Spelrum
| Giraffen | 25 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 10 |
| Inloggade | 35 |
Mobilspel
| Pågående | 19 126 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nettan23 | 2009-10-29 18:39 | |
![]() | Den ultimata Halloween tråden Japp ös på, vad tycker ni om Halloween, ett kommersiellt påhitt eller kul? Vad ska ni göra? Ska ni klä ut er? Till vad? Eller ngt annat kul/tråkigt/spännande som är halloween relaterat :D | |
| Tess 08 | 2009-10-29 18:40 | |
![]() | Jag ska nog inte fira direkt på Halloween... Vi ska ha hallå viiin istället :) | |
| nettan23 | 2009-10-29 18:41 | |
![]() | Själv tycker jag alla såna här "högtider" bara e för att affärerna ska tjäna pengar, MEN vem tackar nej till godis och maskeradkläder, hallååå ;) Ska på galej nu på lördag och tänker klä ut mig till katt med en sexig twist, det ni! | |
| nettan23 | 2009-10-29 18:42 | |
![]() | Tess: hallå viiiin? :D Äsch allt med vin e ju grejt iof ;) | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2009-10-29 18:57 | |
![]() | spindelnät i hela huset, lite pumpagubbar med ljus i som barnen gör, rosta pumpafrön i ugnen och baka pizza:) barnen går en sväng och skriker bus eller godis också utklädda så klart. häxor/och eller spöken brukar dom vara. | |
| micro113 | 2009-10-29 19:06 | |
![]() | Nix- firar inte Hallowen -- håller mig till svensk all helgona. | |
| nettan23 | 2009-10-29 19:07 | |
![]() | Ramsay: Åhh mys :D Micro: Vad gör du med alla ungar som ringer på då? Sverige e verkligen mini Usa | |
| leker | 2009-10-29 19:14 | |
![]() | hos oss innebär det att köpa hem massa godis till spökande ungar, även klä ut vår egna dotter till något och skicka ut :D Själv ska jag på halloweenfest på lördag, ska klä ut mig mycket och det ska bli kanonkul. Kul att ta efter roliga traditioner från andra länder :) | |
| lsaw | 2009-10-29 19:15 | |
![]() | Tända ljus för en avliden anhörig! | |
| TheGoster | 2009-10-29 19:17 | |
![]() | Jag ska på halloweenfest med temat gamla seriefigurer ^^ Ska vara smurfan, iklädd illblå bodypaint och en liten vit outfit ^^ Fick kolla idag att jag inte är allergisk mot färgen men det verkar gå bra. | |
| Smutsig Djur - Ej medlem längre | 2009-10-29 19:23 | |
![]() | Djurhudar och temat på repeat: www.youtube.com/watc...N1 IXcl4jRY | |
| micro113 | 2009-10-29 23:58 | |
![]() | nettan23 Hos mig ringer inga ungar på -- så det är lungt på den fronten. | |
| ordfröken | 2009-10-30 00:02 | |
![]() | tycker det är skönt att det blir mindre o mindre av Halloweenfirande. Har aldrig "förstått" mig på det. | |
| run-marie | 2009-10-30 00:21 | |
![]() | Bara ännu ett "handlartrick", även detta är väl från USA. Verkar inte klokt när man ser föräldrar köpa dyra maskeraddräkter till sina ungar t ex. Förstår ärligt sagt inte varför Sverige måste "ta efter" sån skit. För några år sen ringde några äldre "barn" (=tonåringar) på dörren, vi hade inget godis och jag ger av princip inga pengar. Morgonen därpå så var både badrumsfönster och vägg fulla med torkade äggula/vita och på marken låg skalet. Skulle det vara kul? Som tur är har det bara hänt 1 gång. Små söta påskkäringar som kommer på skärstorsdan och önskar Glad Påsk, det tycker jag är riktigt gulligt, men Halloween är löjligt. | |
| HelloKitty | 2009-10-30 00:28 | |
![]() | Halloween firas alltid den 31a oktober. Tyvärr hamnar det i år på vår Allhelgona. Blandas allt för ofta i hop och då blir det fel. =0) | |
| mollee - Ej medlem längre | 2009-10-30 01:31 | |
![]() | Jag ska beskära en pumpa! ;) | |
| Megaherz | 2009-10-30 21:18 | |
![]() | Är barnvakt, annars hade jag säkert klätt ut mig och hallå-vin festat. Min au-pairunge ska dock ut och tigga godis | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2009-10-30 21:30 | |
![]() | Jag firade med en bloooodig biff och ett glas blodrött :-D | |
| Ässät | 2009-10-30 21:55 | |
![]() | Jag ska vara barnvakt åt en 1åring så jag kommer vara hemma och vara lektant :D | |
| mjf | 2009-10-30 22:02 | |
![]() | Måste bara berätta om det gulligaste buset vi varit med om... Vi hade köpt ett radhus, hade inga barn (än), hade aldrig firat Halloween på något sätt och SÅ stod hon där - grannens flicka och sa "bus eller godis". Vi fattade ingenting och sa "tyvärr, vi har inget godis..". Nähä, sa hon, då blir det bus. Nästa morgon skulle en av oss (minns inte vem) gå ut o hämta tidningen i brevlådan... DÅ såg jag eller min man en pytteliten rand med rött klet - och då menar jag pytteliten! typ 1,5 cm lång och 4 mm bred - på stenplattorna. Vi kopplade inte först, men sen kom vi att tänka på grannens flicka och buset hon hotat oss med. Aha! Hon hade haft med sig en ketchupflaska ifall hon inte skulle få nåt godis. Gud, så vi skrattade! | |