Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 717 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 18:24 | |
![]() | Bantaxin Hej. Råkade komma in på denna sida och läsa om det nya kosttillskottet bantaxin? Någon som provat? Vågar man beställa på denna sida, står att man får ett gratis starpaket för endast fraktkostnad? fast man blir anämäld och får sedan en ny leverans 1 gång i månaden, men vill man inte ha de så är det bara att kontakta dom via mejl eller telefon. vågar man lita på det?? eller blir det så om man avanmäler sen så får man kanke en faktura på gratis paketet, även fast det inte står? ad.nuform.se/annonse7/mic rosoft/80301?E tacksam för alla synpunkter:D | |
| Quicka | 2010-04-13 18:33 | |
![]() | Nja inget jag skulle prova. Dock ser sidan seriös ut och det finns både mail och telefonnummer. Ring företaget först och kolla att det finns om du känner dig osäker. Lycka till. | |
| apbur | 2010-04-13 18:34 | |
![]() | Bättre att du bantar på riktigt och sparar dina pengar än att spendera massa pengar på nåt som sannolikt inte kommer att fungera. | |
| Linders - Ej medlem längre | 2010-04-13 19:01 | |
![]() | "GRATIS 30 dagars förbrukning av Bantaxin värt 398 kronor" Aha, säg att du vill ha det. Sen så om du får fler paket/fakturor så bestrider du bara. Man får inte använda ordet gratis i marknadsföring om inte saken är helt gratis. | |
| Sporten4 | 2010-04-13 19:19 | |
![]() | Börja motionera - det är det enda som hjälper. Att äta så lite som behövs för att gå ner i vikt om man redan är överviktig utan att röra på sig går inte att upprätthålla under längre tid. Sådan här bantningspiller är bara skit och ger ofta biverkningar förstörd lever eller hjärt/psykisk påverkan. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 19:22 | |
![]() | Grejen är att jag har tränat som en galning och ätit jätte bra under 2 månaders tid, men ingeting hjälper, så såg detta som ett hjälpmedel. Okej ska kolla upp detta.. | |
| Sporten4 | 2010-04-13 19:26 | |
![]() | Sök hjälp av en dietist i så fall. Du äter troligen för mycket. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 19:38 | |
![]() | Nej det gör ja inte heller, har till och med tagit bort kolhydrater för att se om det påverkar, äter normalt.. men får nog göra det- | |
| Lillstölla | 2010-04-13 19:54 | |
![]() | Det där med bantningsmedel och så vidare än svårt. Har själv försökt gå ner i vikt ett tag men motarbetas av något jag måste ha för att alls kunna fungera! Mina värktabletter gör att jag ökar i vikt. Men är bara att kämpa på och göra så gott man kan. Och i vissa lägen måste man kanske acceptera sig själv för hur man ser ut. Menar nu inte att det är vad du ska göra istället, bara rent generellt. | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 20:01 | |
![]() | Ja klart, måste man ju alltid göra, men skulle bara bli super nöjd med min kropp om ja bara förlorade mina 20 kg som jag har kvar i graviditeskilon.. Och förstår inte att ingeting händer, sliter som ett djur med träning och mat, men när det inte händer någonting tappar man ju motivationen. JA du det förstår jag att det inte är lätt, när det är något du behöver. | |
| apbur | 2010-04-13 20:13 | |
![]() | Evelinaw, det är ju normalt att inte gå ned så mycket i vikt om du som du säger tränar väldigt mycket. Du borde dock se och känna att kroppen förändras. Man blir ju naturligt mer hungrig också när man tränar. Det viktigaste är att du har koll på kalorierna. Avstå från träningen och ät var tredje dag. Du kommer garanterat gå ned i vikt på två veckor. Det är dock väldigt få människor som klarar av att fasta. | |
| Sporten4 | 2010-04-13 20:20 | |
![]() | Om du tränar på riktigt sätt bildas ju muskler som väger mer än fett. Därför går man inte ned så mycket. Men ett bra program är "Biggest loser". I detta program kan man se att träning ger resultat. Men det gäller att inte fuska med maten och belöna sig titt som tätt. | |
| Bitte - Administratör | 2010-04-13 20:24 | |
![]() | Skulle säga ytterligare ett bluffpiller , skulle inte bli förvånad om de vanliga blufföretagen ligger bakom detta,, alltså köp INTE finns massor om man söker på nätet www.skrivkonst.net/2...ad sforing/ Bitte | |
| lsaw | 2010-04-13 20:38 | |
![]() | www.tv2underholdning...20 650.html | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 20:47 | |
![]() | Som svar till alla anågende min träning och mat:D Innan var jag en tjej som varken tränade eller åt svälte min kropp totalt, och nu äter jag regelbundet otroligt bra mat, hunrig jämt, och äter på fasta tider, äter inget fel, och unnar mig absolut ingeting bara för att jag känner att inget ger resultat. Jag tränar 4 ggr i veckan på gym och oftast resterande dagarna promenad. och tränar ordenkligt, har haft en PT som lagt upp program för bara mig och min kropp, och ändrat flera gånger för att se om kroppen ändras. Jag är inte en av dom som bara glider runt på gymet, vilket många är;) jag sliter som ett djur. Slutar jag träna så kommer jag gå upp bara för att jag för första gången i mitt liv fått ordning på att äta regelbundet, innan åt jag kankse en gång per dag. Så det enda posititva med dom senaste månaderna, med träning och bra mat, är att träningen har gjort att jag inte gått upp i vikt när ja börjat äta. Ät var tredje dag? jag har inget problem med att fasta, men är inget jag skulle prova på, min kropp har varit van vid svält i flera år så skulle aldig rekomendera att göra så, man ska äta sunt och bra, små portioner av allt och ofta.. Bara att för mig funkar det inte, av någon annledning. Angående "biggest loser" så är ju dom människorna vana att äta otroligt mycket skräpmat och sötsaker, både i stora mängder och för många gånger per dag, så att dom går ner för bara första veckan är inte konstigt, dom har aldig tränat och bara levt på skit. Klart jag känner förändring i kroppen, min styrka ökar, bättre kondition, och sånt, men inte det som man vill märka på som kg och cm som skulle göra en mer motivierad. TAcksam för alla som svarat!:D | |
| Evelinaw - Ej medlem längre | 2010-04-13 20:48 | |
![]() | Ja vet, allt är egenltigen bara lurendrejeri, men man kan inte låta bli att bli lite nyfiken, speceilt när motivationen avtra från träning och mat:D | |
| krill_master - Ej medlem längre | 2010-04-13 21:20 | |
![]() | kolla stackers på nätet istället om du nödvändigtvis måste ha nåt. men gå inte på sånt som kostar dig 395:- kr i månaden. seriösa säljer styckvis när du själv vill ha. | |
| anneli72 - Ej medlem längre | 2010-04-13 21:26 | |
![]() | Jag kör gröna soppor-dieten. spenatsoppa broccolisoppa sparrissoppa gurksoppa osv.. | |
| malgomaj | 2010-04-13 21:45 | |
![]() | Ät naturlig mat människa och stoppa inte i dig en massa konstigheter i pulver- och pillerform. Var snäll med den enda kropp du har! | |
| lirarhank | 2010-04-13 22:05 | |
![]() | Sånt funkar väl aldrig? | |