Spelrum
| Giraffen | 44 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 68 |
Mobilspel
| Pågående | 19 505 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:33 | |
![]() | Är det samma kille? Behöver hjälp att tyda vissa saker ang. en kille och höra vad ni har och säga om det hela. Får först och främst ursäkta för att inlägget blir rätt långt, och sen behöver ni inte säga att han är oerhört korkad och beter sig som en idiot för det vet jag redan! Och för alla som inte orkar med att lösa sånna här världsproblem behöver inte läsa längre än hit ;) Har varit med en kille en del detta året, inget seriöst så utan bara träffats för att ha mysigt... Den senaste tiden då vi bestämt träff en viss dag, har han inte ens hört av sig då vi bestämt att han skulle ringa, detta har hänt säkert 4-5 gånger nu. Vi bestämmer en dag men sen skiter han fullständigt i att vi bestämt träff och hör inte ens av sig. Sen kanske han hör av sig efter 3-4 veckor och frågar om jag har lust att ses snart... samma veva då. Så här var han inte i början, i så fall hade jag tröttnat mycket tidigare. Nu till saken. Vi kan kalla honom K. Vi brukar skriva till varandra på en community, men nu har han inte varit inloggad sen den 29:e oktober, och i vanliga fall är han inloggad åtminstone varannan dag. Ser att han även ändrat status där till "tillsammans". Samma dag som K övergav communityn (29 okt), registrerade sig en annan på communityn och skrev till mig igårkväll. Båda kommer från samma halvstora stad, båda är lika gamla. Vi skrev en stund igår och jag kände direkt för att den nya killen som skrev till mig (kan kalla honom N) egentligen var K som skapat ett falskt konto. Vi skrev en stund och jag märkte på första meddelandet att det var K som skrev. Båda använder sig av massa "....", "o" istället för "och", "=)" och ";)" i sina meddelanden. Båda särskriver och använder sig av samma meningsuppbyggnad på något sätt. Tror jag är rätt bra på att se sånt. N skrev igår och vi snackade lite allmänt sådär, sedan efter ett tag frågade han om jag träffat nån från den communityn innan, vilket jag sa att jag hade. Sen frågade han om våran träff blev lyckad, alltså träffen mellan mig och den jag hade träffat från den sidan. Personen jag träffat från den sidan var alltså K. Hoppas det inte är rörigt i era huvuden nu :) Snart klar med min berättelse... Idag så snackade vi vidare lite och jag bad han ringa mig (eftersom jag visste att han skulle komma med någon ursäkt), han svarade med att han kunde ringa. Så jag gav honom mitt nummer och skrev att han skulle ringa om 5 minuter. Han ringde efter 10 minuter och vi snackade lite. Det var INTE K jag snackade med, men personen ringde från skyddat nummer(!) och då jag frågade hur gammal han var nu igen svarade han 29. På communityn står det att han är 30. Något annat skumt är att K blockerat mig på facebook fast vi inte ens varit vänner där eller någonsin pratat om facebook. På facebook står det att han inte har något förhållande, men på den andra communityn har han som sagt ändrat civilstatus till "tillsammans". Om ni undrar hur jag trots det kom in på hans facebook var för jag fick låna en kompis användare på facebook en stund. Så vad har ni att säga? Visst måste det väl ändå vara K som skriver till mig? Och varför gör han som han gör i så fall? Bortsett från att han är en idiot då... Och vem var det som ringde mig? Någon kompis till K eller är han så bra på att immitera? Går och grubblar på detta hela tiden nuförtiden, kände att jag behövde skriva av mig lite och höra era åsikter om det hela. | |
| Mimikryp | 2008-11-05 20:39 | |
![]() | Jag gissar att det är samma kille. Men vad är han ute efter? Mysko. Han verkar ju ha en släng av mytomani iaf. ;-P | |
| Ellebellebii - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:41 | |
![]() | Och det sägs att vi tjejer är konstiga och svåra att förstå sig på... | |
| skrabban | 2008-11-05 20:43 | |
![]() | Han kanske bara driver med dig. Det är säkert samma person som skriver under två olika nick. | |
| Mimikryp | 2008-11-05 20:43 | |
![]() | *garvar* Precis... Men det KAN ju vara en helt annan kille och det hela en stor slump. | |
| Mimikryp | 2008-11-05 20:44 | |
![]() | Mitt "precis" var alltså riktat till Ellebellebiis inlägg... | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2008-11-05 20:47 | |
![]() | Det konstigaste med den här historien tycker jag är att du inte skrev till N: Hej K, tror du inte att jag ser att det är du? Det enda vettiga här måste ju vara att gå rakt på sak och fråga vad han/dom egentligen håller på med. | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:50 | |
![]() | Är säker till 99% på att det är samma person, och dessutom radera både K och N sina meddelanden jag skickar direkt efter han svarat (de gånger han väl svarar, vill säga). Men det jag undrar mest över är vem det kan ha varit jag pratade med över telefon. Skulle han tycka det var värt besväret att berätta hela historien för nån kompis eller jobbarkompis och be honom ringa mig? När jag frågade var han bodde så sa han bara "centralt", ingen stadsdel eller nåt vågade han uttala sig om. Och han sa att han hette "Matte" då jag frågade. Sen frågade jag om han hette "Mathias", då sa han "ja". Finns bara en Mathias som är född samma år som han i den staden det gäller och har samma stjärtecken som det står på communityn att han har. Den enda tänkbara Mathias som bor i staden bor inte direkt centralt. men ja, skulle vara oerhört roligt om det var någon annan bara för det, av en enda stor slump ;) Men den chansen känns så väldigt liten. Förstår bara inte vad han vill få ut av det hela. Klart han driver med mig, men varför frågar han då om jag tycke min å killen jag träffat från samma sida..om våran träff blev lyckad eller inte. Inte så vanligt förresten att helt okända killar frågar om jag träffat nån annan från samma community och om våran träff blev lyckad ;) | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:51 | |
![]() | Birgerkung; igår skrev jag att jag trodde han var någon annan är den han utgac sig för att vara..men fick bara svaret "Nepp....". Och idag skrev jag ju "vore kul att prata med dig över telefon lite. för det finns väl inga hinder för det? ;) i så fall betyder det bara en sak..." Så visst har jag antytt att jag vet att han driver med mig. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:54 | |
![]() | Om N verkligen är K så är det en extremt omogen kille, trots sina 30 år. Rena högstadielarvet. Tycker som Birgerkung: Ställ honom mot väggen. | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 20:59 | |
![]() | Kanske borde tillägga att N frågat om jag vill träffas. Nu precis skrev han "kollar tv o tar de lugnt, funderar på att ta en dusch snart....du kanske skulle göra mig sällskap?;) hehe", så den enda anledningen jag kan se till varför han frågar sånt är för N vill se om jag brukar träffa killar på nätet ofta och hur jag ställer mig till sånna uttalanden.. Och hur skulle han slinka undan om jag och N bestämmer träff? vem ska då träffa mig? K? nån kompis till K? Eller ska han bara luras igen och inte dyka upp för att återigen bestämma träff utan att komma... | |
| abk | 2008-11-05 21:00 | |
![]() | Livet är för kort att lägga ner energi på en sådan person. För din egen skull släpp det och välj att blocka båda. Det är inte värt att du tänker på detta för han verkar som en väldigt feg och löjlig kille. Det kan vara svårt att släppa, det är jag medveten om men jag har varit där du är och du kommer må mycket bättre om du bara gav fan i honom rent ut sagt. | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:03 | |
![]() | Tyvärr är jag en person som "gillar" sånna här fall..blir så extremt nyfiken och vill inget annat än att avslöja honom för att han inte ska tror att jag inte fattar att han driver med mig och i själva verket är K. Ser det lite som en "hobby", även om jag vet att han är ett svin och bara driver med mig. Därför tycker jag det är lite "kul" att låtsas vara så trög att jag inte fattar nåt till en början för att se hur han fortsätter.. hoppas ni förstår hur jag menar. | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:06 | |
![]() | Idé: Stäm träff med killen, men skicka en kompis. :) | |
| Oxhjärta - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:06 | |
![]() | Mördande intressant | |
| 2007 - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:07 | |
![]() | Äh, jag ska avslöja honom nu på msn. fick precis hans msn som inte gav en enda träff på google, ofta brukar det ju ge nån träff eftersom dom registrerar sig på sidor som ger träffar på google ;) | |
| katalias - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:12 | |
![]() | Är du säker? Googlade just min egen msn-adress, som jag haft i över 12 år. Fick en enda träff... | |
| BetaMaxx - Ej medlem längre | 2008-11-05 21:17 | |
![]() | grubbla inte ens. lägg ner allt med både K och N | |
| dahlgren_ | 2008-11-05 21:19 | |
![]() | Jag fick inte heller någon träff | |
| swingmatism | 2008-11-05 21:21 | |
![]() | alternativ nr.1; kanhända är mannen ifråga hemlig agent och söker leva upp till den ribba, högt satt, av allas vår älskade Sean Connery. alternativ nr.2; han är en testosteronstinn velpelle som bara söker mätta sitt kötts lustar då andan faller på - men ångrar sig i sista stund då han lättat på trycket för egen maskin. alternativ nr.3; karlen är en osmidig player? | |