Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 18 881 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Päronmüsli | 2009-06-08 19:04 | |
![]() | The sims 3 Ja, nu har the sims 3 kommit ut, äntligen! :-D har redan köpt det, och äppelmüsli med, och det är riktigt roligt! :-) man kan ha massa olika personligheter, jag tar några exempel: Gillar inte barn (haha!) Ivrig Barnslig Aldrig naken Kleptoman Hydrofob Atletisk Bra på att kyssas Vegetarian Händig Och massa, massa andra :-D Sen kan man tillochmed ändra röst på simmarna! man kan också klicka upp en karta över staden, och sen så kan man gå (styra sin sim) vart man vill! :-D Man kan handla frukt, mat och grönsaker i affären, t.ex paprika, lök, vattenmelon, fisk, kött och än en gång mycket mer :-D Simmarnas utseende är riktigt verklighetstrogna, och man kan ändra typ allt :-0 Nåja :-) Om någon annan har the sims 3 så får ni såklart säga det! :-D Och alla, simsnörd eller inte får skriva här :-) så.. SKRIV! >:-D | |
| Nattkrawkan - Ej medlem längre | 2009-06-08 19:07 | |
![]() | Vilken músli gillar du bäst? | |
| Spömö | 2009-06-08 19:12 | |
![]() | Jag tycker om att stänga in mina simmar i ett rum (låta dom gå in genom dörren, sedan gå till byggläget och ta bort den) och låta de vara där tills de svälter ihjäl! Då kommer liemannen och sen blir dom en gravsten. Lördagsnöje... | |
| Päronmüsli | 2009-06-08 19:13 | |
![]() | vad är músli?.. det heter müsli, men jag föredrar nog.. banan :-D fast äpple låter finare :-D | |
| Päronmüsli | 2009-06-08 19:13 | |
![]() | haha! det brukar jag och kompisarna också göra :-D och dränka dom i poolen genom att ta bort stegen! >:-D | |
| Spömö | 2009-06-08 19:15 | |
![]() | Haha ja det är också kul! Eller låta dom bli bortförda av Ufon. Sen får dom gröna barn. | |
| Nattkrawkan - Ej medlem längre | 2009-06-08 19:18 | |
![]() | músli är isländska. | |
| Päronmüsli | 2009-06-08 19:32 | |
![]() | ... :-0 | |
| Päronmüsli | 2009-06-08 19:33 | |
![]() | haha, jag vet. fast jag tycker inte det är så roligt med aliens :-s | |
| smongo | 2009-06-08 19:35 | |
![]() | I sims 3 kan man inte dränka sina simmar för de kan klättra upp på pool kanten... | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-08 19:38 | |
![]() | Jag minns att när jag spelade sims en gång i tiden så var det alltid nån familjemedlem som försvårade i min diktatur och jävlades hela tiden. Dessa "oönskade" medlemmar brukade jag låsa in tillsammans med en öppen spis och massa halmstolar medan resten av familjen var på jobbet. | |
| Loppan65 | 2009-06-08 19:43 | |
![]() | Jag trodde att SIMS var ett trevligt spel...inte något att ge utlopp för sina sadistiska sidor i.. ;) | |
| Pseudonymf | 2009-06-08 19:43 | |
![]() | Viktor - vadan dessa morbida sätt att bete sig ;) | |
| vindsus86 | 2009-06-08 20:20 | |
![]() | om man vill döda någon (i sims 2) är det lättare att aktivera fusket boolProp testingcheatsEnabled true sedan hålla in shift och klicka på den sim man vill bli av med och "kill by flies". jag försökte döda alla förinlagda sims i spelet på det sättet för jag tröttnade på att mina ungdomar släpade hem massa oönskade vänner som bråkade med varandra hela tiden. men ju fler sims jag dödade, desto fler verkade dyka upp. värsta reservförrådet med sims för att kompensera för alla jag dödade. så jag gav upp. | |
| Spömö | 2009-06-08 20:20 | |
![]() | Ja eld är också en hit | |
| Palini | 2009-06-08 20:23 | |
![]() | Ärligt talat? Då finns det väl bättre spel att spela om man bara är ute efter att ta död på folk? =) | |
| Spömö | 2009-06-08 20:36 | |
![]() | Men det handlar ju inte om att döda så som "skjuta-skjuta-döda-döda" som andra mördarspel, utan om det själva kreativa :) | |
| MiaMariaMia | 2009-06-08 20:39 | |
![]() | Jag har beställt Sims 3, och jag hoppas på att det dimper ner i min brevlåda i morgon! :) När jag fått det lär det ju inte bli mycket betapetande på ett tag ;) | |
| svininfluens - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:40 | |
![]() | Det kan vara väldigt kreativt att döda folk i shoot'em-up-spel också. | |
| Viktor_M - Ej medlem längre | 2009-06-08 20:41 | |
![]() | oh, etik-diskussion :D Spel är som tur är bara spel och ja, ibland måste det mycket till för att få sin sim-familj att funka. När en kaos-spridande sim dyker upp så har det alltid förödande effekter på familjen och då måste man åtgärda problemet på bästa sätt. Sen har inte jag spelat nya över huvud taget. Senaste jag spelade var nog Sims 1 år 2002 ^^ | |