Spelrum
| Giraffen | 12 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 13 |
Mobilspel
| Pågående | 19 158 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| KaninKillen - Ej medlem längre | 2009-03-16 02:45 | |
![]() | hundmat tjena alla.. jo det e så att jag har köpt två hundar. undrar lite vad man ska ge den för mat om man vill att den ska bli rund och stor. känns som om vanlig hundmat inte gör att dom blir så stora. tack så mkt för svar! | |
| Pseudonymf | 2009-03-16 02:53 | |
![]() | Detta känns inte seriöst men okej. Eukanuba funkar väldigt bra. Samt äggröra och filmjölk. Varför ska du göda din hund till att bli stor och rund? | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-03-16 02:55 | |
![]() | det är mycket fläsk, rostbiff, skinka, köttbullar och sånt som gäller i så fall. Men märk väl att hundar behöver god hälsa precis som människor och att de lätt blir bortskämda! Filmjölk, pseu? Det är ju rena dietmaten! :P turkisk yoghurt är nåt för en redig vovve ^^ | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-16 03:11 | |
![]() | Seriöst nej. | |
| Lilla Busan | 2009-03-16 04:37 | |
![]() | Seriöst.. Hur fasiken kan man gå o köpa två hundar MEN INTE veta vad dem skall ha för foder????? Det är min första tanke... Som seriös köpare och säljare så tar man reda på sånt INNAN köpet samt säljaren ger ju info om vad hundarna är vana att äta... O vad menar du med att dem skall bli runda o stora????? En hund mår bäst av att vara lagom liksom... Okunnighet är sååååå grymt hemskt.. Ser så många djurägare som absolut inte skall ha djur mycket pga av att dem inte har info o vett till det .. | |
| Engelein | 2009-03-16 07:04 | |
![]() | Pro plan active, fick vår hund att lägga på hullet. | |
| jannito | 2009-03-16 08:28 | |
![]() | vispa grädde,bjud dom på krogen,finns massa bra kött där,,,,,,,eller köp dej en hamster | |
| Basta - Ej medlem längre | 2009-03-16 08:48 | |
![]() | Om det är en fet hund du är ute efter bör du nog inte motionera den så ofta. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-03-16 11:03 | |
![]() | Du kanske skulle satsat på kaniner istället. | |
| dgeo27 - Ej medlem längre | 2009-03-16 11:07 | |
![]() | sportsmans pride,är kanon,inte svin dyrt som royal o dom,sen är de ett svenskt foder med | |
| toovrida | 2009-03-16 11:10 | |
![]() | Du ska inte ha hund | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-16 11:18 | |
![]() | Det kan inte vara seriöst menat utan är nog ett troll, men om det INTE är det så är: det enda seriösa för en sån människa som TS att sälja hundarna, till någon som åtminstone vet vad en hund är, eller få till ett återköp hos säljaren!! Vissa människor skulle inte få skaffa hund/ar! När jag läser sånt här blir jag FÖR körkort för hundägare!! :( | |
| trashone - Ej medlem längre | 2009-03-16 11:45 | |
![]() | En bra hundägare är? | |
| ewaleena - Ej medlem längre | 2009-03-16 13:37 | |
![]() | Ja, du kanske? Själv är jag hundägare! Om jag är bäst, skitbra, bra, medel eller dålig får väl någon annan avgöra, men nog faen vet jag vad mina hundar bör äta samt hur mycket och hur ofta, för att ha lagom hull för sin rasstandard! | |
| micro113 | 2009-03-16 14:55 | |
![]() | Varför skall du göda hundarna tills de blir runda och stora? Gillar du ledfel på hundar eller? En hund skall hållas slank, men inte mager, då mår den bäst. | |
| indebiti | 2009-03-16 15:06 | |
![]() | Allvarligt? Visste inte att det fanns "hundfeeders" också... En människa har, oftast, ngt att säga till om i dessa sammanhang men en stackars hund har inte det. En mer befogad fråga är; "Hur sjutton tänkte uppfödaren när denne försålde hundarna till en sådan ansvarslös köpare?" Pust. | |
| krutmarie | 2009-03-16 15:43 | |
![]() | Är detta verkligen allvarligt menat av TS? Verkar ju idiotiskt, som också många påpekar att göda hundarna. Inga djur ska väl gödas utom dom som föds upp för slakt, gödkalvar och gödkyckling ex. Ett husdjur ska ju leva i många år och må bra dessutom. Om du vill ha ett djur som är tjockt så skaffe för 17 en fet gris ist. Hängbuksvin är ju runt om magen iaf. | |
| efrezina | 2009-03-16 15:46 | |
![]() | kanske va tanken att hundarna ska bli mat | |
| krutmarie | 2009-03-16 15:51 | |
![]() | Trodde det bara förekom i Kina att man äter hund? | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-03-16 16:16 | |
![]() | Suck.. Ska du göda dem tills de blir feta nog att ätas upp? I dont like it KaninKillen :( | |