Spelrum
| Giraffen | 27 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 32 |
Mobilspel
| Pågående | 19 386 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:31 | |
![]() | TUPPERWERE Jag har lyckats samla på mig en massa Tupperwere och det irriterar mig varje gång jag öppnar skåpet där jag har just sånna saker... Av någon anledning så ramlar skiten ur så fort man öppnar... Mina barn avskyr dessa skåp.... Jag kommer säkerligen att köpa mer....även om jag nyss sa att här kommer inte en enda TW-pryl innanför dessa dörrar mer... Sorterade ett skåp och fyyyyy sjutton.....nu ska här rensas... Är det fler än jag som är manisk när det gäller den där dyra plasten som faktiskt är riktigt bra med många bra funktioner...men rätt så dyr.... Nu har jag rensat och satte en del av det på vardagsrumsbordet....sen allt man har i skåp och lådor orkade jag inte med mer ikväll... När jag såg eländet så inser jag att jag har sannerligen mer än vad man normalt behöver.... Det kommer ju nya grejjer jämt och "lättlurad" som man är så går man på det... Är man verkligen så lättpåverkad att man går på det här år från år ??? Verkar inte bättre.... K Ö P S T O P P får det bli.... | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:31 | |
![]() | sv.netlog.com/Eva__L...91 2#photos | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:43 | |
![]() | Haha, det var det sjukaste jag sett på länge. Jag har ngn slags inbyggd köpspärr i mig som gäller nästan allt så jag känner inte igen problemet. Du kanske kan sälja lite av det på blocket? För övrigt, är det inte ganska skönt att säga nej till alla saker man får för sig att man behöver? Jag tror min gärna är kopplad baklänges så istället för att utlösa endorfiner vid köp belönas jag när jag avstår istället. | |
| Apan Bollo - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:45 | |
![]() | Hmm, min hjärna verkar även ha kommit på ett helt nytt sätt att stava just hjärna på :P | |
| Mimikryp | 2008-11-09 22:46 | |
![]() | Tss... Jag skulle kunna köpa en del av det du vill bli av med. :-) Fast det stavas väl ändå Tupperware? ;-) | |
| Strankila | 2008-11-09 22:47 | |
![]() | Är det lika i garderoberna i sovrummet? | |
| mammamu33321 | 2008-11-09 22:52 | |
![]() | tittade mer på hästen än plasten....hon var fin! | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:54 | |
![]() | Mimikryp: jag stavade fel i upphetsningen av frustration , ångest, pest o kolera eller nåt.... | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:55 | |
![]() | mammamu33321 : det är et Valack men han är sååååååå go....kolla gärna in nån mer gång för jag ska ta mer foto av mina fyrfota godingar... jag hade MASSOR av foton....så blev min dator om installerad och jag "trodde" att sambon sparade bilderna för det hade jag sagt till om men han "glömde" :( | |
| MissMaggie | 2008-11-09 22:56 | |
![]() | tupperwere? eller tupperwAre? | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:56 | |
![]() | fin häst men ser lite mager ut på sina ställen? kolla näringshalten i fodret | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2008-11-09 22:59 | |
![]() | Jag gjorde som du GG och rensade skåpen och sedan sålde banankartonger fulla med div Tupperware-grejor för 1000:-/styck bara för att bli av med skiten!! | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:01 | |
![]() | jag vet mydominion.....har inte haft hand om honom själv på ett tag och nu är det jag som har hand om honom så nu är det ändringarar...han får kraftfoder, vitaminer osv...plus fri tillgång med hö både i hagen & stallet..det har han alltid haft.... | |
| Jankster - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:12 | |
![]() | Tusen spänn för en bananlåda med plastbyttor? Och av formuleringen att döma var det billigt. Shit, vilken tur att man inte gick ner sig i tupperware-träsket. Jag har inget att lägga i dom där, eller snarare, jag vet inte vad man ska lägga i dom. (dom/dem?) Är det typ.. inte bra att ha kvar grejerna i sin orginalförpackning eller nåt? Som mjöl och pasta och dylikt... eller är lådorna mest till för färdiglagad mat? Vad har ni i era tupperwarelådor? | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:16 | |
![]() | Vad man har i dom ....mjöl....havregryn.... Det finns ju för både torrvaror, frys, micro ja ta mig sjutton det finns för alla användningsområden..... | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:22 | |
![]() | giant: bra, jag sörjer att min höst inte hade fri tillgång till hö han hade behövt det fan va dumt men det var 20 år sedan ja förundras över tpperwaregrejen också. Jag använder fina plåtburkar till mjöl o sånt och har glassburkar till ev mat i kylen | |
| mydominion - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:26 | |
![]() | fan jag önskar jag hade mer plats | |
| Giant Charm - Ej medlem längre | 2008-11-09 23:31 | |
![]() | Jag har alltid haft fri tillgång till hö för hästarna... | |
| Lilla Busan | 2008-11-09 23:54 | |
![]() | Giant charm// Om han alltid haft fri tillgång till hö o ändock ser så där mager ut kan höet i sig inte vara av bra kvalite? Vad ger du han för kraftfoder? | |
| sibbeAWESOME | 2008-11-10 00:10 | |
![]() | Det var som faaaan. | |