Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 34 |
| Inloggade | 63 |
Mobilspel
| Pågående | 19 797 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Hemtjej123 | 2010-03-22 11:44 | |
![]() | Köäder som visar vem du är?? Vad har du för specifika kläder som visar vad du håller på med eller vem du är? Själv hade jag nästan alltid gröna jackor, osv för att visa att jag håller på med hästar. Gick nästan i jodpuch jämt och hade kläder som jag köpte i hästaffärer. Vad har du för något som visar intresse eller vem du är och vill vara?? | |
| Tess 08 | 2010-03-22 11:48 | |
![]() | Varför måste man visa för någon vem man är?? Jag menar, är det viktigt för dig att alla okända människor vet att du håller på med hästar?? Inte elakt menat, men jag funderar lite... I så fall så har jag mest bekväma kläder/skor och det visar väl något det med | |
| Hemtjej123 | 2010-03-22 11:58 | |
![]() | Jo just om intressen tex, eller en specifik musiksmak, kan man se vad du gör på friditen ect? | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-22 11:58 | |
![]() | Det stora flertalet här på betaforum anstränger sig extremt för att visa vilka det är för okända människor...själv bär jag gärna svart och i vissa glada fall grått. | |
| Baphomet_ - Ej medlem längre | 2010-03-22 12:02 | |
![]() | När man bara måste proklamera att man bakat kakor eller ska träffa nån IRL i ett forum på nätet så anser jag att man viker ut sig mer för okända människor än om man talar om vad ens favvofärg är.. | |
| Hemtjej123 | 2010-03-22 12:04 | |
![]() | Naturligtvis behöver man ej visa vem man är, men gör man inte det ialla fall, Hästmänniska, hundmänniska, biltokig, ect | |
| socionom | 2010-03-22 12:05 | |
![]() | Tess 08: symboler har alltid varit viktigt för människor för att framställa sig på ett visst sätt. Många gör det medvetet av olika anledningar men det sker också medvetet. Det är intressant eftersom många tror att "äh, jag försöker inte se ut på ett visst sätt", och det kanske också stämmer, då blir det en symbolik för en annan tillhörighet. Det bästa är ju när folk anammar en "alternativ" stil utan att förstå att den "alternativa" stilen i högsta grad är lika mainstream som vilken annan som helst. | |
| wildman | 2010-03-22 12:14 | |
![]() | Jag är rädd att min klädstil visar just hur ointressarad av kläder jag är... | |
| La bruja | 2010-03-22 13:18 | |
![]() | Inte sjutton visste jag att man håller på med hästar om man har gröna jackor. Jäkla skit!! Då måste ju jag byta färg nu!!! Jag som nästan bara har gröna kläder........ | |
| Larvbrud - Ej medlem längre | 2010-03-22 13:28 | |
![]() | Klär mig lite som en blandning av en trendsättande fotomodell och en häst. | |
| golden | 2010-03-22 13:35 | |
![]() | jag går relativt ofta iklädd ishockeyutrustning. särskilt om jag misstänker att jag kommer att möta mycket folk under dagen. | |
| ramsay - Ej medlem längre | 2010-03-22 13:39 | |
![]() | alla mina kläder visar vem jag är, i olika roller. älskar att understryka min identitet m kläder:) | |
| caughtbock | 2010-03-22 13:49 | |
![]() | De visar nog mest vem jag vill vara - snygg och cool. | |
| wildman | 2010-03-22 13:57 | |
![]() | Även om jag är ointresserad av kläder så förstår jag ju betydelsen av dom och går ju inte till ett viktigt möte i jeans och t-shirt utan brukar självklart anpassa mig något. | |
| ljerik | 2010-03-22 14:01 | |
![]() | Hur visar en grön jacka att man håller på med hästar? Och vad visar då en blå? | |
| Grundsnygg - Ej medlem längre | 2010-03-22 14:09 | |
![]() | Aha, så de där rakade killarna i grön bomberjacka och Dr Martens är hästkillar. Vad gulligt det blev nu. | |
| Tvålis - Ej medlem längre | 2010-03-22 14:12 | |
![]() | Kostym: Varje dag när jag jobbar. Svart, grå eller kritstrecksrandig. Känns som att jag måste ta av den inomloppet av 4 sekunder när jag kommer hem... Men den är skön när jag jobbar. | |
| Ftang - Ej medlem längre | 2010-03-22 14:18 | |
![]() | Blå jeans. Ljusblå Oxford-skjorta. Grå ylletröja. Nato:s marinblå M-68 jacka. Timberland kängor. Svarta skinnhandskar. Gul labrador. Svart läderkoppel. Silvermetallic Mercedes. Vaniljgul villa. Vinterblek hustru. | |
| BrokenString - Ej medlem längre | 2010-03-22 14:26 | |
![]() | Träskor året om, mjukisbyxor, knuttejacka och en alkoholisttofs mitt på huvudet. | |
| cokki | 2010-03-22 14:31 | |
![]() | Alla har vi ju olika stilar och visst säger stilen mycket. Själv är jag en riktig jeans morsa... | |