Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:38 | |
![]() | Trakasserier i forum Skapade en tråd idag om avgifter för toabesök på flygplan. Jag var precis på väg att kommentera någons sjuka kiss o bajshumor. Då gick det inte eftersom tråden precis raderats. Av vem och varför raderades tråden utan att jag ens bett om det. Sen visade det sig att personen som skrivit dessa otrevliga inlägg hade precis nyregisterat sig. Sen kom ytterligare en nyreggat nick som kommenterade den föregående medlemmens. Namnen på nicken kopplar jag ihop med en viss person som verkar vilja gömma sig på Betapet. Jag upplever detta som obehagligt. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:40 | |
![]() | De 2 personerna avslutade sina medlemskap lika kvickt som när tråden försvann. Skumt. | |
| belugavis - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:43 | |
![]() | Ja, starta en ny tråd igen! | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-02-28 12:46 | |
![]() | Jag skrev seriöst i tråden jag skapade. Men vissa ska bara sänka den med sin sjuka humör. Nej, jag har ingen lust o skapa om den. | |
| jonaker | 2009-02-28 12:49 | |
![]() | De blev nog utsparkade. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2009-02-28 13:06 | |
![]() | Jag tycker också att det var lite obehagligt,Kolbxbo. | |
| Bitte - Administratör | 2009-02-28 13:08 | |
![]() | Det finns vissa vars enda intresse och liv är att befinna sig här och jävlas,, det har vi nog många sett under åren på betapet,, Trist men tyvärr sant,, bara att meddela värdarna när man upptäcker sånt Bitte | |
| run-marie | 2009-02-28 13:09 | |
![]() | Förstår inte varför man inte bara kan ta bort dessa personers inlägg utan måste stänga hela tråden. Jag har själv fått ett av mina inlägg en gång raderat utan att för den skull de andra inläggen försvann eller tråden stängdes. | |
| y not | 2009-02-28 13:13 | |
![]() | jag har svårt att ta sådana här ämnen allt för seriöst. Vi är ett antal anonyma personer som leker på ett internetforum med lite olika skäl och agendor. Att Beta modererar forumet kan jag förstå för de värsta avarterna även om jag sällan delaar deras uppfattning så respekterar jag den. Men att kalla det trakasserier är att ta i. Så pass vuxna bör man väl vara att man inte tar åt sig eller väljer att delta om man inte klarar det. Detta är bara ord skrivna i etern av vem som helst och ingen vet om de är allvarligt eller utan allvar. Så ja vi har inte samma humor. Men det finns väl ingen rikslikare heller på vad som god humor. Personligen kan jag reta mig på folk som hänger upp sipå pengar är mycket allvarligare än att skratta åt kiss och bajs. och gäller det då dassavgifter är väl det inte långt till dasshumor. | |
| Kolbxbo - Ej medlem längre | 2009-02-28 14:09 | |
![]() | Y not. Du skulle ha läst inlägget då tråden existerade. Det var knappast dasshumor. Vad jag menade med trakasserier vill jag inte gå in på djupet med. Det är en person på beta som jäklas med mig o jag vet inte varför. | |
| Roquentin | 2009-02-28 14:31 | |
![]() | Jävlar alltså! Det var otäckt. Kan dock tycka att det var lite respektlöst av dig att berätta om händelseförloppet. Jag lär få djupa mardrömmar inatt p.g.a. den här tråden. | |
| y not | 2009-02-28 15:07 | |
![]() | vad är skillnaden på kiss o bajshumor och dasshumor kolxbo? | |
| Snoosy | 2009-02-28 15:21 | |
![]() | Varför stänga hela tråden ? Räcker det inte att bara ta bort de sjuka inläggen :) ? | |
| run-marie | 2009-02-28 15:24 | |
![]() | Jaha, så har iaf nån varit inne och tagit bort kopieringen av Roquentins inlägg och min egen kommentar. Så det går ju att ta bort enstaka inlägg och det visste jag faktiskt. :) Att mitt försvann var bara bra i vilket fall som helst. | |
| Roquentin | 2009-02-28 17:43 | |
![]() | run-marie: vad skrev du då? | |
| Goliath II - Ej medlem längre | 2009-02-28 18:04 | |
![]() | Om man skulle hänga upp sig på att vissa har lite annan humor än andra, så skulle hälften av de som skriver i vissa trådar här IP-bannas!! Ha lite överseende med den rara gossen du hänger upp dig på Kolbxbo :) | |
| Ässät | 2009-02-28 18:12 | |
![]() | Jag va en av dom få som skrev i den tråden o de hela verkade riktas mot mig... ja skulle oxå precis skriva nåt när tråden stängdes. Tyckte det va lite dåligt att den stängdes utan förklaring. Ibland verkar det vara vissa värdar som gör så o andra som förklarar. Tyckte annars att det va ett bra ämne att ta upp. Har man betalat flera tusen för att få åka flyg nånstans så e det väldigt snålt att vi även ska få betala för att få gå på toaletten. | |
| Birgerkung - Spelvärd | 2009-02-28 18:23 | |
![]() | Vi kan väl fortsätta diskussionen om toa-avgiften här då. Jag tycker inte att det är konstigt att man tar extra betalt för toabesök på flyget. Det är antagligen en rätt stor kostnad varje gång man tömmer toa-tanken på ett flygplan. Genom att ta en avgift minskar man säkerligen toabesöken rejält (hur många behöver egentligen gå på toa under just de 2-4 timmar som en europaflygning tar?) och därmed minskar flygbolaget sina kostnader och kan pressa ner biljettpriserna lite till. Ryanair har ju faktiskt lyckats med att pressa ner priserna genom en lång rad åtgärder, och det här är bara ytterligare ett steg i den riktningen. Om man inte gillar det, och tycker att man blir behandlad som boskap, ja då är det ju bara att välja ett "vanligt" flygbolag i stället. Och betala dubbla priset. | |
| 850710 | 2009-02-28 18:29 | |
![]() | Vet inte hur tråden är skapad men vissa forumstråd är ju uppbyggda så att man svarar efter varandra så raderat ett meddelande i mitten följer alla efter med i raderingen? | |
| kanamana | 2009-02-28 18:37 | |
![]() | Jag känner mig kränkt. | |