Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 35 |
| Inloggade | 69 |
Mobilspel
| Pågående | 19 437 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-15 14:55 | |
![]() | Vad gör du 1 maj? Jusst ja, har du några roliga planer för 1 maj? | |
| ANDERStG | 2009-04-15 14:56 | |
![]() | Kälkborgare som jag är så har jag det mesta av roligheterna kvällen före. | |
| Leeuwarden | 2009-04-15 14:58 | |
![]() | Har kalas för min son som blir 18år den 2:e ^^ | |
| NameIsNobody - Ej medlem längre | 2009-04-15 15:01 | |
![]() | Vad jag gör vågar jag inte skriva i rädslan om att bli avstängd. | |
| aih | 2009-04-15 15:04 | |
![]() | JAg ska jobba då=) Men parta kvällen före | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-04-15 15:05 | |
![]() | Jag ska nog för första gången delta i våran ursvenska mytomspunna tradition "förstamajdemonstrationen ". Det kan bli intressant. Men dagen innan, som Andrestg nämnde, har ju en tendens att kunna bli lite för livad men måste se till att båda delarna hinns med. | |
| bujum | 2009-04-15 15:06 | |
![]() | jobb natten till 2:a maj och sedan kvällsjobb dessutom...... | |
| bujum | 2009-04-15 15:07 | |
![]() | till 1.a maj ska det vara | |
| fiffirajtan | 2009-04-15 15:09 | |
![]() | antingen bakis eller pepp på spelning | |
| Tess 08 | 2009-04-15 16:15 | |
![]() | Tittar på bilar, skulle jag tro. Alla bilfirmor har öppet :) | |
| Daniel_L | 2009-04-15 16:19 | |
![]() | Köra premiär svängen med mc. :) Äntilgen så börjar det bli bart ute. | |
| Bitte - Administratör | 2009-04-15 16:25 | |
![]() | Samma som jag gjort under de sista 20 ården dvs demostrera för solidaritet, rättvisa och jämnställdhet, Bitte | |
| pennyjenny | 2009-04-15 16:39 | |
![]() | Firar födelsedagen! | |
| gitarrmongot - Ej medlem längre | 2009-04-15 16:53 | |
![]() | Njuter av gårdagens chalmeristmisshandlingar. | |
| penguin1 | 2009-04-15 17:34 | |
![]() | Spela golf! | |
| Behringer | 2009-04-15 17:48 | |
![]() | Ni som ska demonstrera, glöm inte att sjunga hela internationalen. Särskilt vers 4 är värd att beaktat för alla frihetssträvare Upp trälar uti alla stater, som hungern bojor lagt uppå. Det dånar uti rättens krater, snart skall utbrottets timma slå. Störtas skall det gamla snart i gruset. Slav stig upp för att slå dig fri. Från mörkret stiga vi mot ljuset, från intet allt vi vilja bli. Upp till kamp emot kvalen! Sista striden det är, ty Internationalen åt alla lycka bär. Upp till kamp emot kvalen! Sista striden det är, ty Internationalen åt alla lycka bär. I höjden räddarn vi ej hälsa, ej gudar, furstar stå oss bi. Nej, själva vilja vi oss frälsa och samfälld skall vår räddning bli. För att kräva ut det stulna, bröder, och för att slita andens band, vi smida medan järnet glöder med senig arm och kraftig hand. Upp till kamp ... I sin förgudning avskyvärda, månn' guldets kungar nå'nsin haft ett annat mål än att bli närda av proletärens arbetskraft? Vad han skapat under nöd och vaka utav tjuvar rånat är, när folket kräver det tillbaka, sin egen rätt det blott begär. Upp till kamp ... Båd' stat och lagar oss förtrycka, vi under skatter digna ner. Den rike inga plikter trycka, den arme ingen rätt man ger. Länge nog som myndlingar vi böjt oss, jämlikheten skall nu bli lag. Med plikterna vi hittills nöjt oss. Nu taga vi vår rätt en dag. Upp till kamp ... Till krigets slaktande vi dragits, vi mejats ner i jämna led. För furstars lögner har vi slagits, nu vill vi skapa evig fred. Om de oss driver dessa kannibaler, mot våra grannar än en gång, vi skjuter våra generaler och sjunger broderskapets sång. Upp till kamp ... Arbetare, i stad på landet, en gång skall jorden bliva vår. När fast vi knyta brodersbandet, då lättingen ej råda får. Många rovdjur på vårt blod sig mätta men när vi nu till vårt försvar, en dag en gräns för dessa sätta, skall solen stråla mera klar. Upp till kamp ... Regeringarna oss förtrycka slå ned tyrannerna giv fred! Med värnpliktsstrejken skola vi rycka just deras bästa vapen ned! Komma mot oss sen de kannibaler stå vi alla så som en, och deras morska generaler från ståt och makt skall plockas ren. Upp till kamp emot kvalen! Sista stiden det är, ty Internationalen åt alla lycka bär. Upp slå ned allt det gamla, tålamodet är slut! För frihet vi oss samla, förgöra våldets krut! Vad jag själv ska göra?? Tjaa, döma nån fotbollsmatch kanske | |
| Knevertism - Ej medlem längre | 2009-04-15 17:49 | |
![]() | Demonsterar på morgonen, flyttar på eftermiddagen och krökar på kvällen. | |
| Eomin | 2009-04-15 18:06 | |
![]() | Jag kommer gå ner och delta i demonstrationståget och lyssna på apellerna. Framför allt kommer jag dock betänka att första maj, oavsett vilket politiskt läger man tillhör, är en dag som är till för att hedra alla de som före oss slagits för arbetsrätten och allas lika värde. Det är troligen den mest meningsfulla högtidsdagen av dem alla. | |
| mommesfrites - Ej medlem längre | 2009-04-15 18:27 | |
![]() | www.hymn.ru/internat...ex -en.html Rekommenderar särskilt den kinesiska Tang Dynastin ( hårdrock på mandarin) och Tuvan strupsång :) | |
| Candee | 2009-04-15 19:11 | |
![]() | Ingenting alls...äter nåt gott & dricker nåt gott..:) | |