Spelrum
Giraffen28
Krokodilen0
Elefanten1
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
21
Inloggade50
Mobilspel
Pågående19 199

Forumkategorier

Användare Inlägg  
vinze2009-03-02 20:49
Antal inlägg: 7

Dålig historia???
E det någon som har en riktig dålig rolig historia som helt saknar poäng?? Ska nämligen ha lite uppdrag på en fest då en person ska "hålla tal" med en dålig historia som ingen skrattar åt....

dgeo27 - Ej medlem längre2009-03-02 20:52
Antal inlägg: 450

de var 2 älgar som var ute och flög då sa den ena älgen till den andra-min pappa jobbar på konsum

Nattravn - Ej medlem längre2009-03-02 20:54
Antal inlägg: 9141

hahah!!!

Gunilla No - Ej medlem längre2009-03-02 20:55
Antal inlägg: 1866

Det är ju just såna man skrattar åt :)

Det var två rosa elefanter som var ute och flög då sa den ena till den andre: "Du har en bulle i ögat". Den andre svarade "Va sa du, jag hör så dåligt för jag har en bulle i ögat".

Det var två älgar som var ute och flög, plötsligt fick den ene en bulle i ögat och då sa den andra:
"Det gör inget... Min pappa har en prickig brödrost hemma!"

Det var två tegelstenar som var ute o flög. Då sa den ena "Du flyger snabbare än mig." Då svarade den andra "Jaså?!"

...typ så?

NightRanger - Ej medlem längre2009-03-02 20:55
Antal inlägg: 1630

Alla barnen åt mat utan Johan för han hade ingen cykel

vinze2009-03-02 21:04

Tack för tipsen, men jag e ute efter en lite längre historia....så att man riktigt sitter o väntar på poängen, som dock aldrig kommer :)

E Soul - Ej medlem längre2009-03-02 21:07
Antal inlägg: 813

En apa kom in på en bar och beställde en öl. Den häpne kyparen serverade ölen och apan betalade med en hundralapp. Mycket förbluffad bestämde sej kyparen för att testa apan, och lämnade därför bara tillbaka en femma. Apan reagerade inte, utan stoppade sina slantar i pälsen och smuttade likgiltigt på sin öl. Kyparen skruvade på sig och sa:
- Det är inte ofta vi har apor här...
Apan svarade inte.

tyston12 - Ej medlem längre2009-03-02 21:09
Antal inlägg: 236

ja hade 2 guldfiskar som hette Ena och Andra.. ena dog

E Soul - Ej medlem längre2009-03-02 21:12

En kväll hörde pappan hur sin son bad nattbönen och han avslutade med:
"Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Gud välsigne mormor. Hej då morfar."
Detta tyckte pappan var lite konstigt, men han brydde sig inte så mycket om det. Nästa dag dog morfar.
Två månader senare hörde pappan igen hur sonen bad sin nattbön:
"Gud välsigne mamma. Gud välsigne pappa. Hej då mormor."
Nästa dag dog mormor, och pappan blev mer och mer upprörd över situationen. Två veckor senare bad sonen:
"Gud välsigne mamma. Hej då pappa."
Enbart detta gav pappan nästan en hjärtattack. Han sa inget, men följande dag gick han upp tidigt så att han skulle missa morgontrafiken till jobbet. Där stannade han hela dagen. När klockan passerat midnatt vågade han sig hem, ganska stark eftersom han överlevt dagen! När han kom hem ursäktade han sig för sin fru och sa:
"Jag är ledsen älskling. Jag har haft en sjuhelvetes dag på jobbet."

E Soul - Ej medlem längre2009-03-02 21:17

Eller kanske den här, om du vågar.

"Lille Jonny är åtta år, och liksom andra pojkar i sin ålder, väldigt nyfiken. Han hade hört mycket om det här med sex från de andra pojkarna, och undrade hur det egentligen gick till. En dag frågade han sin mamma, som blev väldigt generad. Istället för att förklara sa hon åt honom att gömma sig bakom gardinen en kväll och titta på sin äldre syster och hennes pojkvän. Detta gjorde han. Följande morgon berättade Jonny allting för sin mamma.

- Syrran och hennes kille satt och snackade ett tag, sedan släckte han nästan alla lampor. Han började krama och pussa syrran. Jag tror att syrran höll på att bli sjuk för hon såg så lustig ut. Han måste också ha tyckt det för han lade sin hand innanför hennes blus för att känna på hjärtat, precis som en doktor skulle ha gjort. Fast han var inte lika duktig som en doktor, för han verkade ha problem med att hitta hjärtat. Jag tror att han också höll på att bli sjuk, för snart hade båda börjat flämta och var alldeles andfådda. Hans andra hand måste ha varit kall för han lade den under hennes kjol nu. Syrran blev värre, hon började stöna, sucka, grymta och vrida sig, och hon halkade nästan av soffan. Det var då febern kom. Jag vet att det var febern, för syrran sa att hon kände sig riktigt het. Till slut fick jag reda på vad det var som gjorde de två så sjuka."

anneli72 - Ej medlem längre2009-03-02 21:31
Antal inlägg: 11612

Alla barnen cyklade förutom Johanna för hon åt mat.

(Den har jag kommit på själv)

vinze2009-03-03 09:44

Nåt mer kanske????

vinze2009-03-03 13:18

Kom igen nu!!!

efrezina2009-03-03 13:22
Antal inlägg: 541

alla barnen tittade på tv utom jens för han vattna´ blommorna

efrezina2009-03-03 13:23
Antal inlägg: 541

oj fanns en liknande, kom också på denna själv nr jag va liten, vi tyckte iförsig den va askul..

bobo flux2009-03-03 13:25
Antal inlägg: 11371

En spoling sitter och dricker Zingo, när en herre kommer fram och frågar: Varför dricker du Zingo när du kan dricka Fanta istället?
Spolingen utbrister med gäll röst: Fan ta dig.

le-lou2009-03-03 15:35
Antal inlägg: 17500

Frun i huset hade lärt sin man att göra sin del av hushållsarbetet och nu stod han i tvättrummet och ville tvätta sin t-shirt.

Han hade varit därute i cirka två sekunder då han ropade:
"Vilket program ska jag använda?"
"Det beror på", svarade hustrun, "vad står det på t-shirten?"
"IFK Vänersborg" svarade han.

den går ju inte att skratta åt hur man än försöker.

Forticert2009-03-03 17:36
Antal inlägg: 271

Den här klassikern kanske funkar:

"Jag bodde på köttbullsgatan nummer fläsk, tre trappor upp på nedre botten, där låg jag i min bottenlösa säng och läste spännande tågtidtabeller.

Plötsligt hörde jag ljudlösa steg i trappan. Det kom in en osynlig man med en bladlös kniv utan skaft. Han högg mig rakt i hjärtat, men som tur var så hade jag hjärtat i halsgropen så jag klarade mig.

Jag flydde ner till hamnen där jag hörde en båt tuta och bryggan for.
Efter en lång resa råkade jag ut för skeppsbrott men jag hade tur och flöt i land på en rostig spik på en öde ö där nakna kannibaler dansade med händerna i byxfickorna.

Jag smög mig fram till en av hyddorna, sparkade upp dörren och hoppade in genom fönstret, där på ett bord låg tre uppätna prickekorvmackor som jag åt upp. Sen gick jag ut i djungeln.
Plötsligt trillade jag ner i en bottenlös grop där det fanns en rasande
tiger. Nu hängde mitt liv på en skör tråd, på den tråden klättrade jag upp.

Efter detta stötte jag på två lejon. Den ena sköt jag med mitt sista skott. Sedan lyfte jag bomull tills jag fick ryggskott och med det skottet sköt jag det andra lejonet.

Jag kom sedan ner på stranden där jag ropade på hjälp så att det ekade och i den ekan rodde jag hem."

Basta - Ej medlem längre2009-03-03 17:47
Antal inlägg: 3528

Fru/Herr talman,
Partierna i Allians för Sverige, Moderata samlingspartiet, Centerpartiet, Folkpartiet
liberalerna och Kristdemokraterna, har enats om att bilda en regering för att förnya Sverige.
Allians för Sverige har vunnit väljarnas förtroende för att genomföra den politik som lagts fast
i Bankerydsuppgörelsen, i den gemensamma ekonomiska politik som presenterades i
Riksdagen i våras och i det politiska program vi enades om i Alliansens valmanifest.
Valresultatet har för första gången på 25 år lagt grunden för en stabil majoritetsregering.
Svenska folket har givit regeringen ett tydligt mandat. Allians för Sverige är en allians för
hela Sverige. Vi avser att föra en politik för hela vårt land och i hela folkets intresse. När det
är möjligt kommer vi att söka bredast möjliga förankring i riksdagen, och vi söker ett gott
samarbete med alla de som vill bidra till ett bättre Sverige. Vi kommer att vara en öppen
regering som lyssnar på alla medborgare.

nystan12009-03-03 18:34
Antal inlägg: 3414

Alla blondinhistorier.

Visar sida: 1 2
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?