Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 11 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 249 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Grötnörd | 2008-11-22 04:13 | |
![]() | jobbigt dilemma jag har precis blivit dumpad av min flickvän sen ett par år tillbaka, men nu har vi haft kontakt via sms och vi har även träffats, och nu säger hon att hon vill att vi ska försöka igen, vilket jag tycker är jättebra eftersom jag älskar henne väldigt mycket. Nu till problemet. Jag har bokat en resa till Thailand i December och nu säger hon att jag inte ska åka dit, annars så kan jag glömma henne för hon "vet minsann varför män åker dit"...jag har förklarat för henne hur många ggr som helst att jag inte åker ner för sånt, och hon vet också min ståndpunkt när det gäller prostitution, jag tycker det är hemskt! Biljetten är bokad och betalad men ultimatumet är "åk till Thailand, men då kan du glömma mig". Vad fan gör man? | |
| Tigera | 2008-11-22 04:19 | |
![]() | Då åker man till Thailand. En relation bygger på tillit, och om hon dumpade dig så är det ju inte särskilt konstigt att du gjort planer som inte inkluderar henne. Älskar hon dig så finns hon kvar när du kommer hem. | |
| Jesper M | 2008-11-22 04:24 | |
![]() | åk för helvette! ett sånt töntigt ultimatum kan du bara inte ställa upp på, hur gammal är hon egentligen? | |
| Piraya2 | 2008-11-22 04:31 | |
![]() | Finns inget att fundera på. Åk. | |
| smileyyy - Ej medlem längre | 2008-11-22 04:31 | |
![]() | Hon bromsar dig..du gick vidare, hon ångrade sig och vill ha tillbaks dig..hon tycker nog mer om sig själv än någon annan..släpp henne ett tag, var dig själv åk iväg, och ha det bra, är hon något att ha så finns hon kvar efterråt. | |
| Grötnörd | 2008-11-22 04:45 | |
![]() | jag vill verkligen inte förlora henne, men det verkar oundvikligt. Vet inte ens om jag kommer att kunna njuta av solen och havet lika mycket nu...känns så tråkigt. | |
| Tigera | 2008-11-22 04:53 | |
![]() | Så kan det absolut kännas, men du får bestämma dig för att du ska ha det bra på den där resan. Du lägger en massa pengar på den (antar jag), och då ska du inte få den förstörd. Du får ta tag i saken när du är hemma igen. Tänk om du skiter i resan, eller ännu värre, låter dumma tankar förstöra den, och hon gör slut igen några veckor senare? Åk! Njut! Ha kul! Och tänk som så, att om hon unnar dig det, då är hon värd att vara ihop med, men om hon surar - då kan du träffa någon annan. Det gör man alltid till slut... | |
| Jesper M | 2008-11-22 04:56 | |
![]() | bitch! tillåt dig inte att låta henne förstöra din thailandresa! just (dont) do it | |
| smileyyy - Ej medlem längre | 2008-11-22 05:18 | |
![]() | ÅK..släpp..man lever bara en gång, HON..fins kvar efterråt, annar är det inget att ha..eller..gå tbx till henne, lev fortfarande i ovisshet vad säger att hon inte dumpar dig igen om ett halvår, men har fått sin vilja igenom och krachat din thalandsresa nu, nu när du gick vidare... | |
| ajohansson | 2008-11-22 05:32 | |
![]() | Bara ¨åk eller ta me henne! | |
| Jesper M | 2008-11-22 05:33 | |
![]() | bullshit! hon har inte krashat nåt, inte om han inte låter henne göra det. | |
| Salmonberry | 2008-11-22 06:05 | |
![]() | åk, om hon ställer ett sådant ultimatum så e hon inget o ha. | |
| Snoosy | 2008-11-22 07:41 | |
![]() | håller med ajo,, hon kan väl följa med ? Men sj klart betala resan själv.. | |
| dahlgren_ | 2008-11-22 08:38 | |
![]() | Ne precis, helt sjukt. Vill hon verkligen ha dig tillbaka så finns hon kvar efter resan, annars bryr hon sig inte om dig egentligen utan bara sig själv. Fyfan, kan hon inte acceptera att du åker på en resa som du bokat är hon fan inget att ha, hur fin hon kanske än verkar. Åk. | |
| dahlgren_ | 2008-11-22 09:02 | |
![]() | Det är lätt att bara se saker subjektivt när känslorna sitter ivägen... Men försök tänka vad du hade sagt till en kompis som satt i samma sits? | |
| JuicyM | 2008-11-22 09:03 | |
![]() | Det är ju lättare sagt än gjort, för förstår att du inte vill förlora den du älskar. Jag tycker ändå att du ska åka. Ventilera tankarna lite, vara för dig själv osv. Hur länge ska du vara borta? 1-2-3 veckor? Kan hon inte vänta då är hon inget att ha, som alla andra säger. Hur länge hade ni paus innan hon kom tillbaka? | |
| KattaBa | 2008-11-22 09:11 | |
![]() | Åk!!! Och ställ inte upp på att ge ständiga rapporter om vad du gör när du är där. Som fler har sagt: njut av din resa, kom hem brun och snygg, stark (i sinnet), attraktiv och med erfarenhet rikare. Så kan du leta efter en tjej som är värd en sådan kille när du kommer hem! Snälla skriv och tala om hur du gör! | |
| milla39 | 2008-11-22 09:14 | |
![]() | Hur kan hon säga att hon vill ha dig tillbaka när hon inte verkar lita på dig? :/ Tror du behöver denna resa för att komma fram till vad du vill!!Om hon misstänker dig för att åka bara för att träffa andra tjejer tycker jag det är ett tecken på att hon inte litar på dig annars heller. Jobbig situation,men man lever bara en gång. | |
| bobo flux | 2008-11-22 09:24 | |
![]() | Åk! Vad är detta för en tjej egentligen? För det första verkar hon ju vara ett rent kontrollfreak, för det andra verkar hon inte lita på dig och för det tredje verkar hon ju sitta på väldiga fördomar om hon på allvar tror att alla män som åker till thailand åker dit för att köpa sex. Åk på en varm och skön solsemester, och klarar hon inte av det så förklara att du inte vill vara ihop med henne om hon inte kan lita på dig. | |
| KARR0 | 2008-11-22 09:45 | |
![]() | Säger som alla andra; ÅK! Dessutom kommer hon säkerligen snart att tröttna igen på dig om du lyder minsta lilla vink. Jag tror inte det är särskilt attraktivt. Egen vilja, att kunna stå på sig, inte låta sig behandlas hur som helst, det är attraktivt och då ger du henne något att kämpa för! | |