Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 17 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 258 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| annakarineli | 2009-10-24 01:59 | |
![]() | Har ni några spökerier att bjuda på? Kom just på att det vore lite roligt att läsa om lite spökerier här! Egna kusliga upplevelser eller andras. Helst riktigt läskiga "oförklarliga" saker! Ibland är det lite hätfigt att bli lite sådär lagom uppskämd! =) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-24 02:15 | |
![]() | Har många. Men vill ej klassas som "menthal". Så jag kniper. Jag är allvarligt. | |
| Yinyanggurl - Ej medlem längre | 2009-10-24 03:01 | |
![]() | mollee: Jag vill höra. Snälla, söta gumman! Jag v e t att du inte är crazy eller konstig på nåt sätt! Jag tror benhårt på att vissa "energier" kan "hänga kvar" efter att de har gått vidare, så att säga! Jag tycker inte att du ska skämmas över det, på något sätt! Jag v e t att något/någon försöker ta kontakt med mig, men jag v å g a r helt enkelt inte stanna kvar för att ta reda på vad den / det vill mig...så jag förtränger det helt enkelt..låtsas som om det inte finns...men det gör det ju! Jag hör det, jag känner det...det finns där...men jag orkar inte ta itu med nu..inte just nu... Jag ska bli mer inkännande snart...snart.... | |
| micro113 | 2009-10-24 03:22 | |
![]() | Kan berätta att min son brukade leka med en pojke som liten -- de lekte högt och ljudligt, och när man kom in i rummet rummet tystnade det -- min son sa att vi skrämde bort den döda pojken -- min son var då två år och detta pågick under ettpar år tills han var ca fyra år. Då böt han rum - vilket slutade illa --- och jag som är icke troende tillkallade präst. Min mormor drömde ibland om sånt som skulle hända, och såg sånt man inte skulle se. Min dotter har henne som skyddsängel. Hon drömde efter min mormors död om att min mormor kom till henne nedstigen i ett ljus, klädd i svart päls med svart hatt -- och lade sin han över henne. Min dotter kom ner den morgonen fylld av en sån lycka och ett sådant ljus .. övertygad om att hon sett sin ängel -- så jag tror henne Min dotter har varit kraftigt mobbad, aldrig sett min mormor i den utstyrseln, som var hennes signum långt innan jäntan föddes, min dotter är ateist och tror inte på gud eller änglar -- bara på sin ängel -- och vet inte vad en persianpäls är vilket vad det min mormor bar. Det enda hon sett av min mormor var en senil gammal tant. Jag tror på att mormor kom tillbaka och gav kraft. | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-24 04:34 | |
![]() | Jag berättar i morgon. Är för trött för att berätta idag :) Men i morgon ska ni få höra på tokigheter. Sen får ni avgöra följande: *Ifall jag faktiskt är så galen som jag ser ut *Om allt bara är sammanträffanden *Eller om jag helt enkelt har vait med om skumma grejer i livet. Fortsättning följer! | |
| cre8tiv | 2009-10-24 06:13 | |
![]() | Det finns energier och andra dimensioner, så är det bara! | |
| Annieannie | 2009-10-24 07:05 | |
![]() | En dag när jag kom hem (hade varit borta över natten) då låg gardinen på golvet, utsträckt och slät, gardinstången satt kvar på sin plats! Katten låg och tryckte längst in under sängen och vägrade komma fram. Det hände sedan flera gånger att katten sköt rygg och rusade ut ur just det rummet. Vet att det bott ett äldre par där tidigare, där mannen dött i lägenheten. | |
| Tribal Tech - Ej medlem längre | 2009-10-24 08:49 | |
![]() | www.youtube.com/watc...CZ jAYpHM5M | |
| Smussel | 2009-10-24 09:27 | |
![]() | Micro113, vad var det som slutade illa när han bytte rum? | |
| caughtbock | 2009-10-24 12:23 | |
![]() | Jag tror jag har blivit jungfrubefruktad. Är det ens ett ord? Men aa, ni fattar. Spooky sh*t! | |
| mrperfect | 2009-10-24 12:26 | |
![]() | Jag var ute och åkte bil en mörk kväll i december , klockar var ungefär 22.30, löptslit såg jag ett ljus bakom mig som blev starkare och starkare, jag blev rädd och körde åt sidan , då stannade ljuset som då bytte till blinkande blått sken. . . . . . Det kostade 3800 kronor och indraget körkort på två månader :( Ruggigt värre ! | |
| -Butterfly- - Ej medlem längre | 2009-10-24 12:44 | |
![]() | Har läst många olika trådar här och slås av att det ALLTID måste förstöras av någon...som här ovan....varför?? En form av självbekräftelse...att man alltid måste synas? | |
| nettan23 | 2009-10-24 14:05 | |
![]() | När jag var yngre och var hos min kompis och red, då red vi på ett spår där de brukade köra travhästar. Vi hörde hur en häst med sulky var på väg mot oss bakifrån, så vi gick åt sidan för att släppa förbi dom, men det kom ingen. Allt var tyst förutom hovslagen som kom emot oss. Vi fick panik och red upp i skogen, vi hörde hovslagen följa efter oss, men till slut avstannade hovslagen öch vi kunde fortsätta våran ridtur hemåt. Det visade sig att det fanns ett stall i närheten, som hade slutat träna hästar, som brukade träna sina hästar just vid den tiden då vi va ute och red. Otroligt men sant! | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-10-24 15:00 | |
![]() | Det bor någon mer än jag i min lägenhet. Men inget hemskt har hänt (än), så jag har inte tagit tag i & forskat nått närmare om det. | |
| Scarpetta - Ej medlem längre | 2009-10-24 15:07 | |
![]() | www.youtube.com/watc...WP E1Dd2QVo | |
| Skörbjugg | 2009-10-24 15:23 | |
![]() | Till -Butterfly- : en.wikipedia.org/wik...mi c_relief | |
| run-marie | 2009-10-24 15:26 | |
![]() | Oj, det händer varje dag! När jag ser mig själv i spegeln och ljuset är tänt, blir lika "skiträdd" varenda gång. Behöver ingen mask ens till haloween. :)) | |
| MissHaj | 2009-10-24 15:27 | |
![]() | Jag har varit med om mycket! I vår lägenhet som vi bodde i tidigare hände det lite grejer bla... Första natten vi sov där vaknade jag av att det gick någon ute i hallen. Jag trodde det var sambon men han låg och sov så gott bredvid... Antar att det var någon som ville kolla vad det var för folk som flyttat in... När man stod i köket vid diskbänken såg jag alltid att något skymtade förbi i ögonvrån. Samma hall var min dotter livrädd för och pratade om en kille som hette Mattias. Vi känner ingen i bekanskapskretsen som heter så och hon gick inte på dagis så varifrån hon fått det namnet vet jag inte... En av de sanare saker som hände där var att min sons nappar försvann... Allihopa! Han hade 5-6 stycken just då... Vi letade och letade hela familjen! I flera timmar... Överallt! Och hallen var en central punkt i lägenhet så den passerade man ju ofta... Vi hittade inga nappar men så skulle jag gå igenom hallen en gång och då låg de plötsligt där, mitt på hallgolvet! Alla napparna i en liten hög! Då skrattade jag högt och sa; - Nu var du allt bra rolig! Så lite humor har de allt oxå! =) En kväll blev jag sugen på potatis och köttbullar... Medan potatisen kokade satt jag och spelade Betapet såklart! Då glömde jag bort potatisen! Efter en lång stund kom jag på dem och sprang ut i köket! Då var vattnet bortkokat, potatisen svart, det luktade bränt men plattan var AVSTÄNGD! Tur för mig att man blir hjälpt oxå! | |
| mrperfect | 2009-10-24 15:46 | |
![]() | -Butterfly- trodde inte det finns någon som retar sig på att man skämtar för det första och dessutom finns det ju inga spöken, hela tråden är ju ett skämt | |
| Tess 08 | 2009-10-24 15:59 | |
![]() | Jag har, vid ett par tillfällen, fått sk deja vu:er... alltså att jag vet vad som ska hända innan det händer, som om jag varit med om det förut. Oftast inga stora grejer dock... Jag har också en bild i huvudet av en plats jag kan beskriva rätt ingående... jag har vara varit dit en gång och då var alla byggnader borta, men allt jag ser i min bild fanns där... Huset, uteplatsen (där jag ser ett par skor och vita möbler), uthuset med tre dörrar och på var sida om uthuset växer buskar med röda bär (det var hallon och rödvinbär)... Och bilden har jag haft mycket länge, långt innan jag var dit och tittade. Det jag INTE vet är vart det ligger. Jag var där med mina föräldrar så jag vet inte ens hur man kommer dit. | |