zzzz | |
| Margana | 2008-11-04 10:01 | |
![]() | huuga...har nog tyvärr hänt mig med =) | |
| ryssbrud - Ej medlem längre | 2008-11-04 10:11 | |
![]() | oj, då spelar ni nog mycket :) | |
| Majsal | 2008-11-04 10:21 | |
![]() | Jag och en annan betare pratade om detta igår. Men vi har lämnat det där med drömmen. Vi har gått ett steg längre i vårt missbruk. 1. I början när man seplar så börjar man drömma om betapet 2. I nästa steg så lämnar man det. Det är som om huvudet har blivit resistens mot beta. Man spelar ett spel eller några, sedan går man vidare i sitt liv, tills betatarmen vill spela igen. Håll ut, ni kommer att lämna drömstadiet! Är det någon som är haj på hur man akademiskt beskriver detta tillstånd? | |
| milla39 | 2008-11-04 10:22 | |
![]() | Är väl en av dom som spelar för mkt då hihi | |
| Tigera | 2008-11-04 14:37 | |
![]() | sjutusan: Det med Mario Bros lät kul, fast lite oroväckande... :-) För länge, länge sedan spelade jag mycket Tetris under en period. Det var också riktigt jobbigt när jag skulle sova, med alla dessa klossar som ramlade ner framför ögonen när jag blundade. Det kändes nog faktiskt värre än nu med Betapet. Majsal: Bra! Då finns det hopp för oss förtappade :-) | |
| krutmarie | 2008-11-04 15:33 | |
![]() | Är också en så´n som när jag inte kan sova ligger och tänker på olika bokstavskombinationer som kan bli ett jättebra ord och även bokstäver på bilarna som ibland är ord man kan lägga. Jo, det har nog blivit lite för mycket ibland, men kul är det iaf :-) | |
| Tigera | 2009-02-01 02:44 | |
![]() | Härom natten drömde jag att jag skrivit i ett forum här på Betapet. Jag hade skrivit att jag känner Eagle Eye Cherry (Varför just honom? Jag har väl aldrig brytt mig speciellt om just honom???). Jag hade helt medvetet hittat på för att imponera, men ingen trodde mig. Eftersom jag ljugit så insåg jag att jag nog skulle bli tvungen att radera mitt medlemskap här. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-01 12:30 | |
![]() | Jag drömmer inte om Betapet (so far) men jag tänker allt mer ofta på medlemmarna, när jag lagar mat, åker bil eller är ute och går. Den lilla sjuka flickan, folk som har bekymmer eller behöver hållas tummar för t ex. Tigera, drömmar kan verkligen spela en spratt :) | |
| l0llo | 2009-02-01 12:39 | |
![]() | Tigera - Du är nog inte ensam, jag gör det också :] | |
| oeronbarn - Ej medlem längre | 2009-02-01 12:44 | |
![]() | nej, hittills har det mest vart klassiska världsherravälde/omnipote ns-scenarion. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-02-01 12:47 | |
![]() | Spelar du Europa Universalis? | |